• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Maar je speelt het geniaal XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    |So, I am weird and disturbing? |


    kindness is never a burden.

    Jade West
    'Wat zei ik nou over afstand' Schreeuw ik naar Sinjin terwijl ik weer het klaslokaal uitloop. Dat was niet het juiste klaslokaal. Boos loop ik naar Sinjin en zijn vrienden toe. 'Als jij mij nog één keer aanraakt ga je eraan,' zeg ik luid. Het kan mij echt niet meer schelen wie het allemaal hoort, iedereen weet toch al dat Sinjin een gestoorde gek is. En mijn korte lontje is ook geen geheim meer. ´Wij zullen nooit, maar dan ook nooit, in de buurt van een relatie komen, jij zult bij niemand ooit in de buurt van een relatie komen,´ zeg ik en ik stomp weg. Dat laatste was misschien een beetje gemeen, maar wel de waarheid.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ een klein beetje maar:P
    nee, volgens mij ben jij compleet normaal.]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sinjin Van Cleef.
    "Wij hebben geen afstand, lieverd!" schreeuwde Sinjin terug en zijn vrienden hun mond werd enkel groter toen Jade naar hen toe liep. "Ze komt naar ons toe, ze komt naar ons toe. Dat heeft nog geen enkel meisje gedaan," fluisterde Burf waarna hij flauwviel. "Dat meende ik niet!" zei Sinjin snel tegen Jade en kromp ineen toen ze hem zei ze nooit in de buurt van een relatie zouden komen. "Jij zult bij niemand ooit in de buurt van een relatie komen." Sinjin ging rechtop staan. "Sommige mensen vallen op mensen zoals ik!" schreeuwde hij naar Jade.

    |Ik ben niet normaal. Geloof me. ;D Maar thanks, I feel so much better. |


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Piano spelen, gitaar acteren. Graffiti spuiten en soms tekenen. Heb een aantal vechtsporten gedaan en ik deed aan surfen alleen betwijfel ik of je hier ergens plaatsen hebt om dat te doen en daarbij heb ik mijn surfbord niet meer' Andwoord ik.


    Rosalie Lauren Campbell

    Ik kijk hem vrolijk aan. 'In LA kan je heel goed surfen.' Ik grijns en bijt op mijn lip. 'Vechtsporten? Wat voor een vechtsporten? Kung fu of judo?' Ik kijk hem aan. 'Of boksen?' Ik glimlach even en kijk hem aan. Ik ben oprecht geïnteresseerd. 'Surfen lijkt me echt vet. Ik wilde dat altijd al kunnen, maar ik ben bang dat ik gepakt wordt door een haai,' lach ik en kijk Daniël aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade West
    'Zeker weten? Want volgens mij haal jij aliens en mensen nu door elkaar. En ik denk dat je je vriend moet helpen, voordat hij nooit meer wakker word. Oh wacht, dat is waarschijnlijk maar beter ook. Dag Sinjin,' roep ik nog naar hem voordat ik de hoek omsla en hem niet meer zie. Ik pak een dollar uit mijn tas en haal een blikje cola uit de automaat. Langzaam drink ik hem leeg terwijl ik tegen de muur ga staan en iedereen die langskomt bestudeer. De les was nu toch al begonnen, en ik denk niet dat ik heel veel zal missen. Als ik dat wel doe, haal ik het wel weer in, dat kan ik wel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sinjin Van Cleef.
    "Ik weet best dat aliens groen zijn en mensen roze!" Sinjin draaide zich om naar zijn vrienden die hem -nog steeds- met open mond aan te kijken. "Jij, man." zei Burf ongelovig. "Dat was ongelofelijk."-"Gelukszak." zei een ander.


    kindness is never a burden.

    [Iemand voor Logan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    |Sinjin, Robbie, Kennedy, Sikowitz? |


    kindness is never a burden.

    [Kies maar]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    |Ik kies niet graag. Voor mij is het om het even. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    [is er nog iemand die het aandurft naar Jade toe te gaan?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Uhm.... Doe maar Kennedy of Robbie. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne