• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Iets gemist?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Williams

    Rory had op mijn rug gesprongen en is nadat hij mij een kus op mijn wang gaf ook weer vertrokken. Ik lach even en schudt mijn hoofd.
    Cam was weg gegaan en zei dat ze hout ging halen. Daar had ik niet zoveel zin in.
    Ik zie David en Eleanor toekomen en zie dat ze elkaars hand vasthouden. Er komt een grijns op mijn gezicht.
    Ik sta op en loop achter Eleanor.
    "RAAWR!" roep ik luid en pek Eleanor bij haar schouders, ik schudt haar wild heen en weer en grom nog een aantal keer.
    "Ik eet je op!" grom ik en trek haar naar achter, zodat David grip verliest.
    Grijnzend sleur ik Eleanor mee achter de bus langs. Daar laat ik haar los.
    Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:51 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    David Daniel Casper Mason
    Ik knik, ik ben het wel met Ellie eens. Dat zeg ik dan ook tegen Hayden.
    'Ik vind dat Ellie een punt heeft, het wordt al snel koud in de bossen, ondanks de zomer. Als we de beer er maar niet mee gaan bedreigen vind ik het goed. Dan is de kans dat ie agressief wordt klein.' Ik knijp even in Ellies hand als ik merk dat ze zich los wil trekken. Momenteel houd ik haar het liefste bij me, ik heb namelijk liever niet dat ze weer vertrekt of uberhaupt weg bij me gaat. Om de een of andere reden geeft me dat een onrustig gevoel, het idee dat ze weg gaat en dat ik haar niet in de gaten kan houden.
    'Blijf bij me, wil je? Ik wil je liever niet nog eens gaan zoeken,' zeg ik dan zachtjes tegen haar waarna ik mijn greep iets verminder en haar hand de ruimte geef. Dan kijk ik weer naar de positie van de beer, hij is niet veel van plek veranderd. Hij is vooral aan het snuffelen en kijkt een beetje rond bij ons busje. Van ons trekt hij zich weinig aan, een feit waar ik heel blij mee ben.
    Ineens duikt Riley op achter Eleanor en hij grijpt haar beet. Hij gromt iets dat ik niet helemaal kan verstaan en sleurt haar daarna van me weg. Verwonderd kijk ik hem na, maar heel onlogisch is het eigenlijk niet. Waarschijnlijk vind Riley Eleanor wel leuk, hij werpt in ieder geval wel soms een blik op haar. Maar misschien ben ik ook wel te overdreven. Waarschijnlijk is het gewoon een grapje. Ik schud mijn hoofd en besluit de twee met rust te laten.

    {Je hebt niet veel gemist. Het plan is nu om een vuur te gaan stoken en de beer daarmee weg te jagen, dit vond David niet zo'n goed idee en toen kwam Ellie met het plan gwn een vuurtje aan te leggen en de beer een beetje te negeren...}

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page


    Eleanor Bethany Hunt.

    "Ja papa" zuchtte ik waarna ik voelde hij hij mijn hand wat loste. Hij vertrouwde me nu wel heel erg.
    Ik werd meegetrokken na een mislukte poging van Riley om me bang te maken. Nee, van dat soort dingen verschoot ik niet. Ik verschoot bijna nooit zelfs. Hij keek me aan met opgetrokken wenkbrauw waardoor ik met mijn ogen rolde.
    "Irriteer andere mensen, wil je ?". Ik draaide me om en begon te lopen, terug richting David. Hij moest niet denken dat hij me daar kon houden. Helemaal niet zelfs. Ik nam David zijn hand terug vast en sloeg mijn andere arm om zijn arm heen. Nee, David ging me beschermen, dus Riley moest maar lekker Rory gaan pesten als hij iemand wou irriteren. Ik stelde veiligheid voorop. Ik rolde nog even met mijn ogen met de gedachte wat hij probeerde. Hij was goed bezig om me al een hele vakantie aan hem te irriteren.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:00 ]

    [iemand voor Blaine?]

    Riley Williams

    "Irriteer andere mensen, wil je?" zegt Eleanor en beent gewoon weer weg.
    Oké, haar bang maken is niet gelukt. Maar de andere optie moet wel lukken. Ik loop naar David en Eleanor en tik haar aan.
    "Sorry, dat was niet zo aardig," zeg ik en kijk haar 'verontschuldigend' aan.
    Ik breng mijn lippen naar haar oor. '
    "Ik moet je iets vertellen, het is heel belangrijk." zeg ik dan zacht en ga weer achteruit. Ik kijk Eleanor ernstig en doordringend aan.
    Hopelijk geeft ze mee en kan ik het vertellen. Als ze maar niet naar David toe rent en meteen gaat vragen of het waar is.
    Want ik ontken élke beschuldiging. Élke!


    Ich liebe dich 27.12.23


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik hield mijn hoofd wat verder van het zijne. Nou sorry, ik was boos op hem, dus hij moest nu niet in mijn oor staan fluisteren. Ik keek hem verbaasd na maar schudde mijn hoofd. Waarom zou hij het nu aan mij willen zeggen ? Ik voelde heus wel hoe hij me blikken toeworp met volle haat erin. Ja, dat liet me niet goed voelen, dat wist hij ook. Ik beet zachtjes op mijn lip en zuchtte. Ik loste de grip rond de arm van David, "Ik ben zo terug" zei ik waarna ik even naar hem glimlachte. Ik liet zijn arm en hand los en draaide me om. Rustig liep ik achter Riley aan. Toen ik bij hem was aangekomen zuchtte ik eventjes en keek hem zo goed als emotieloos aan.
    "Ik hoop voor jou dat het belangrijk is".

    {David anders wel... Riley en Eleanor zijn toch met elkaar bezig ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Riley gaat echt gemeen zijn nu haha]


    Ich liebe dich 27.12.23

    David Daniel Casper Mason
    Verbaasd kijk ik naar het schouwspel dat zich zojuist voor mijn neus had afgespeeld. Allereerst probeerde Riley Eleanor mee te nemen, daarna kwam ze weer terug naar mij en na wat heen en weer gefluister verliet ze me weer. Mijn hoofd komt er niet bij, ik snap er niet niet veel van, maar besluit me er verder maar niet mee te bemoeien. Ik ga er vanuit dat Eleanor bij Riley ook "veilig" is en dat ze zichzelf niet in de nesten werkt. Dan kijk ik in het rond of ik de beer nog ergens zie. Hij heeft blijkbaar een voedselvoorraad in een van de rugzakken gevonden en is er nu in aan het vroeten. Ik kijk nog eens goed naar de rugzak en zie dat deze van Blaine is.
    'Blaine!' roep ik zo hard als ik durf. Als ik denk dat ik zijn aandacht heb wijs ik naar de beer die zijn rugzak wel heel interessant vind.
    'Moeten we daar niet iets aan doen?' vraag ik dan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Blaine Anderson

    Na een tijdje vergeet ik eigenlijk een beetje op de beer te letten maar let meer op Riley die Eleanor probeert te laten schikken. Ik grinnik even en sta daarna langzaam op. Ik blik nog even naar de beer maar die is eigenlijk alleen maar een beetje aan het snuffelen zonder veder enig aandacht op ons te richten, gelukkig maar want ik had echt geen zin dat dat beest ineens op ons afkwam. Ik kijk even naar Riley en Eleanor die een stukje vederop gaan staan en ik kijk een beetje om me heen. 'Blaine!' roept David ineens en ik kijk naar hem. Hij wijst naar de beer en mijn ogen worden groot. 'nee!'roep ik en kijk naar de beer die gewoon in met mijn rugzak zit. 'Dat lijkt me heel slim ja' mompel ik als David vraagt of we daar niet eens wat aan moeten doen. Moedig loop ik een stuk dichter naar de beer toe maar slik dan. Wat moest ik eigenlijk doen? Ik bedoel ik had wel wat lucifers in mijn rugzak, maar die beer zat bij mijn rugzak! Ik kijk naar David en kijk hem hulpzoekend aan. In die tas zat al me eten en de drank die ik had meegenomen! Oké er zat ook nog een klein beetje in mijn koffer maar toch, het meeste zat in die rugzak. Nu we hier vast zaten had ik dat heel erg nodig.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:22 ]

    Riley Williams

    Eleanor volgt me en ik moet heel snel bedenken wat ik ga zeggen.
    "Ik hoop voor jou dat het belangrijk is." Ik kijk haar aan en zie dat ze mij emotieloos aankijkt.
    Ik trek een ernstig gezicht en knik dan.
    "Heel belangrijk, alleen ik weet niet of je het wilt horen. Er is iets over je gezegd." zeg ik dan en kijk haar recht aan.
    Oké, wat moet ik zeggen? David, wat kan David gezegd hebben? Hmm... ik wil geen problemen met hem krijgen want ik wil hém juist naar me toe hebben.
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en wacht eerst even op de reactie van Eleanor. Al wil ze het niet horen, ik zeg het wel. Alleen dan -hoop ik- zal mijn plannetje werken en krijg ik David recht naar me toe.


    Ich liebe dich 27.12.23


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Oké, we zaten hier vast voor waarschijnlijk een lange tijd, maar dat wou niet zeggen dat hij me hier moest laten wortel schieten totdat hij eindelijk ging zeggen wat er was. Er waren dingen over me gezegd. Goed ja, positief zal het niet geweest zijn, dus ik maakte me al klaar op mijn instorting. Ik had al gezegd dat ik enorm gevoelig was, maar om dan nog te horen wat anderen als negatieve dingen over je zeiden, dat was gewoon een totaal breekpunt voor mij. Ik zuchtte en keek even rond.
    "Dude, ik weet dat we hier vastzitten, maar kan je alsjeblieft voortmaken ?". Ik keek hem met dezelfde harde blik in mijn ogen aan. Die harde blik was een masker voor de gevoelens die ik nu al voelde. Pure leegte eigenlijk, en ik had nog niet eens iets gehoord. Ik slikte even en zuchtte nogmaals. Sterk blijve Ellie, wachten tot je kan weglopen. Kan om vermoord te worden of om opgegeten te worden bleef er wel, maar dan nog. Ik zou me toch zo slecht voelen dat het me niet eens scheelde.

    David Daniel Casper Mason
    Mijn hersenen draaien op volle toeren als ik naar de beer kijk die langzaam de inhoud uit Blaines rugzak begint te trekken zodat het makkelijker is om deze te besnuffelen. Broodnodig eten en drank komen uit de rugzak, dat kunnen we niet verloren laten gaan! Ik loop naar Blaine toe.
    'We moeten hem niet kwaad maken. Ik denk dat we hem het beste weg kunnen lokken van de rugzak,' zeg ik bedachtzaam tegen hem.
    'Maar hoe?' vervolg ik dan, 'We kunnen wel wat eten voor zijn neus houden en dan weggooien. Iets dat beren lekker vinden,' Ik denk diep na.
    'Honing!' Komt er dan ineens in me op.
    'Als we gewoon wat honing aan hem geven en dan nog wat honing op de bladeren in het bos smeren zodat hij dat opeet. Dan legen we de honingpot of waar de honing dan ook in zit ergens in het bos en dan kan hij dat daar gaan opeten terwijl wij hier weggaan. Is dat geen goed idee?' vragend kijk ik Blaine aan. Mijn idee was nu niet bepaald geniaal. Genialer dan de meeste plannen die ik tot nu toe had gehoord, maar niet echt een wereldplan. Eerder een noodoplossing die waarschijnlijk tot niets uitdraait, maar het was te proberen...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Riley Williams

    "Dude, ik weet dat we hier vastzitten, maar kan je alsjeblieft voortmaken ?"
    Van binnen grijns ik, maar van buiten blijft mijn blik even sterk staan. Haar blik blijft even strak.
    "Het gaat over David, je zult het vast niet geloven. Toen we net even alleen waren, ik weet niet of je dat had gezien. Maar goed, hij zei dat je irritant bent en dat hij alleen maar met je om gaat omdat je anders niemand hebt."
    O mijn god, ik heb het gezegd. Ik heb dát gezegd. Wat ben ik voor een sukkel! Wacht!
    "Zeg het niet tegen hem oké?" zeg ik dan en kijk haar doordringend aan. "Ik weet zeker dat hij het ontkent. Ik heb hem ook nog twee keer gevraagd of hij het meende en beiden keren knikte hij en zei 'Ja'." Ik slik even.
    Ik wil geen problemen krijgen! Mijn hart pompt overuren en klopt in mijn keel.


    Ich liebe dich 27.12.23