• hey iedereen.
    Ik zoek iemand om mee te praten. Hier op Q of via chat of fb ofzo :)
    ik praat graag over:
    - muziek
    - dansen
    - zingen
    - one direction
    -....
    een beetje info over mij :)
    ik ben 13 jaar ( in september 14) en uit België
    mijn hobby's zijn zingen, dansen ( hiphop) en Directioner zijn
    music is my life !!!!!

    oke :)
    kandidaten ????
    groetjes xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hmm, die dingen vind ik ook best leuk, ik ben ook van België en Directioner, maar alleen word ik wel 19 morgen.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Hmm, die dingen vind ik ook best leuk, ik ben ook van België en Directioner, maar alleen word ik wel 19 morgen.

    bwa, das niet ZO erg :)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    xSunshineee schreef:
    Hmm, die dingen vind ik ook best leuk, ik ben ook van België en Directioner, maar alleen word ik wel 19 morgen.



    Alleen dat ik 19 wordt en geen 1Der. Helaas... maar welke muziek luister je :p


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Alleen dat ik 19 wordt en geen 1Der. Helaas... maar welke muziek luister je :p

    naar eigenlijk alles :)
    xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hmm. Ik hou niet dansen en kan absoluut niet zingen,
    Verder ben ik wel een 1D fan en hou van muziek. En ik wordt 17 donderdag.


    -

    WildSprinkle schreef:
    Hmm. Ik hou niet dansen en kan absoluut niet zingen,
    Verder ben ik wel een 1D fan en hou van muziek. En ik wordt 17 donderdag.

    is niet erg en leuk :)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)
    naar eigenlijk alles :)
    xx



    ook metal :'D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    ook metal :'D

    haha, ja eigenlijk ook wel, komt door mijn zus :P en mijn titularis vorig jaar :P, zolang er maar niet TE veel scream in voor komt :)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Metaaaaaaal xp


    16 - 09 - '17