• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Harry Styles
    "Oh bree," kreun ik als ze zachtjes begint te bijten. Ik voel dat ik bijna ga komen en zeg: "Bree..." maar verder raak ik niet, want ik voel m'n goedje uit me vloeien.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Brianna Adams
    Ik slik het moeizaam weg. Smaakte niet al te best. Ik keek hem aan en glimlachte liefjes. Ik zag dat zijn gezicht aangelopen was, en ik moest zeggen dat ik ook flink aan het hijgen was.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

(Wat heb ik gemist?Ik was vandaag naar de cinema :3 )

Harry Styles
    We lagen beiden hijgend op de bank. Ik draaide ons om, waardoor ik nu bovenaan lag en ik trok haar broek naar beneden. Haar onderbroek volgde al snel en toen ik zag dat ze al goed nat was, bracht ik een vinger bij haar binnen.

Nyan schreef:
    (Wat heb ik gemist?Ik was vandaag naar de cinema :3 )

[Niet veel, alleen Bree & Harry zijn momenteel actief.]

Adesso schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte vrolijk naar Alex toen ze terug kwam met twee kaartjes. Hand in hand liepen we het pretpark binnen, je kon al zo de gillende kinderen horen. 'Waar wil je als eerst in?' Blij keek ik haar aan. Ik voelde gewoon dat dit geweldig ging worden.

Alexandra R.Jozephs
    'Waar wil je als eerst in?' vroeg hij toen we het pretpark in waren.Ik dacht even na."Wil je eerst op de spannende atracties of op de normale?"vraag ik hem dan grijnzend.

Brianna Adams
    Ik hijgde en kreunde. 'H-Haarryyy. ' hij de ik. Ik speler door zijn krullen.

( ik ook )

[ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 19:10 ]

Harry Styles
    Toen ik zag dat ze het lekker vond, bracht ik nog een tweede vinger binnen en begon rondjes te draaien.

Louis Tomlinson.
    'Spannend, natuurlijk! Tenzij jij het te eng vind,' plaagde ik haar. Ik sloeg mijn arm om haar schouder en trok haar dicht tegen me aan.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Alexandra R.Jozephs
    'Spannend, natuurlijk! Tenzij jij het te eng vind,' plaagde hij me en ik grinnikte even."Ja,ja zorg maar dat je het niet in je broek doet bij ...Die atracktie.'zei ik grijnzend tewijl ik wijs naar de grootste rollercoaster.

Louis Tomlinson.
    'Tuuuuurlijk niet, daarvoor ben ik veel te ervaren met pretparken.' Ik keek glimlachend Alex aan. 'Maar als jij het echt zo eng vind, ben ik er nog om je te beschermen, hoor,'

Brianna Adams
    Kreunend bijt ik op mijn lip. Onbewust bijt ik zo hard dat ik de metalige smaak van bloed in mijn mond proef. Ik sla mijn hoofd in mijn nek. 'Dont tease me, Harry.' zeg ik enorm hees. Ik ben amper te verstaan.

Adesso schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Tuuuuurlijk niet, daarvoor ben ik veel te ervaren met pretparken.' Ik keek glimlachend Alex aan. 'Maar als jij het echt zo eng vind, ben ik er nog om je te beschermen, hoor,'

Alexandra R.Jozephs
    "Wie zegt er dat ik bang ben?"vraag ik lachend en leg mijn hoofd wat op zijn schouder."En trouwen Lou,ik weet allang dat je mijn super man bent."grijns ik dan.

Louis Tomlinson.
    'Niemand... Maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren, hè,' ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Goed zo,' grijnsde ik.

Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte en drukte een kusje op zijn wang."Ja je weet maar nooit."zeg ik hem dan na en kijk dan nog eens het park rond,zoveel volk was er niet echt vandaag.