• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    Ik keek hem wat teleurgesteld aan. Maar vervolgens knikte ik, en liep naar de la met dvd's. Meteen merkte ik "the Hungergames" op, die ik er met genoegen uitpakte. 'Deze!' zei ik vrolijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Verbaasd trok ik m'n wenkbrauwen op toen ze de Hungergames tevoorschijn haalde. "Ik dacht dat je er eentje zou kiezen die romantischer is," zei ik, terwijl ik met m'n rolstoel terug naar de voorkant van de zetel reed en mezelf eruit hees. Ik ging zitten en volgde precies Brianna's bewegingen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Savannah

    Ik grijns lichtjes, en kijk hem verliefd aan. 'Klinkt leuk' grijns ik, en haal een hand door mijn haar. 'Jammer dat het zo ver is' grinnik ik..


    El Diablo.

    Brianna Adams
    'Daar heb ik jou toch voor?' zei ik flirterig. Ik stopte de dvd er in, en voelde zijn blik op mijn rug branden. Ik ging er zo voor staan dat hij niet kon zien wat ik deed, en snel gristte ik een superromantische film uit het laatje, die ik er in deed. Ik legde de dvd-hoes van the hungergames neer, zodat het leek alsof die er in zat. Glimlachend kwam ik naast hem zitten op de bank.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik kon een grijns niet onderdrukken, toen ze flirterig begon te doen. Omdat ze zich had herzet, zag ik niet meer wat ze deed. Even later zat ze naast me op de bank en wachtten we samen op de film. Ik sloeg m'n arm om haar heen en drukte een kusje op haar neus.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:52 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik drukte ook een kusje op zijn neus, en toen de film begon kon ik een grijns niet onderdrukken. Dat had ik even mooi geflikt, dacht ik. Ik leunde wat meer tegen hem aan en legde mijn hoofd op zijn schouder.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik keek verbaasd naar de het scherm. Het was helemaal geen Hungergames, maar wel één of andere voor mij onbekende romantische film. Ik moest lachen en verstevigde m'n greep nog wat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    brianna Adams
    Ik lachtte naar hem. Een kusje op zijn wang, zijn neus, zijn voorhoifd, maar ik sloeg zijn mond over.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Gaan we lekker gemeen doen?" vroeg ik toen ze een m'n mond oversloeg. Ik trok haar tegen me aan en drukte m'n lippen passievol op de hare. Ik liet me in de kussens achterover vallen en doordat ik haar meetrok, lag ze nu op me.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn

    Ik grinnikte. 'Achja, een lange autorit met jou is niet erg,' een lichte grijns vormde zich op mijn gezicht. 'Sowieso is bij jou zijn niet erg.' Ik rukte mijn blik even los van de weg voor me om Savannah een kusje op haar wang te geven.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Adesso schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde wat onverstaanbaars toen ze haar lippen van die van mij afhaalde. 'Melissa wij zijn weg!' Schreeuwde ik nog even, voordat ik me weer op Alex richtte. Ik verstrengelde onze vingers met elkaar, en viste mijn autosleutels van het kastje af. Ik opende de voordeur, en sloot 'm weer. Hopelijk ging Melissa geen domme dingen doen. Gelijk schudde ik die gedachte weg, dit ging leuk worden, dit werd een gezellige dag. Hand in hand liep ik met Alex naar mijn auto, waarna zij aan de bijrijderskant instapte, en ik aan bestuurders kant. Ik drukte gauw mijn lippen nog op die van haar, voordat ik de auto starte en richting het pretpark reed.


    Alexandra R.Jozephs
    Hij riep nog naar zijn zus dat we weg gingen.Hij richtte zich daarna weer op mij en versrengelde onze vingersIk glimlachte naar hem.Nadat hij zijn autosleutels had en we buiten waren ,liepen we samen hand in hand naar de auto.Jammer genoeg liet ik zijn hand los om in te kunnen stappen,maar eerst drukte Lou nog een kusje op mijn lippen.Ik zette me en deed het portier weer dicht.Daarna reden we naar het pretpark.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    De autorit duurde verveeld lang, ik had sowieso al een hekel als je te lang in een auto/trein/bus what ever moest zitten, met een grijns keek ik Alex aan. 'Zet een wat muziek aan?' Ik wierp een blik op de klok, en merkte dat we ongeveer een uurtje aan het rijden waren. Ik zuchtte, nog een uurtje te gaan...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    We waren al ongeveer een uur onderweg en Vanuit mijn ooghoeken zag ik Louis naar me grijnzen.'Zet eens wat muziek aan?' vroeg hij en ik glimlachte naar hem waarna ik de radio ingang stak algauw speelde er een liedje af van The Fray


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adlington schreef:
    Harry Styles
    "Gaan we lekker gemeen doen?" vroeg ik toen ze een m'n mond oversloeg. Ik trok haar tegen me aan en drukte m'n lippen passievol op de hare. Ik liet me in de kussens achterover vallen en doordat ik haar meetrok, lag ze nu op me.


    Brianna Adams
    Ik maakte me even los. 'Ja, je weet toch hoe ik ben?' vervolgens kustte ik hem weer vol lust.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte waarneer de radio aansprong met het liedje Over My Head van The Fray. Zachtjes begon ik mee te zingen, en tikte mee op het ritme tegen het stuur aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you