• Ik weet niet of mijn vriendin het erg vindt dat ik deze foto's hier nu drop, maar goed, zij stemde zelf in model te staan voor mijn tekenopdracht, hehe (:

    Bij de linkerfoto hieronder vond ik het niet zo mooi dat haar hand daar zat, dus heb ik van een andere foto haren geplukt om die eroverheen te hangen. Ik vind het resultaat persoonlijk erg mooi geworden.

    En daarna heb ik nog even wat geklierd met de foto, door hem van zwartwit naar kleur te brengen (random kleuren, ze heeft in het echt bruine ogen en bruin haar).




    Het is trouwens nog niet af, ik heb twee foto's nodig, dit was een beetje inspiratie opdoen en wat uitproberen.

    Iemand nog ideeën om het pilletje dat ik in haar mond heb getekend wat beter op te laten vallen? Of eventueel ander commentaar (:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:52 ]


    JDN.

    Geef het pilletje een felle kleur?
    Ik vind het echt prachtig (:
    Oh en misschien moet die pil de andere kant opkantelen want nu ziet het er een beetje onnatuurlijk uit, vind ik toch.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:
    Geef het pilletje een felle kleur?
    Ik vind het echt prachtig (:
    Oh en misschien moet die pil de andere kant opkantelen want nu ziet het er een beetje onnatuurlijk uit, vind ik toch.

    Ik heb het geprobeerd, maar dan lijkt het nog nepper, ik heb hem namelijk getekend.. :c Het lastige van de originele foto is dat ze een kauwgumpje tussen haar tanden geklemd heeft en haar mond niet zo ver open, erg irritant.
    En bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:54 ]


    JDN.

    Wow, het is echt leuk geworden! Ik ben niet echt iemand die 'goed' commentaar/advies kan geven, het is zo al goed genoeg.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind het echt heel mooi! Om dat pilletje misschien wat meer op te kunnen laten vallen zou ik die glans op de onderlip wat minder wit maken en wat roziger zodat dit net iets minder opvalt. & ik zou op de lip zelf net onder het pilletje een lijntje donker rode schaduw doen (iets meer), misschien dat dat wat helpt. Maar eigenlijk is het helemaal niet nodig!

    Woaaww. Picasso at thá internettt. Zekerste weten mooi!


    Don't walk. Run, you sheep, run.