• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {omg, ik heb hier vet lang niet gepost ;o}


    Do what people say you can't.

    Two schreef:
    Zayn

    'Oh..' zucht ik. 'Dus... gaan we helemaal naar achter lopen, of eerst andere attracties proberen, of wat eten?' som ik op. Breed grijnzend prik ik haar in haar zij. 'Your choice, princess.'[/quote

    Savannah

    ik kijk hem aan, 'wat denk je zelf?' grinnik ik. Ik druk een kus op zijn mond, en loop naar de booster. Ik grijns als ik er voorsta en kijk naar Zayn..


    El Diablo.

    230710 schreef:
    Harry Styles
    Ik trek haar naar me toe en ga daarna voorzichtig uit haar. "Was het lekker?" vraag ik fluisterend in haar oor, terwijl ik met m'n vingers cirkeltjes op haar rug teken.


    Brianna Adams
    Ik knik en mompel: 'Je bent fantastisch, Hazz.' Ik druk een kusje en lik nog even over zijn oorlel. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit genietend mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik geniet van haar lichaam tegen het mijne, terwijl ik met m'n hand zachtjes over haar haar wrijft. Met m'n andere neem ik haar hand in de mijne en streel met m'n duim over haar handpalm.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik grinnik even. 'En nu?' Ik keek hem aan. 'Wat gaan we nu doen?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "De film verder kijken?" beantwoord ik lachend haar vraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik knik en trek mijn witte blouse aan, vervolgens mijn skinny en woel dan even door mijn haar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik kijk toe hoe ze zich weer aankleed en vraag dan met een geniepig lachje: "Vind je het erg als ik zo blijf zitten?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    'Tuurlijk niet.' zeg ik iets te snel, waarna ik rood wordt. Ik druk snel een kusje op zijn lippen en kom weer bij hem zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik zie haar rood worden en kan een grijns niet onderdrukken. Ze drukt even snel haar lippen op de mijne en kruipt dan weer naast me. Ik probeer de film te volgen, maar als je al de helft gemist hebt, is dat best moeilijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    'Het kan aan mij liggen, maar ik snap er geen kloot meer van.' zeg ik tegen Harry. Ik giechel zachtjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik moest lachen om haar reactie, maar eigenlijk snapte ik er even weinig van als haar. "Zullen we dan maar iets anders gaan doen?"

    [Mss kunnen we ze dan ook naar het pretpark laten gaan?
    Ik moet nu zwemmen, dus antwoord krijg je pas over 4 uurtjes. xd]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ik vind t best ;p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    'Ik ook, ik ook, maar ik dacht om dat jij het misschien zo eng vind...' Plagend glimlachte ik naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik stak mijn tong naar hem uit.Die attraktie was de enigste enge."Waarwil je nu op?"vraag ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH