• By xSpookje and Aragog.

Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?

Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

[ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Riley Williams

"Heey Ry. Heb je ook al zo'n zin in deze vakantie?" ik open mijn ogen en kijk naar Cammille, het sarcasme was duidelijk van haar af gekomen.
    "Ik had er zin in, maar nu niet meer." zegt ze er achteraan.
    Ik zucht even. Ik heb er erg veel zin in, nu kan ik mijn plannetje uitvoeren en kan ik David voor mij winnen. Dat zeg ik natuurlijk niet, want straks lekt het uit of iets dergelijks.
    "Ja, super veel zin in." zeg ik dan maar sarcastisch terug en ik kom wat overeind. Ik kijk om me heen of ik David zie, maar hij is nergens te bekennen. Een teleurgestelde zucht verlaat mijn mond en ik kijk naar mijn schoenen. Waarom, nee echt dit gebeurd altijd; Waarom als ik eens iemand leuk vind of whatever, is diegene altijd weg of heel blij bezig met een vriend of vriendin?
    "Net zoals jij hád ik er ook zin in, maar nu-" ik schudt mijn hoofd even. "Niet meer." Ik kom redelijk gemeend over. Aan de ene kant meen ik het ook wel, maar aan de andere kant is dit vastlopen in een onbewoond gebied ook wel een voordeel voor mij wat David betreft. Ik ga mijn plannetje gewoon proberen.
    Ik kijk naar Camille en glimlach even naar haar, "Thuis, dat is nu waar ik naar verlang." zeg ik dan. David's lippen op die van mij, dat is waar ík echt naar verlang. Gaat er door mijn gedachte en ik trek een grimas. Het is waar, ik hunker naar David zijn lippen. Ik wil ze proeven, ik wil weten of ze smaken naar wat ik verwacht.

[Ik ga slapies doen, morgen na 7 uur ben ik er :3]

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 23:19 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aurore Noëlle Maréchal
    Noah rolt met zijn ogen, zucht en kijkt naar de rest. 'Je moet niet met je ogen rollen, dat ziet er nogal gay uit bij jou,' meld ik hem op een poeslieve toon maar er staat een wat uitdagende schittering in mijn ogen.
    'Ik weet niet wat jullie doen, maar ik blijf hier niet staan en wachten totdat die beer deze kant op komt,' zegt Noah tegen de rest waarna hij mij bij mijn pols vastpakt en meesleurt richting het bos. 'Niet zo snel, ik heb hakken aan,' zeur ik, omdat ik hem onlangs mijn lange benen niet echt bij kan houden.
    'Hoe is het trouwens met je hoofd?' vraagt hij dan op een bezorgde toon. 'Gaat wel, ik neem zo wel een aspirientje,' mompel ik terwijl ik mijn pols tevergeefs probeer los te trekken. 'Wil je me misschien loslaten?' vraag ik aan Noah.
    'Oh...Wacht onze spullen...Even wacht of nu ophalen?' Ik kijk hem vragend aan. 'Hoe bedoel je?' vraag ik wat verward. 'Als je denkt dat ik het bos in ga dan ben je gek. Waar denk je dat die beer waarschijnlijk vandaan komt? Juist het bos. Hij heeft vast ook nog wel vriendjes in het bos zitten en die hoef ik niet tegen te komen,' zeg ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk hem aan en glimlach kort.
    'Ik weet nu in ieder geval wel hoe het is om achterna gezeten te worden door een beer en daarna uitgescholden te worden omdat je blijkbaar het verkeerde doet,' zucht ik en ik kijk even kort naar Cathy.
    ‘Maar goed, ik ben het met je eens. Ik zou nu veel liever thuis zitten, daar heb ik tenminste bereik en is het niet zo koud,' zeg ik.
    Ik kijk naar de andere, 'ik ben benieuwd hoe we terug gaan komen, we kunnen niemand bellen. We kunnen hoogstens gaan lopen, maar dat is waarschijnlijk veel te ver.'

[Ik ga ook maar weer eens proberen om te gaan slapen, tot morgen!]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

(wat is er allemaal gebeurt sins ik weg ben?)

Bowties were never Cooler

[mijn topics]

Sylvesti schreef:
    (wat is er allemaal gebeurt sins ik weg ben?)

[De auto is kapot gegaan en ze kunnen hem niet maken, aangezien er een paar keer harden knallen van het busje kwamen hebben ze alle koffers eruit gehaald. Er is een beer gekomen en die loopt nu richting de groep. Dit is een beetje in grote lijnen ]

Rory Williams
    Ik grijnsde naar Blaine. "Zeker niet. Ik versla je zonder enige genade!" Net als ik het spel aan wil zetten hoor ik een harde knal en stopt het busje abrupt. Ik zie iedereen, maar toch vooral de meisjes en mijn broer paniekerig doen. Zelf probeer is als eerst mijn gordel los te krijgen, die ik als enige waarschijnlijk om had gadaan. Natuurlijk blokkeert die. Als ik hem dan uiteindelijk toch los krijg hoor ik iemand beer roepen. Ik kijk raar op, maar zie toch echt een beer. Wat had ik daar ookal weer over gelezen? Ow, ja. Kalm blijven, geen herrie maken en zorgen dat hij niet bij je kan komen. Gelukkig is de beer al weer een stukje weg. ik pak mijn koffer onder de bank vandaan en klim uit het busje.Ik zet mijn koffer bij de anderen neer en sluip dan naar Riley toe. Als ik eenmaal achter hem sta spring ik op zijn rug en sla ik mijn armen om zijn nek. "Bescherm jij me van die beer, grote broer?" vraag ik met een heel kinderlijk stemmetje. Ik kan mezelf niet tegenhouden om in de lach te schieten. Ik weet niet wat het is aan deze situatie, maar in mijn ogen is die best grappig.

Hayden Noralie Everett
    Het ene moment zit ik nog gezellig met naast Ian grapjes te maken, koekjes te eten en te letten op de weg en het volgende moment maakt het busje ineens lawaai en komt het horten en stoten tot stilstand.
    Mijn ogen gaan iets wijder open. Nee. Niet vandaag. Elke andere dag, maar niet vandaag.
    Iedereen gaat het busje uit en ik zie dat sommige die proberen te maken. Ik houd me een beetje aan de zij lijn maar let wel goed op iedereen.
    Kijken of niemand gevaar loopt, maar tot grote ergernis van mezelf komt er een beer.
    De anderen hebben het ook door en ik bijt op mijn lip. Ik zie vanuit mijn ooghoek Noah Aurore meetrekken, hij heeft weer iemand waar hij handtastelijk tegen doet.
    Camille zit bij Riley, daar zou ik ook heen kunnen gaan maar ik besluit gewoon tegen een boom aan te zitten en voor me uit te staren, denkend.
    Wat zouden we kunnen doen? Hoe kan ik al deze menen terug krijgen.
    Er is al door anderen geprobeerd om te bellen, maar we zijn echt in de middle of nowhere, waar geen bereik is.
    Verdorie! Waarom uitgerekend vandaag? Het is al een donkere dag voor me aangezien mijn vader 9 jaar geleden is overleden, en dan komt dit er ook nog eens bij?
    Ach, misschien dat het allemaal wel zo is opgelost, die beer zal ons niet aanvallen.. Toch? Waar kunnen beren niet tegen.
    Vuur!
    Beren kunnen niet tegen vuur. Ik spring gelijk op en zoek in mijn tas. Ik heb lucifers bij me. Maar waar?
    Mijn handen zijn zenuwachtig waardoor het langer duurt met zoeken, maar ik vind ze wel uiteindelijk.
    'Oke oke oke,' mompel ik tegen mezelf.
    Ik maak het doosje open en pak er een paar lucifers uit. Het heeft geen zin om die lucifers aan te steken, zonder iets als een tak om het groter mee te maken.
    Ik zeg tegen de groep
    'Guys, ik heb hulp nodig. Beren kunnen niet tegen vuur. Daar zijn ze bang voor. Zoiets als olifanten met muizen. Maar ik heb lucifers, alleen is dat een te kleine vlam. Iets van een tak ofzo, ja, een tak die ik aan kan steken. Dat heb ik nodig.'
    En ik kijk hulpzoekend naar de groep.

[ik heb het maar even dik gedrukt zodat iedereen weet dat ok het tegen iedereen hebt xd]

[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 7:37 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk hem aan en glimlach kort.
    'Ik weet nu in ieder geval wel hoe het is om achterna gezeten te worden door een beer en daarna uitgescholden te worden omdat je blijkbaar het verkeerde doet,' zucht ik en ik kijk even kort naar Cathy.
    ‘Maar goed, ik ben het met je eens. Ik zou nu veel liever thuis zitten, daar heb ik tenminste bereik en is het niet zo koud,' zeg ik.
    Ik kijk naar de andere, 'ik ben benieuwd hoe we terug gaan komen, we kunnen niemand bellen. We kunnen hoogstens gaan lopen, maar dat is waarschijnlijk veel te ver.'
    Ik zie dat Hayden uit het busje komt gelopen, ze ziet de beer.
    Even later zegt ze: 'Guys, ik heb hulp nodig. Beren kunnen niet tegen vuur. Daar zijn ze bang voor. Zoiets als olifanten met muizen. Maar ik heb lucifers, alleen is dat een te kleine vlam. Iets van een tak ofzo, ja, een tak die ik aan kan steken. Dat heb ik nodig.'
    Ik sta op en loop naar haar toe.
    'Kom dan gaan we hout halen,' zeg ik en tegen Riley zeg ik, 'ik ben zo terug hoor.

[Ik heb mijn stukje even aangepast (:]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Noah Ackles

'Hoe bedoel je?' vroeg ze verward. 'Als je denkt dat ik het bos in ga dan ben je gek. Waar denk je dat die beer waarschijnlijk vandaan komt? Juist het bos. Hij heeft vast ook nog wel vriendjes in het bos zitten en die hoef ik niet tegen te komen,' zei ze. Ik rolde weer met mijn ogen, ook al zei zij net dat het er nogal gay uit zag met mij. Ik mag, ik viel op beide. Ik zuchtte eventjes, pakte weer haar hand vast en trok haar weer de bosjes in. Ook al hoorde ik Hayden roepen dat ze onze hulp nodig had met vuur.
    'We gaan ook niet zo heel ver het bos in,' mompelde ik tegen haar. Onbewust begon ik een beetje kalmerend met mijn duim over haar hand heen te wrijven. 'Gewoon een klein stukje.. Daar staan heeft namelijk nog meer nu, aangezien de beer ons allang heeft gezien. Plus ondertussen kunnen wij hier onze steentje bij dragen door droog houd te zoeken voor die vuur die ze nodig hadden.' Ik haalde mijn schouders iets op, draaide mijzelf om en keek vervolgens naar Aurore. 'Dan gaan we daarna terug naar onze spullen voor een aspirine voor jou.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Aurore Noëlle Maréchal
    Noah rolt weer met zijn ogen, zucht, pakt mijn hand weer vast en trekt me weer de bosjes in.
    'Guys, ik heb hulp nodig. Beren kunnen niet tegen vuur. Daar zijn ze bang voor. Zoiets als olifanten met muizen. Maar ik heb lucifers, alleen is dat een te kleine vlam. Iets van een tak ofzo, ja een tak die ik aan kan steken. Dat heb ik nodig,' hoor ik Hayden roepen.
    'Noah,' zucht ik. 'Laat me los, ik wil het bos niet in,' zeur ik. 'We gaan ook niet zo heel ver het bos in,' mompelt hij terwijl hij met zijn duim over mijn hand heen begint te wrijven. Geïrriteerd trek ik mijn hand los. 'Nou en, het maakt me niet uit als we niet ver gaan, ik wil het bos niet in'. Al die insecten en spinnen. Bah. Er loopt een rilling over mijn rug bij de gedachte daaraan. 'Gewoon een klein stukje...Daar staan heeft namelijk nog meer nu, aangezien de beer ons allang heeft gezien. Plus ondertussen kunnen wij hier onze steentje bij dragen door droog hout te zoeken voor die vuur die ze nodig hadden.' Noah haalt zijn schouders op en draait zicht om. 'Dan gaan we daarna terug naar onze spullen voor een aspirine voor jou'. Ik kijk Noah wat chagrijnig aan. 'Ga maar mooi in je eentje opzoek naar droog hout,' brom ik waarna ik op een steen ga zitten. Ik had nooit mee moeten gaan met dit onnozele uitje.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ik ben vanavond na 7 uur pas actief. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[Een dingetje dat mij erg opvalt is dat er grotendeels langs elkaar gespeelt wordt. Het zijn eigenlijk altijd 2 mensen die met elkaar aan het kletsen zijn. Als iemand er probeert tussen te komen, of iets doet met een van de twee worden zijn/haar acties vaak compleet genegeert. Zou het niet makkelijker zijn, en ook zorgen voor minder spam, om alle posts te lezen ipv alleen degenen binnen jou gesprek?]

[Heb ik dat gedaan? Soms lees ik er nog wel eens overheen.. Ik reageer er namelijk wel op als ik het gewoon zie.. Alleen sommige dingen zijn nu gewoon lomp aan deze kant aangezien ik me wel aan het innerlijk moet houden van Noah..]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Jij valt redelijk mee, maar ik heb het in het algemeen over hoe deze rpg gaat]