• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adlington schreef:
    (...)

    Harry Styles
    "Haha, dat zeg ik lekker niet tot je me komt halen," grijns ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    'Oke dan.' zeg ik, en ik ga demonstratief op de bank tegenover hem zitten. Ik kijk hem uitdagend aan. Als hij een spelletje wilde spelen, dan kon ik dat ook. Dat zou ik niet uit de weg gaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Adesso schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Ze heeft nog veel huiswerk, zegt ze,' ik ging op mijn bed zitten. 'Wil je nog wel? Of blijf je nu ook liever hier?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Ze heeft nog veel huiswerk, zegt ze,'zei hij en ik knikte begrijpelijk.Hij ging op het bed zitten en ik keek hem aan.'Wil je nog wel? Of blijf je nu ook liever hier?' vraagt hij en ik sta op en ga dan boven hem gangen."Ik wil niets liever dan naar het pretpark gaan met jou."zeg ik met een glimlachje en druk mijn lippen even kort op de zijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Oke, dan is het goed,' ik grijns naar haar en druk m'n lippen kort op die van haar. 'Ben je klaar? Dan kunnen we gaan,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik nam nog vlug mijn portemonee en mijn camera.Ik stopte dat dan in mijn handtas die ik ook meehad."Ik ben klaar."glimlach ik naar hem en ga dan naar hem toe,waanra ik mijn lippen teder op de zijne druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze glimlachte en zei: 'Ik ben klaar.' Ik stopte mijn telefoon en portomonnee in m'n broekzak en keek haar glimlachend aan. 'Dat is heel mooi, let's go!' Alex drukte haar lippen op die van mij, en ruw, maar liefdevol kuste ik haar terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte tegen zijn lippen aan en sloeg mijn armen om hem heen.Ik had er echt zin inIk haalde niet veel later mijn lippen van de zijne af en glimlachte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde wat onverstaanbaars toen ze haar lippen van die van mij afhaalde. 'Melissa wij zijn weg!' Schreeuwde ik nog even, voordat ik me weer op Alex richtte. Ik verstrengelde onze vingers met elkaar, en viste mijn autosleutels van het kastje af. Ik opende de voordeur, en sloot 'm weer. Hopelijk ging Melissa geen domme dingen doen. Gelijk schudde ik die gedachte weg, dit ging leuk worden, dit werd een gezellige dag. Hand in hand liep ik met Alex naar mijn auto, waarna zij aan de bijrijderskant instapte, en ik aan bestuurders kant. Ik drukte gauw mijn lippen nog op die van haar, voordat ik de auto starte en richting het pretpark reed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    'Oke dan.' zeg ik, en ik ga demonstratief op de bank tegenover hem zitten. Ik kijk hem uitdagend aan. Als hij een spelletje wilde spelen, dan kon ik dat ook. Dat zou ik niet uit de weg gaan.


    Harry Styles
    "Je ziet er zo verschrikkelijk sexy uit als je boos bent," zeg ik, als ik naar haar toe rijdt. Ik rol tot achter de zetel waar ze op zit en leg m'n handen op haar schouders. Ik masseer haar zachtjes en druk ondertussen kusjes in haar nek. "Sorry schatje," fluister ik in haar oor. "Wil je me vergeven?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn

    'Oh, nou ja, dan komen we daar zo wel achter,' lachte ik. Als er een reuzenrad zou zijn, zou ik er met haar in willen en haar aan de top kussen. Dat zou zo romantisch zijn. Ik vertelde het haar met een slappe grijns op mijn gezicht geplakt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Adlington schreef:
    (...)

    Harry Styles
    "Je ziet er zo verschrikkelijk sexy uit als je boos bent," zeg ik, als ik naar haar toe rijdt. Ik rol tot achter de zetel waar ze op zit en leg m'n handen op haar schouders. Ik masseer haar zachtjes en druk ondertussen kusjes in haar nek. "Sorry schatje," fluister ik in haar oor. "Wil je me vergeven?"


    Brianna Adams
    Ik zuchtte van genot en sloot mijn ogen. Hoe kon ik nou boos blijven op deze lieve krullenbol? 'Tuurlijk. Ga je nou zeggen welke film? Dan krijg je een kusje.' ik draai me om naar hem en tuit plagend mijn lippen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze tuitte haar lippen en in een reflex drukte ik de mijne op de hare. M'n lip gleed over haar lip en drong haar mond binnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik zoende hem terug, hoe kan ik nou Harry Styles weerstaan? Ik sla mijn armen om zijn nek en speel met mijn handen met zijn krulletjes. Het voelde alsof onze tongen tikkertje speelden, en elke keer dat ik de zijne aanraakte voelde het als een klein schokje. En dat was een heerlijk gevoel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze kon me niet weerstaan, maar dat kon niemand. Toch voelde het bij haar speciaal, alsof alle andere meiden maar speeltjes waren geweest.
    Onze tongen streken langs elkaar en er leek vuurwerk te ontploffen. Na een paar minuten maakte ik me van haar los en zei: "Kies jij maar."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.