• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Kom, gaan we er nog in dan, of hoe zit het?' Grijnzend pakte ik haar hand entrok haar mee richting de wachtrij die ervoor stond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Kom, gaan we er nog in dan, of hoe zit het?' grijnsde hij en trok me mee naar de wachtrij.Het duurde echt niet lang of wij konden al in een karretje.Ik grijnsde en ging voorin gaan zitten wachtend op Louis om naast me te komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Binnen een mum van tijd waren we door de wachtrij, Alex ging in het voorste karretje zitten. Ik ging naast haar zitten, en grijnsde. 'Ben je al bang?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    Kreunend bijt ik op mijn lip. Onbewust bijt ik zo hard dat ik de metalige smaak van bloed in mijn mond proef. Ik sla mijn hoofd in mijn nek. 'Dont tease me, Harry.' zeg ik enorm hees. Ik ben amper te verstaan.


    Harry Styles
    Ik haal m'n vingers uit haar en buig me voorover tussen haar benen. Eerst druk ik kusjes aan de binnenkant van haar bovenbenen, om vervolgens met m'n tong rondjes te draaien rond haar clitoris.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adesso schreef:
    Louis Tomlinson.
    Binnen een mum van tijd waren we door de wachtrij, Alex ging in het voorste karretje zitten. Ik ging naast haar zitten, en grijnsde. 'Ben je al bang?'


    Alexandra R.Jozephs
    Ik grijns."Nope ,ben jij bang mischien ?"grijns ik naar hem en de beveileging ging al naar beneden,ik moest wel toegeven dat dit wel de engste atraktie is van het park.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik zie een glinstering in haar ogen die ik niet helemaal precies kan plaatsen. 'Nee, maar je weet maar nooit,' ik pakte haar hand vast, en kneep er even in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Nee, maar je weet maar nooit,'zei hij en nam mijn hand vast en kneep er zachtjes in,toen het karretje bewoog,kneep ik ook in zijn hand,Oké ,ik was misschien tocheen ietsie pietsie bang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Het karretje begon langzaam te bewegen, en ging richting de hoogtje. Grijnzend keek ik Alex aan. 'En, nu al bang?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Het karretje bleef maar omhoog gaan. 'En, nu al bang?' zei Louis terwijl hij me grijnzend aankeek ik knikte en begroef mijn hoofd dan in zijn schouder."Ik was verheten dat ik hoogtevrees heb ."zeg ik en voelde het karretje tot stilstand komen en keek op en in een fractie van een seconde werden we naar beneden geschoten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Een klein 'awh' geluidje verliet mijn mond. Ze legde haar hoofd op mijn schouder, en ik sloeg, zo goed als het kon, mijn arm om haar schouder heen. Het karretje kwam tot stilstand, en gelijk een seconde erna vloog die naar beneden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik probeerde echt niet te gillen,maar ik voelde me wel veilig in Lou's armen.Ik had me direct ook mijn hoofd verstopt in zijn schouder.Ik kon het toch niet laten om te gillen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes begon Alex te gillen. 'Sssh, wees niet bang,' ik drukte een kusje op haar hoofd, en wreef zachtjes over haar arm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Sssh, wees niet bang,' hoorde ik hem zeggen en voelde daarna zijn lippen op mijn hoofd.Hij wreef ook zachtjes op mijn arm waardoor ik kalmeerde en stopte met gillen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Slender schreef:
    Savannah

    Ik lach, 'ofcourse' zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen.
    Ik loop voor hem uit en grijns breed. Ik stop mijn Iphone weer in mijn zak..


    Terwijl we over de parkeerplaats naar de ingang lopen, sla ik mijn arm om haar heen. 'Blijf dicht bij me, he.' Ik plaats een kus op haar kruin.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grinnik, en leun tegen hem aan.
    'Ofcourse' zeg ik, en druk een kus op zijn kaaklijn..


    El Diablo.