• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Iets wat minder eng is voor jou,' grijnsde ik, nog altijd plagend. 'Nee, ik weet het niet, zeg jij maar, jij bent hier als eens eerder geweest,' ik drukte een lief kusje op haar wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Hmmm..."ik dacht even na."Oh ik weet wel 1 !"zei ik enthousiast en trok hem mee.Het was niet zo'n enge atractie,maar hij haf wel een echte kick.Het was ook 1 van de rapste atrackties in het park.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend liep ik achter Alex aan, die me naar een van de attracties had getrokken. Ik was heel erg benieuwd er naar. 'Wat is het voor iets?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Wel dit is de snelste achtbaan w-van het park en,je hangt in een soort van karretjes en dan ga je van woesh ,woesh en je gaat ook een keer overkop."zeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Echt? Leuk! Maar ben je dan niet weer bang? Het is toch hoog...' Hand in hand gingen we in de rij staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik."Deze is niet zo hoog als die vorige."zeg ik dan en hou zijn hand goed vast ,waarna ik een kusje op zijn lippen druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Zozo, waaghalsje?' grinnik ik. Hebben we dus nog iets gemeen. Ik hou van achtbanen. De adrenaline die door je lijf giert als je naar beneden schiet.
    We namen ergens voorin plaats.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Aha, mooi zo, voor jou dan,' zei ik er nog achter aan. Ik glimlachte en drukte ook mijn lippen op die van haar, en sloeg mijn arm om haar middel heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik sloeg mijn armen om zijn nek en voelde zijn armen om mijn middel heen.Gewillig zoende ik hem terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Onze tongen vinden elkaar, en spelen een liefdesspel. Totdat we, of ik toch, een zacht gekuch achter ons horen. Verschrikt maak ik me los van Alex en kijk diegene aan. 'Zeg, als jullie elkaar zo graag willen opeten, doe dat dan voor de attractie,' bromt de man. Ik schud met mijn hoofd en trek Alex mee verder de rij mee in, zeikerd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Onze tongen speelden algauw een liefdesspel en even leek alles om on heen weg te zijn,tot zacht gekuch ons verstoorde.Verschrikt liet Louis me los en ik schrok ook licht en keek de man dan aan.'Zeg, als jullie elkaar zo graag willen opeten, doe dat dan voor de attractie,'bromde de man en ik keek hem even kwaad aan tot Louis me verder trok."Moet hij maar niet naar ons kijken."mompel ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ergens heb je gelijk, maar ja, als we nou eenmaal in de weg, voor hem staan, kan hij er niet door, dus ja.' Onschuldig keek ik haar aan. Binnen een paar minuten zouden we weer in de volgende attractie zitten!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik zachtjes en eindelijk was het onze beurt.Louis kwam naast mij zitten en we deden de beveiligging aan."Dit word echt te gek!"grinnik ik

    (ben gaan slapen ,doei doei :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, inderdaad!' De beveiliging kwam naar beneden, en we klikte het vast. Langzaam begonnen de karretjes te rijden.
    (Goodnight!)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xClove schreef:
    [ik vind t best ;p]


    Ga je dan ook even reageren? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.