• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    230710 schreef:
    (...)

    Ga je dan ook even reageren? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Two schreef:
    Zayn Malik

    'Zozo, waaghalsje?' grinnik ik. Hebben we dus nog iets gemeen. Ik hou van achtbanen. De adrenaline die door je lijf giert als je naar beneden schiet..
    We namen ergens voorin plaats.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ohfucklarry schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Ja, inderdaad!' De beveiliging kwam naar beneden, en we klikte het vast. Langzaam begonnen de karretjes te rijden.
    (Goodnight!)



    Alexandra R.Jozephs

    De karretjes begonen de rijnden en plots ging alles zo snel.Ik gilde van het plezier en lachte soms ook als de rit gedaan was begon ik hard te lachen.Ik vond deze atracktie echt te gek !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte terwijl ik Alex vrolijke gezicht zag, deze attractie was echt meer iets voor ons. Na een paar minuten kwam die met een klap terug stil te staan beneden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    De beveiliging schoot omhoog en ik stapte uit,waarna Louis volgde.Ik had best wel zin gekregen in een suikerspin.Ik drukte een klein kusje op zijn lippen."Gaan we en suikerspin kopen?"vroeg ik op een schattige manier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Maar natuurlijk,' ik glimlachte en sloeg mijn arm weer om haar schouder waarna we richting een suikerspin kraam liepen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte en hij sloeg zijn arm dan over mijn schouder.Samen gingen we naar een suikerspin kraampje en we kochten een grote suikerspin voor ons bijde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik pakte een stukje van de suikerspin en keek Alex onschuldig aan, waarna ik het kleine stukje van de suikerspin recht in haar gezicht duw. Ik grinnik en bekijk haar. 'Je ziet er echt beeldig uit,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    230710 schreef:
    Harry Styles
    Ik moest lachen om haar reactie, maar eigenlijk snapte ik er even weinig van als haar. "Zullen we dan maar iets anders gaan doen?"

    [Mss kunnen we ze dan ook naar het pretpark laten gaan?
    Ik moet nu zwemmen, dus antwoord krijg je pas over 4 uurtjes. xd]


    Brianna adams
    'Misschien kunnen we naar het pretpark?' ik kijk hem vragend aan en hou mijn hoofd schuin.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Een glimlach vormde zich om m'n lippen, toen ik antwoordde: "Je bent een schat." Ik drukte even kort m'n lippen op de hare, maar bedacht me toen iets. "Ik zal wel op niet veel attracties op kunnen met die rolstoel." Toen ik haar gezicht zag betrekken, voegde ik er snel aan toe: "Maar dat wil niet zeggen dat we niet kunnen gaan!" Ik trok haar naar me toe en plaatste opnieuw m'n lippen op de hare. Onze tongen gleden om elkaar heen en even later beëindigde ik de zoen. Ik keek haar smekend aan en vroeg: "Wil je me dan wel eerst even helpen met aankleden? Alleen gaat het vast niet lukken." In gedachten voegde ik er nog aan toe: en als jij het doet is het sowieso leuker.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik knikte vrolijk en begon zijn kleding bij elkaar te rapen, en gooi uiteindelijk het stapeltje naast Harry neer. Ik moet toegeven dat het "fijn" voelde om dit te doen. Als we klaar zijn sta ik op en help hem in de rolstoel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Dank je," zei ik, waarna ik door het hele huis riep: "Mam, Bree en ik gaan naar het pretpark! We zijn pas laat thuis, dus je hoeft niet op ons te wachten voor het eten!" Ik wachtte op een reactie, maar toen ik die niet kreeg, rolde ik mezelf naar de keuken, nam een blad papier en een pen en begon wat ik net gezegd had op het blad te schrijven. Ik zette er m'n naam onder en ging toen terug naar Bree. "Misschien vragen we best een taxi, want ik kan niet rijden zo," zei ik, doelend op m'n rolstoel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Two schreef:
    Zayn Malik


    'Zozo, waaghalsje?' grinnik ik. Hebben we dus nog iets gemeen. Ik hou van achtbanen. De adrenaline die door je lijf giert als je naar beneden schiet..
    We namen ergens voorin plaats.


    Savannah

    Ik lach even, en trek de beugel over me heen. 'Dus..' zeg ik, en kijk Zayn aan.
    Ik druk nog een kus op zijn wang en grijns...


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Savannah grijnsde en ik lachte enthousiast terug. Ik was al lang niet meer in een pretpark geweest. De achtbaan schokte even en kwam toen langzaam in beweging. 'Here we go,' zei ik, waarna ik diep zuchtte.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    230710 schreef:
    Harry Styles
    "Dank je," zei ik, waarna ik door het hele huis riep: "Mam, Bree en ik gaan naar het pretpark! We zijn pas laat thuis, dus je hoeft niet op ons te wachten voor het eten!" Ik wachtte op een reactie, maar toen ik die niet kreeg, rolde ik mezelf naar de keuken, nam een blad papier en een pen en begon wat ik net gezegd had op het blad te schrijven. Ik zette er m'n naam onder en ging toen terug naar Bree. "Misschien vragen we best een taxi, want ik kan niet rijden zo," zei ik, doelend op m'n rolstoel.

    Brianna Adams
    Ik rijd hem naar buiten en bel daar een taxi op mijn mobiel. Ik druk een kusje op zijn wang. 'Moet ik je krukken nog even halen, dat we een rolstoel halen in het pretpark?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.