• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [WACHT!

    Nog niet reageren xd.

    Ik drukte per ongeluk op reactie plaatsen]



    [OKAY AANGEPAST ;D]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 17:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blaine Anderson

    Ik glimlach even naar Rory en Hayden die me beide begroeten.'Als je een aantal mooie droge takken zou willen halen zou dat heel fijn zijn.' zegt Rory en ik knik. 'Tuurlijk' zeg ik met een glimlach en ik sta op. Ik loop naar de bosrand en kijk even rond, goeie takken moest ik hebben anders werkte het alsnog niet. Ze moesten ook droog zijn. Ik pak een paar takken die wel goed zijn en zoek daarna veder. Uiteindelijk loop ik toch een stukje het bos in aangezien ik niet genoeg goeie takken kon vinden bij de bosrand. Na een tijdje heb ik mijn handen vol takken, dit zou wel genoeg zijn om het vanavond even aan te houden toch? en anders zou ik nog wel een keer gaan zoeken. Ik loop rustig het bos uit en kijk even naar Hayden en Rory daarna loop ik daar weer heen. Ik leg de takken naast het vuurtje en kijk of het lukt met aanmaken. Door de wind die hier nu staat is het natuurlijk wel een stuk moeilijker, dan gaat die de hele tijd weer uit. Nu maar hopen dat we straks niet al door onze lucifers heen waren want dan hadden we voor de rest niks meer. Ik heb ook nog wel een pakje mee dus gelukkig hebben we dan nog wat. 'Is dit genoeg?' vraag ik lachend en wijs even naar de takken.

    [wat een stilte...xD]

    Rory Williams
    Ik grijnsde vrolijk toen ze zei dat ze wel met me in een tentje wilde slapen. Daar was ik zo blij mee. Anders had ik met Riley moeten slapen, maar ik was nu echt even heel erg moe van al zijn geflirt met David, ookal deed ik nu eigenlijk hetzelfde met Hayden. Ik zag Blaine aankomen met wat hout het moment dat ik de stapel bladeren eindelijk aankreeg. "Het is perfect." Ik brak wat stokken in stukken en gooide ze in het vuur. Het begon nu lekker te branden. "Misschien kunnen we beter de spullen in de tenten gaan leggen." Ik keek even naar Blaine. "Ga jij met Riley in een tent?" Ik dacht niet dat David graag met Riley in een tentje zou liggen. Riley vond David dan wel super leuk, maar David was niet gay en het leek me ook niet dat dat in een avond zou veranderen. David zou bij Eleanor gaan, Noah bij Aurore en Camille bij Ian. Standaard. Alleen Riley, Hayden, Blaine en ik wisselde wel eens wat rond. Ik gooide nog een paar takjes op het vuur en leunde toen tevreden naar achter. Zo slecht was dit nog niet.


    Bowties were never Cooler

    Hayden Noralie Everett
    Ik glimlach, onschuldig, naar Rory als ik hem vrolijk zie grijnzen. Het lijkt me wel gezellig met Rory in een tent, en anders zou ik misschien met Camille gegaan zijn, maar die kan nu wellicht bij Ian! Dat zou een hele vooruitgang kunnen zijn. Niemand weet het behalve ik dat ze Ian leuk vindt, maar niemand anders komt dat ook te weten. Blaine komt dan terug met heel wat hout, meer dan ik dragen kan, in zijn armen terug en ik zie dat het goede takken zijn. Ik ben redelijk klein en heb ook minder lange armen. Ik zie hoe Rory de takken breekt en dat er een vuurtje ontstaat. Dan stelt hij voor om misschien de spullen in de tenten gaan leggen. Ik knik als instemming. 'Dat is wel handig, voordat alles bij zaklamp licht gedaan moet worden.' En ik sta op en loop naar mijn backpackersrugzak. Ik pak die op, 'Welk tentje nemen wij?' Vraag ik aan Rory en kijk hem dan vragend aan. Ik zie hoe Rory achterover leunt, haast genietend lijkt het me, en hij gooit nog wat takjes op het vuur. Ik glimlach bij het aanzien. Eigenlijk voelt dit heel kampeerderig aan. Misschien is dit toch niet zo'n hele erge slechte dag. Heel misschien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ian
    'Wat is er dan allemaal erg aan? Waarschijnlijk vinden we binnen een paar meter wel ontvangst en kunnen we iemand bellen om ons op te halen, als je dan nogsteeds zin hebt in vakantie kunnen we nogsteeds verder of anders gewoon naar huis' Andwoord ik simpel.
    Ik begin met de tent en steek er een van de stokken doorheen zodat hij aan de andere kant ook blijft staan en loop naar de andere kant om de andere stok er beter in te zetten zodat hij in iedergeval overeind stond.

    {Sorry voor de korte post.. Moet douchen. }


    Camille Yare Rae Roux
    Ik knik.
    'Ik wil niet naar huis, maar dit... we zitten hier met een kapotte auto en ik betwijfel me of we bereik gaan krijgen en dan eten...-,' ik slik.
    'Ik hoop echt dat het goed komt.'
    Ik kijk hoe hij de tent begint op te zetten en probeer hem te helpen. Na wat geklooi geef ik het op.
    'Ik kan dit echt niet,' lach ik, 'die tent wil niet mee werken.'
    Ik pruil en kijk naar de tent, 'ik vind jou niet aardig,' zeg ik tegen de tent.
    'Uhm Ian, kan ik niet beter iets anders gaan doen? Bijvoorbeeld voor levende radio spelen, dat kan ik goed,' grijns ik, 'maar tenten opzetten dat is niet echt mijn ding,' geef ik toe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blaine Anderson

    'Het is perfect' zegt Rory en ik glimlach als het vuur aangaat, lekker wat meer warmte en ik voelde me toch ook wel wat veiliger. Die dieren kwamen hier nu niet meer, gelukkig. 'Ga jij met Riley in een tent?' vraagt Rory dan en ik haal mijn schouders een beetje op. 'Ik vindt het prima, ik weet alleen niet of die al met iemand anders samen in de tent ligt ' zeg ik en kijk van Rory weer terug naar het vuur. Ik denk dat Riley het liefst samen met David in het tent ligt, maar of David ook met hem samen in de tent wil liggen is maar de vraag. Ach, ik zie het vanavond gewoon wel, mij maakt het toch niet zoveel uit bij wie ik lig. Ik haal mijn hand even door mijn haar en schuif een kein stukje dichter naar het vuurtje toe, ik had het nu nog steeds wel een beetje koud maar ik denk dat als ik even bij het vuurtje blijf zitten dat ik het dan niet meer koud krijg. Ik kijk Rory even aan en grijns dan. 'Wij gaan nog een keer een potje matiokart doen hé! want nu kon het niet meer en ik wil je nog steeds verslaan' zeg ik grijnzend. Ik wist eigenlijk best dat ik niet zo makkelijk zou winnen, Rory was er goed in.


    [Tja, pech voor David en Riley, maar ik ben terug naar de groep xp Ik kan niet dagen wachten xs]

    Eleanor Bethany Hunt.

    Rillend van de kou liep ik door het bos heen. Het kleine zaklampje gaf me nog iets van licht in deze duisternis. Ik keek om me heen en zag in de verte vuur branden. Mijn ogen lichtten op waarna ik begon te rennen. Mijn adem ging gehaast maar toen ik uiteindelijk aankwam zuchtte ik opgelucht. Ik droogde mijn wangen af en haalde een hand door mijn haren. Bijtend op mijn lip liet ik me naast Blaine neervallen voor het vuur. De warmte die het vuur afgaf was geweldig als je net in een koud bos had gezeten. Ik schoof nog wat dichterbij, legde mijn armen over mijn opgetrokken knieën en liet mijn kin op mijn knieën rusten. Mijn blik was gericht op het vuur en daarna op Blaine waarna ik naar hem glimlachte.

    [Kan er aub op Riley gereageerd worden? Dan reageer ik vanmiddag wel...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lizor schreef:
    (...)

    Camille Yare Rae Roux
    Ik knik.
    'Ik wil niet naar huis, maar dit... we zitten hier met een kapotte auto en ik betwijfel me of we bereik gaan krijgen en dan eten...-,' ik slik.
    'Ik hoop echt dat het goed komt.'
    Ik kijk hoe hij de tent begint op te zetten en probeer hem te helpen. Na wat geklooi geef ik het op.
    'Ik kan dit echt niet,' lach ik, 'die tent wil niet mee werken.'
    Ik pruil en kijk naar de tent, 'ik vind jou niet aardig,' zeg ik tegen de tent.
    'Uhm Ian, kan ik niet beter iets anders gaan doen? Bijvoorbeeld voor levende radio spelen, dat kan ik goed,' grijns ik, 'maar tenten opzetten dat is niet echt mijn ding,' geef ik toe.


    Ian
    'Alles komt goed met Ian in de buurt' zeg ik met een grijns.
    Ik zie haar weer met de tent kloten en het na een tijdje opgeven en vervolgens pruilend de tent mededelen dat ze hem niet aardig vond.
    'Uhm Ian, kan ik niet beter iets anders gaan doen? Bijvoorbeeld voor levende radio spelen, dat Ian ik goed' stelt ze met een grijns voor waarna ze toegeeft dat tenten niet echt haar ding zijn.
    'Nu ben ik benieuwt geworden naar je levende radio idee, probeer dat eens' zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rory Williams
    Ikmkijk even naar Blaine en dan naar Hayden. "Die in het midden." Net als ik wil opstaan komt Blaine met het mariokarten. "Zullen we eerst tenten uitzoeken en proberen wat te eten voor elkaar te krijgen voor we gaan gamen?" Hem verslaan kon altijd nog. Ik wilde eerst maar eens zorgen dat we hier goed konden overleven. Dat klonk mij namelijk veel fijner in de oren: Overleven. Ik stond op en liep rustig naar de bus om mijn spullen te pakken. Halverwege zag ik Eleanor naar ons toe komen rennen en toen naast Blaine gaan zitten. Ik was opgelucht. Ten minste was zij weer terecht. "Ze is weer terecht!" riep ik eht bos in. Riley en David waren nog niet heel lang weg, dus die zouden me wel horen. Toen pakte ik mijn spullen en sleepte ze mee naar het vuur en de tentjes. Het vuur brandde helder en straalde veel licht en warmte uit. Dit was echt super lekker. Ik legde mijn spullen bij die van Hayden in het middelste tentje. Luchtbedden hadden we niet, maar slaapzakken in ieder geval wel, dus zo koud hoefden we nou ook weer niet te slapen. Ik sloot het tentje weer en ging bij de anderen bij het vuur zitten. Het was warm en gezellig. Ik zag dit eigenlijk al als een vakantie, al zou eht eten nog een klein probleempje kunnen worden.


    Bowties were never Cooler

    [Ik zal minder online zijn dit weekend en de komende week omdat ik komende week toetsweek heb. Dus chiilaaazzz!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Camille Yare Rae Roux
    'Nu ben ik benieuwt geworden naar je levende radio idee, probeer dat eens,' ik glimlach.
    'Even mijn gitaar halen,' zeg ik, ik loop naar mijn gitaar koffer. Oké Camille... dit is je kans! Ik open mijn gitaar koffer en haal daar mijn rode gitaar uit. Ik glimlach, sluit mijn koffer en loop weer terug naar Ian.
    'Wat wil je horen?' vraag ik aan hem, 'of wil je gewoon een random levende radio zender,' grijns ik.
    Ik zet mijn gitaar tegen een boom neer en ga opzoek naar een boomstronk om op te zitten terwijl ik op antwoord van Ian wacht. Ik vind een eindje verderop een stronk en til die naar de tent toe. Ik pak mijn gitaar weer en ga zitten.
    'Ik kan bijna alles spelen dus noem maar iets,' zeg ik met een glimlach, ik speel bijna elke dag en ik ben blij dat ik mijn gitaar nog meegenomen heb. Zonder gitaar kan ik gewoon niet overleven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ian
    'Doe maar een random levende radio zender' andwoord ik grijnzend waarna ik haar met een boomstrond kie sleuren terwijl ik de tent verder opzet,
    Zelf kon ik ook gitaar spelen.. Maar deed het niet vaak aangezien mijn vader het niet heel erg waardeerde en hij niet eens wist dat ik een gitaar had.
    Als de tent rechtopstaat ben ik lui en ga ik naast haar op de boomstronk zitten,
    De rest van de tent was niet moeilijk en kon ik zometeen nog wel doen aangezien het dingen waren als luchtbed opblazen en slaapzak enzovoord en dat was zomaar klaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [IEMAND VOOR CATHY? :'D
    Wat is er in godsnaam allemaal gebeurt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''