• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Ik durf het aan met Jade te praten. Hehe. Ik heb Sinjin of Kennedy voor je. Of Sikowitz. |

    [ik zeg Sinjin, gewoon omdat die gast geniaal is. Jade is trouwens ergens doelloos in de gang aan het rondlopen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spraggan schreef:
    (...)
    [ik zeg Sinjin, gewoon omdat die gast geniaal is. Jade is trouwens ergens doelloos in de gang aan het rondlopen]


    |Haha. Hij is awesome. Anyways, het zal niet meer voor vandaag zijn. Ik moet gaan. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    [oh, ja, dankjewel! Ik zal erop letten!
    Ik noet nog veel leren, hahaha]

    André Harris
    'Waar was je het eerste uur?' vraagt Tori, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Ze kijkt weer weg en ik haal mijn schouders op.
    'Tandarts,' mompel ik. 'Ik heb vannacht trouwens een nieuw lied geschreven,' merk ik op. Ik ben er eigenlijk best trots op, het is één van mijn beste songs tot nu toe, al zeg ik het zelf. Maar zo denk ik eigenlijk over al mijn songs als ik ze net geschreven heb, maar na nog een paar keer luisteren vind ik ze meestal niet zo bijzonder. Ik ben er wel blij mee, daar niet van, maar ik ben gewoon heel perfectionistisch.


    [Ach, het is je eerste RPG, dan is het fijn als je fouten maakt zodat je weet hoe je het goed kan doen (:]

    Tori Vega
    Hij zegt dat hij naar de tandarts was en ik knik dan. 'Goed je tanden gepoetst?' Vraag ik met een lachje. En dan zegt hij dat hij vannacht een nieuw nummer heeft geschreven. 'O zo gaaf, dat moet je me dan maar een keer laten horen ja?' Stel ik glimlachend voor. André is goed in nummers schrijven dus ik twijfel er niet aan dat het een goed nummer is. 'En begeleidt je jezelf dan op de piano?' Vraag ik. Ik strijk een lok achter mijn oor terwijl ik hem aan blijf kijken. Ook pak ik mijn spullen tevoorschijn voor de les.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Haha. Hij is awesome. Anyways, het zal niet meer voor vandaag zijn. Ik moet gaan. (doeg) |

    [okaaay (doeg) ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (Mijn topics......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Campbell

    'Ehm...' Ik denk na. 'Een bloem of is dat moeilijk?' Ik kijk hem vragend aan en stap uit als hij zijn auto heeft geparkeerd. Ik grijns even en kijk hem aan. 'Of letters? Dan doe ik mijn naam,' grijns ik en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en glimlach even. Ik loop naar de viaduct en kijk naar alle kunstwerken. Er was nog een muur helemaal leeg. Het zag er eenzaam uit. Tijd om opgeknapt te worden dus. Ik grijns even en loop dan terug naar de auto van Daniël om helpen te dragen.


    Daniël
    'Nee, dat kan wel' Andwoord ik en ik pak vervolgens de doos uit de auto en loop er mee naar de lege plaats op de muur en zet hem daar neer om er vervolgens een zwarte stift uit te halen en geef die aan haar, 'Hier, probeer eerst eens te tekenen wat je wilt maken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Coockies schreef:
    [O okee sterkte. Slaaplekker x]


    {Ugh, ik kon echt niet slapen ._. een paar keer geprobeert toen naar beneden gegaan aangezien ik echt verschrikkelijke koppijn had, toen weer naar boven gegaan en een deken en kussen van mijn bed af te trekken en op de grond gaan slapen -doe ik meestal als ik niet kan slapen op mijn bed- toen moest ik overgeven en ben daarna weer op mijn bed gaan liggen en deels in slaap gevalleen en om de zoveer min/uren weer wakker geworden.}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Awww dat klinkt niet fijn Ellie ):

    Well Gute Besserung!

    Want ik moet gaan, ik ga naar een strand ofzo? Geen idee waar precies. -.- ik blijf liever hier in het huis. Met WIFI. Maar goed xd. Het is wel leuk, een strand :3
    Soooo baayyyyy <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [aahw gaat het nu weer beter? Echt dat is zo verschrikkelijk. Dan voel je ie nu echt klote! Eht beterschap <3 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja, het gaat in iedergeval beter.. Waarschijnlijk ga ik vanavond wat vroeger slapen :')}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik knik en neem de stift aan. Ik bijt op mijn lip en begin te tekenen. Een meisje met bloemen. Ik glimlach even en kijk naar hey resultaat. 'Zoiets,' zeg ik en kijk Daniel aan. 'En dan met blauw, zwart, rood en groen,' glimlach ik en kijk hem aan. Dan kijk ik naar de spuitbussen en zie dat hij die kleuren heeft.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ja zal ik ook doen. Ik be even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Volgensmij staan die er wel tussen' Zeg ik waarna ik zelf op een zwart stuk muur dit begin te maken, aangezien het het eerste is dat in mij opkomt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk even naar Daniël en glimlach. Dan kijk ik naar de tekening die ik had ontworpen. Nu dus alleen nog met graffiti... Ik begin met de bloem en volg gewoon de lijnen. Met de kleuren maak ik er extra dingen in. Mazzel dat ik een 10 had voor tekenen. Uiteindelijk kijk ik naar het resultaat met een trotse grijns. 'Ik ben tevreden,' grijns ik en bijt op mijn lip, terwijl ik trots naar de muur kijk. Dat ik dit kon....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Lol, ik krijg vanaf het begin van dit jaar voor tekenen allemaal 8'ten Ook op de dingen die ik vind dat ze wel een 9 ofzo verdienen}

    Daniël
    'Ziet er mooi uit' Zeg ik met een glimlach en ik ben ook klaar met die van mij en stop de spuitbus terug in de doos en kijk nog even naar haar werk.

    {Moet even eten.. Brb}


    Don't be like the rest of them, darling