• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Hij herkende het liedje ook en begon mee te zingen.Ik sloot genietend mijn ogen.Hij had echt een engelen stem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik richtte mijn blik even op Alex, en zag dat ze haar ogen dicht had. Ik grijnsde. Af en toe neuriede ik een liedje mee op de radio, zei wat woorden tegen Alex, en zo ging dat uur snel om. Uiteindelijk kwamen we bij het pretpark aan. Ik parkeerde de auto op het terrein en keek Alex grijnzend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Het uur ging rap om en we kwamen eindelijk bij het pretpark aan.Lou pakeerde de auto en keek me grijnzend aan.Ik keek grijnzend terug en drukte mijn lippen dan even op de zijne."Berijd je maar voor op de zotste dag van je leven."grijns ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Haar lippen belandde even op die van mij, waarna ze -ze er te snel weer vanaf haalde. 'Bereid je maar voor op de zotste dag van je leven,' grijnsde ze. Ik grijnsde breed terug. 'Ben je er al eens geweest, dan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Brianna Adams
    Ik maakte me even los. 'Ja, je weet toch hoe ik ben?' vervolgens kustte ik hem weer vol lust.


    Harry Styles
    Terwijl ze de zoen verder zet, glijden mijn handen onder haar T-shirt. Onze tongen draaien steeds om elkaar heen en de zoen wordt steeds ruwer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Terwijl ze de zoen verder zet, glijden mijn handen onder haar T-shirt. Onze tongen draaien steeds om elkaar heen en de zoen wordt steeds ruwer.


    Brianna Adams
    Als ik zijn handen onder mijn shirt voel gaat er een lichte rilling door me heen. Hij weet precies wat ik moet hebben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte.Ik was er al eens geweest,maar ik was ton veel kleiner dan nu."Het is hier echt super.En zeker de atracties' zei ik weer grijnzend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Two schreef:
    Zayn

    Ik grinnikte. 'Achja, een lange autorit met jou is niet erg,' een lichte grijns vormde zich op mijn gezicht. 'Sowieso is bij jou zijn niet erg.' Ik rukte mijn blik even los van de weg voor me om Savannah een kusje op haar wang te geven.


    Savannah

    Ik grijns, en kijk hem aan. 'Bij jouw zijn ook niet' zeg ik grijnzend en buig naar hem toe.
    ''Maar dat weet je wel' zeg ik, en druk een kusje in zijn nek..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Hm, oke, dan mag jij me alles laten zien, goed?' Ik grijnsde breed naar haar, en drukte een klein liefdevol kusje op haar lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Net toen ik me weer op de weg wilde richten, hoorde ik haar stem dichterbij komen en drukte ze een kusje in mijn nek. Een brede grijns straalde van me af.
    'We zijn er bijna!' zei ik, nadat ik een blik op de TomTom had geworpen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grinnik, en leun weer tegen de stoel.
    'Okee' zeg ik en kijk hem grijnzend aan.


    El Diablo.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Brianna Adams
    Als ik zijn handen onder mijn shirt voel gaat er een lichte rilling door me heen. Hij weet precies wat ik moet hebben.


    Harry Styles
    M'n handen kruipen naar omhoog, tot ik de rand van haar BH voel. Ik pruts er even aan en klik hem uit eindelijk op.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn

    Na nog 10 minuten te hebben gereden, waren we er eindelijk. 'Zo, we zijn er.' Ik stapte uit de auto en rende naar de andere kant, om de portier voor Savannah open te houden. 'Je houdt van gentlemens, right?' gniffelde ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik lach, 'ofcourse' zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen.
    Ik loop voor hem uit en grijns breed. Ik stop mijn Iphone weer in mijn zak..


    El Diablo.

    Alexandra R.JozephsµIk glimlachte en voelde dan zijn zachtte lippen even op de mijne."Is goed."prevelde ik tegen zijn lippen aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH