• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aurore Noëlle Maréchal
    Noah knikt lichtjes en wrijft met zijn hand weer over mijn lichtbruine lokken heen.
    'Natuurlijk,' zegt hij met een glimlach. 'Ik zal wachten totdat jij in slaap valt en dan zal ik de zaklamp uit doen. Heb je toch nog je nachtlampje'. Ik glimlach lichtjes naar hem. 'Dank je,' zeg ik gemeend.
    We beginnen weer met lopen.
    'Kijk, we zijn er al,' glimlacht Noah als we de anderen weer zien. Ik kijk even rond. 'En de beer is ook weg,' mompel ik. 'Ik zei toch dat we niet hoefden te zoeken,' vervolg ik zuchtend.
    Met mijn handen wrijf ik over mijn armen heen. Het is al flink aan het afkoelen en ik begin het koud te krijgen. 'Ik moet zo maar even iets warmers aan doen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rory Williams
    Ik glimlach naar haar en begin zelf ook een tentje uit te pakken. "Roep maar als het niet lukt. Dan kom ik helpen." Ik was wel blij dat deze tenten een vast grondzijl hadden, dan kon het niet inregenen. Ik sprijdde de binnentent uit en begon de palen erin te zetten en de tent zelf vast te zetten met haringen. Die dingen woeien iets te vaak weg voor mijn plezier. Toen de binnentent compleet stond maakte ik de buitentent en de scheerlijnen goed vast. Het was nog best een klusje, maar meer dan 10 minuten deed ik er neit over. Als je eenmaal wist hoe het moest ging het prima. Ik herrinder me nog de kampeertripjes van toen we klein waren. Riley was, en is nogsteeds, bang in het donker, dus zelfs als hij boos op me was kroop hij dan 's nachts tegen me aan voor bescherming tegen de monsters, onder het mom van: 'Morgen ben ik wel weer boos op je' wat toch nooit echt gebeurde, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Hayden Noralie Everett
    'Bereidt je dan maar vast voor om een noodkreet dadelijk,' zeg ik lachend. Ik zie hoe Rory gelijk begint en ik kijk eerst even onderzoekend naar het tentje wat ik op ga zetten. Ik leg grondzeil neer, dat heb ik van Rory afgekeken maar in plaats van met de binnen tent, begin ik met de buitentent. En ik heb het ook in eerste instantie gewoon niet door en ga rustig verder waar ik mee bezig ben. Tot ik erachter kom dat ik met een binnen tent nu in mijn handen sta terwijl de buiten tent al staat. Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen. 'Verdorie,' mompel ik zachtjes en kruip dan het tentje in om de binnentent van binnen uit vast te maken. Maar dan gebeurt er wat er al viel te verwachten. Het tentje stort in terwijl ik erin lig op mijn rug. 'Rooorry, meisje in nood heeft hulp nodig met ingestorte tent,' zeg ik dan, hard genoeg voor hem om te horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rory Williams
    Ik wil net aan mijn tweede tentje beginnen als ik haar hoor gillen. Ik draai me om en zie haar onder de buitentent liggen. Ik snel naar haar toe en trek de buitentent van haar af. Ik had haar ook niet de tent moeten geven met het losse grondzijl. Ik neem de tent uit haar handen en zet hem snel op. "De buitentent is altijd donkerder dan de binnentent. Onthoud dat... De rest van de tenten heeft een vast grondzijl, dus daar heb je ook geen moeite daar meer mee." Ik geef haar het tentje wat ik al half had uitgepakt en maak snel de buitentent nog vast. Eigenlijk moest ik toegeven dat de redder in nood spelen best leuk was. Niet dat ik een helderig type was, maar voor Hayden vond ik het fijn. Misschien zou ze zo ooit opmerken dat ik haar leuker vond dan alleen een super goede vriendin.


    Bowties were never Cooler

    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.


    [Nieuwste regel, weet niet of je die meegekregen hebt (;

    Denk het niet :3

    Maar ik moet dus nog even wachten met posten (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wacht op David zodat ik een lange reactie kan gaan schrijven haha]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    Ik stomp hem met mijn elleboog in zijn zij.
    'Ik help je mee, maar don't you dare to laugh,' zeg ik en ik kijk hem aan met mijn ogen tot spleetje geknepen.
    'Ik kan vast wel een tent op zetten,' zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar. Ik kijk hem aan.
    'Maar uhm dan moeten we eerst een tent vinden, ik kijk om me heen. Oh daar zijn ze,' ik loop naar het busje toe en haal een tent uit de achterbak.
    'Zo en nu, waar gaan we hem opzetten?' vraag ik aan hem, ik zal hem eens laten zien dat ik makkelijk een tentje op kan zetten. Ik ben niet dom of zo, ik kan vast wel een tent op zetten... hoop ik en anders zet ik mezelf heel erg voor schut en lacht hij me uit, maar goed dat doet hij toch al.
    'Zoek jij maar een plek, dan draag ik de tent wel, want het is me ook gelukt om met vier koffers naar jou toe te komen. Dan lukt dit vast ook wel denk je ook niet?'

    [En nu moeten we weer wachten :c]


    Ian
    'Ik beloof niets' Zeg ik met een grijns, haar kon ik toch wel aan. Wat kon ze doen als ik zou lachen?
    Ze haalt een tent uit de achterbak en zegt dat ik een plek moet zoeken en ik kijk vervolgens om me heen,
    'Daar' Zet ik en wijs een eindje verderop in een net groot genoege plek voor een tent tussen twee bomen en loop er heen om vervolgens tegen de boom leunend te wachten tot zij met de tent deze kant op zal sukkelen.
    Ergens was ik wel benieuwt of het haar lukte, maar ik hoopte van niet aangezien ik wel zou willen weten wat ze zou doen als ik toch zou lachen.


    Don't be like the rest of them, darling


    [Wat heb ik gemist en moet ik ergens op reageren ? Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb, maar het was een slaapfeestje en ik ben doodop, echt waar xp tot 4 uur opblijven als je al vanaf 10 uur wakker was is niet handig voor de volgende dag xp]

    Camille Yare Rae Roux
    Ik sleep de tent mee naar de plek die Ian aan gewezen heeft.
    'Dank je voor je help,' zeg ik en ik por hem in zijn zij.
    Ik gooi de tent op de grond en begin hem uit te vouwen, ik kijk naar Ian en trek een wenkbrauw op.
    'Ik dacht dat we het samen gingen doen,' zeg ik tegen hem en ik lach. Ik leg de tentstokken naast de tent en leg de tent goed. Daarna zet ik de tentstokken in elkaar.
    'En toen...'
    Ik pak een stok en zet die in de tent zodat de tent omhoog komt te staan, de stok valt gelijk weer om... boven op mijn hoofd en ik krijg ook nog de tent boven op me.
    'NIET LACHEN!' brom ik en ik probeer uit de tent te komen, 'waar zit die opening!?'
    Ik ga staan en struikel voor over, dit is een ramp. Ik kan geen tent op zetten en Ian gaat me keihard uitlachen. Hij zal me vast nog stommer vinden dan hij me eerst al vond. Ik zucht en ga zo rustig mogelijk opzoek naar de opening. Uiteindelijk vind ik hem en kruip de tent uit.
    'Klote vakantie,' snauw ik, alles gaat mis was mis kan gaan, maar dan ook alles.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 11:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lifeisajoke schreef:

    [Wat heb ik gemist en moet ik ergens op reageren ? Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb, maar het was een slaapfeestje en ik ben doodop, echt waar xp tot 4 uur opblijven als je al vanaf 10 uur wakker was is niet handig voor de volgende dag xp]

    [Volgens mij is er niet meer gereageerd op jou post... maar er is voor zover ik weet niet bepaald veel gebeurt. De meeste gaan nu hun slaapplaats klaar maken.]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lifeisajoke schreef:

    [Wat heb ik gemist en moet ik ergens op reageren ? Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb, maar het was een slaapfeestje en ik ben doodop, echt waar xp tot 4 uur opblijven als je al vanaf 10 uur wakker was is niet handig voor de volgende dag xp]


    [David en Eleanora stonden bij Rory en Haydn over dat boswachter huisje en Hayden heeft er op gereageerd maar ze zijn wel die tentjes nu aan het opzetten. En Ian en Camille zijn daar ook mee bezig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik haalde mijn schouders op en haalde mijn iPod uit mijn zak. Aangezien iedereen al ergens aan bezig was en ik alleen maar in de weg zou lopen ging ik maar tegen de stam van een boom zitten. Ik trok mijn knieën op en legde mijn lokken even goed en stak de oortjes in mijn oren. Met licht getuite lippen scrolde ik door mijn lijst met liedjes en zocht naar een liedje. Uiteindelijk hield ik halt bij het liedje She Will Be Loved. Rustig zong ik mee. Dat was het enige dat me echt rustig kon maken nu. Het was gewoon allemaal zo hectisch geweest. Als Riley nu zou ontkennen wat hij tegen me had gezegd dan wist ik niet of David mij zou geloven of toch Riley. Dan had je nog het feit dat David iets totaal vreemds tegen me had gezegd over verliefd zijn. Ik beet op mijn lip en haalde1 van mijn kleine handen door mijn lokken. Ik bleef voor me uitkijken en zuchtte zachtjes. Straks werden ze nog boos op me omdat ik hier niets zat doen. Maar, ergens, ze wisten dat ik enorm onhandig was. Dus het was beter dat ik nergens aankwam, gewoon, als ze wouden dat het nog bleef leven.

    Noach Ackles

    Even keek Aurore rond. 'En de beer is ook weg,' mompelde ze. Ik keek eventjes met haar mee en zag dat ze gelijk had. De beer was weg, wie had hem verjaagd? 'Ik zei toch dat we niet hoefden te zoeken,' vervolgde ze zuchtend. Ik lachte zacht en knikte vervolgens toegeeflijk, ze had gelijk.. Eerlijk is eerlijk. Met haar handen wreef ze over haar armen heen. Het was inmiddels al een stuk kouder geworden, maar ik merkte het niet zo erg.
    'Ik moet zo maar even iets warmers aan doen,' zei ze, waarna ik iets knikte. 'Dat is een slim idee van jou,' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'En als dat niet genoeg is mag je wel een vest van mij lenen,' zei ik met een glimlachje tegen haar. Ik liep samen met haar richting het busje toe om de spullen te pakken.
    'Wat is nu de bedoeling?!' vroeg ik luid aan iedereen. 'Blijven we hier overnachten? Op deze plek? Of.. hoe zit dat?' voegde ik er aan toe. Ik krabde iets aan mijn hoofd en ging vervolgens in mijn tas opzoeken naar het zaklamp. 'Wacht eventjes hoor,' zei ik tegen Aurore terwijl ik verder bleef zoeken naar het zaklamp. Na eventjes te hebben gezocht had ik hem dan uiteindelijk en gaf die vervolgens aan Aurore. 'Kijk eens aan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    Ik sleep de tent mee naar de plek die Ian aan gewezen heeft.
    'Dank je voor je help,' zeg ik en ik por hem in zijn zij.
    Ik gooi de tent op de grond en begin hem uit te vouwen, ik kijk naar Ian en trek een wenkbrauw op.
    'Ik dacht dat we het samen gingen doen,' zeg ik tegen hem en ik lach. Ik leg de tentstokken naast de tent en leg de tent goed. Daarna zet ik de tentstokken in elkaar.
    'En toen...'
    Ik pak een stok en zet die in de tent zodat de tent omhoog komt te staan, de stok valt gelijk weer om... boven op mijn hoofd en ik krijg ook nog de tent boven op me.
    'NIET LACHEN!' brom ik en ik probeer uit de tent te komen, 'waar zit die opening!?'
    Ik ga staan en struikel voor over, dit is een ramp. Ik kan geen tent op zetten en Ian gaat me keihard uitlachen. Hij zal me vast nog stommer vinden dan hij me eerst al vond. Ik zucht en ga zo rustig mogelijk opzoek naar de opening. Uiteindelijk vind ik hem en kruip de tent uit.
    'Klote vakantie,' snauw ik, alles gaat mis was mis kan gaan, maar dan ook alles.


    Ian
    Ze gooide de tend op de grond en begon met uitvouwen en lecht de tentschokken naast de tent en zet deze ook in elkaar. Wanneer ze echter een paar stokken erin heeft gezet valt die bovenophaar,
    'NIET LACHEN' Hoorde ik vanuit de tent gevolgt door de vraag waar de opening zit. Ik kon het niet helpen en lachde gesmoord wanneer ze de tent uit kroop.
    'Zo erg is het niet toch?' Vroeg ik haar waarna ik naar de tent kijk, 'Anders probeer je het nog een keer en zal ik je deze keer voor de verandering wel helpen' Opper ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    'Zo erg is het niet toch?' vraagt hij en hij kijkt naar de tent, 'anders probeer je het nog een keer en zal ik je deze keer voor de verandering wel helpen.'
    'Het is wel zo erg,' zucht ik en ik sla mijn armen over elkaar.
    'Alles mislukt! Het kan niet erger worden!' zeg ik gefrustreerd. Ik reageer altijd positief op alles, maar op dit... hoe kan je op dit nog positief reageren.
    'Maar als je zou willen helpen dan zou dat fijn zijn,' geef ik toe en ik haal een hand door mijn haar. Er zijn maar weinig dingen die op dit moment mijn goede humeur tevoorschijn weten te toveren... of nou ja, er is zo ongeveer niks dat dat kan doen. Zo is het wel genoeg Camille, zeg ik tegen mezelf. Stop met zeuren en ga die tent op zetten. Ik zucht, ik kan niks anders want anders slaap ik vannacht buiten en dan vries ik dood. Ik heb wel eens wat gelezen over dit gebied en de extreme temperatuur wisselingen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.