• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Rosalie Lauren Angels

'Als je het eerst tekent is het veel makkelijker,' zeg ik en kijk hem aan. Ik grijns en zet de spuitbussen ook terug. Ik ga tegen de muur zitten en kijk over het verlaten landschap voor ons. Die was nog best mooi ook. Ik bijt op mijn lip en trek mijn knieën op. Ik kijk naar Daniël. 'Ben je verhuisd omdat je moeder overleden is,' vraag ik hem zachtjes en kijk hem aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Daniël
    'Na een tijdje lukt het wel zonder' Andwoord ik schouderophalend en ga naast haar zitten, 'Deels dat en omdat mijn vader er ook niet meer is moest ik intrekken bij een ander gezin aangezien er verder niemand was die me in huis wou halen en ik niet wist waar ik anders heen moest gaan.' Andwoord ik en kijk inplaats van naar haar voor me.

Don't be like the rest of them, darling

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk Daniël aan en bijt op mijn lop. Ik mistte mijn vader al enorm, maar mijn moeder er dan ook nog bij. Dat zou ik niet volhouden. Ik slik moeizaam en kijk hem aan. Mijn keel was droog, dus kijk ik ook moeizaam voor me. De wind waait langs ons heen en speelt een beetje met mijn haar. Ik bijt op mijn lip. 'Mijn vader is er ook niet meer,' fluister ik en kijk naar de lucht. Ik vind dat hij er wel recht op heeft om dat te weten. Hij verteld mij ook de waarheid. Ik slik even en sluit mijn ogen. Na een tijdje open ik ze weer en kijk naar Daniël. 'Wat gaan we nu doen,' fluister ik zachtjes. Mijn stem is een beetje schor.

[Ik moet zo gaan]

Daniël
    'Heb je nog andere hobby's behalve tekenen?' Vroeg ik haar, zelf heb ik op een aantal vechtsporten gezeten en ik surfde in mijn vrije tijd wel eens -als je weet waar je moet zoeken kun je een aantal geheime strandjes in Italië ontdekken-

Rosalie Lauren Angels

'Zingen, piano spelen, gitaar spelen, acteren nou ja wat ik nu moet doen op school. Dan dus tekenen. En dansen vond ik ook altijd leuk.' Ik glimlach en kijk hem aan. 'En dan doe ik ook nog aan hardlopen en dansen.' Ik kijk hem aan met een glimlach. 'Jij?'

[Moet gaan]

Daniël
    'Piano spelen, gitaar acteren. Graffiti spuiten en soms tekenen. Heb een aantal vechtsporten gedaan en ik deed aan surfen alleen betwijfel ik of je hier ergens plaatsen hebt om dat te doen en daarbij heb ik mijn surfbord niet meer' Andwoord ik.

Spraggan schreef:
    (...)
    [okaaay (doeg) ]

|Waar is Jade? ^-^ Sinjin is coming over. |

kindness is never a burden.

5HELLEY schreef:
    (...)

|Waar is Jade? ^-^ Sinjin is coming over. |

[oh yeah! Jade is bij haar kluisje]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Spraggan schreef:
    (...)
    [oh yeah! Jade is bij haar kluisje]

|Okay. Mijn laatste vraag: Zijn Beck en Jade nog bij elkaar of niet? |

5HELLEY schreef:
    (...)

|Okay. Mijn laatste vraag: Zijn Beck en Jade nog bij elkaar of niet? |

[nee, dus Sinjin kan weer zijn geweldige stalker/creeper versiertrucjes gerbuiken (Y) ]

|Haha. I like you. I really do. ;D |
    Sinjin Van Cleef.
    Sinjin liep teleurgesteld naar zijn kluisje en stak de doos met tanden en zijn verzameling mossoorten in het lelijke ding. Toen sloeg hij het kluisje dicht en keek even glimlachend naar de buitenkant van het kluisje. Het waren allemaal etensresten die hij nooit had ingeslikt, daarom had Sinjin het 'meesterwerk' ook 'gekauwd maar nooit ingeslikt' genoemd. Hij liep naar zijn les en kwam in de gang Jade tegen. "Hi Jade," begroette hij haar op een enge, stalkerige manier.

Jade West
    Ik pak mijn boeken uit mijn kluisje en sla hem dicht. De scharen op de voorkant kunnen heel goed uitkomen tijdens een gevecht, als je al die scharen in je rug krijgt, verlies je aardig wat bloed. Mensen snappen nooit waarom ik zoveel van scharen houd, maar voor mij is het heel logisch, scharen zien er onschuldig uit, maar kunnen als een prima moordwapen gebruikt worden. Net als ik weg wil lopen, hoor ik een stem achter me. 'hi Jade,' Ik draai me om en zie Sinjin staan. 'Wat?' vraag ik hem. Boven alles hoop ik maar niet dat hij net bezig is met zijn kluisje verder te versieren, dat is echt het ranzigste ooit.
    [BTW, ik geloof niet dat ik dat al eerder heb gezegd maar jou profielfoto is echt heel leuk (: ]

[ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:57 ]

Spraggan schreef:
    Jade West
    Ik pak mijn boeken uit mijn kluisje en sla hem dicht. De scharen op de voorkant kunnen heel goed uitkomen tijdens een gevecht, als je al die scharen in je rug krijgt, verlies je aardig wat bloed. Mensen snappen nooit waarom ik zoveel van scharen houd, maar voor mij is het heel logisch, scharen zien er onschuldig uit, maar kunnen als een prima moordwapen gebruikt worden. Net als ik weg wil lopen, hoor ik een stem achter me. 'hi Jade,' Ik draai me om en zie Sinjin staan. 'Wat?' vraag ik hem. Boven alles hoop ik maar niet dat hij net bezig is met zijn kluisje verder te versieren, dat is echt het ranzigste ooit.
    [BTW, ik geloof niet dat ik dat al eerder heb gezegd maar jou profielfoto is echt heel leuk (: ]

[Dat is George Shelley aaaahhhh <333]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Sinjin Van Cleef.
    Sinjin wist even niet meer wat te zeggen. "Ik-uh." Hij keek om zich heen en krabde even aan zijn achterhoofd. "Moet ik met je meelopen naar je klas?!" vroeg hij dan misschien iets te luid. "Want weet je, ik heb dit erg interessant verhaal dat ik graag met je wil delen." Hij grijnsde. "Het gaat over een jongetje met krullen. Zoals ik. En een meisje met donker haar en zwarte strepen daarin. Zoals jij."