• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

|Haha, dat is inderdaad George Shelley. And he's totally mine, Jaimes.
    And thank you. I like yours too. En ik vind je signature ook kei cool. ;D Sorry voor het korte stukje, nog. |

kindness is never a burden.

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Dat is George Shelley aaaahhhh <333]

[weet ik <333 ]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

|Weet je dat ik je rol trouwend heel gemeen vind. ):

Karakter: Jade is best gemeen tegen Tori, al zijn er een paar momenten waar dat niet het geval is. Jade is erg jaloers op iedereen die in de buurt van Beck komt, zelfs nu het uit is. Ze heeft een hekel aan de term 'beste vriendin' Maar Cat komt daar waarschijnlijk het dichtst bij in de buurt. Jade heeft een hekel aan een heleboel dingen, waaronder; De kleur geel, BH's die aan de voorkant sluiten, regenbogen, eenden, ketchup op een hotdog doen, en Sinjin.

Jade West
    'ga je gang, maar als je ook maar dichter dan 5 centimeter bij mij in de buurt komt, ga je eraan,' zeg ik sissend. 'En als je verhaal ook maar iets bevat van dingen waar ik van moet kotsen, ga je er ook aan. Dus veel plezier,' Ik pak mijn tas op van de grond en begin te lopen. Hopelijk heb ik hem nu genoeg afgeschrikt, maar waarschijnlijk niet want het is Sinjin waar we het over hebben. Die houd van anderen irriteren en vervelen.

[aaah, dankje. En het maakt niet uit, die van mij zijn ook niet heel lang]

5HELLEY schreef:
    |Weet je dat ik je rol trouwend heel gemeen vind. ):

(...)

[sorry, Sinjin mag zijn enge verhaal over hem en Jade vertellen, maakt dat het iets beter? :') ]

|Heb ik echt 'trouwend' geschreven? -.- I am so dumb.
    Ja, maar hij moet wel oppassen anders gaat-ie dood. Dat telt niet. (puh)
    Sinjin Van Cleef
    Sinjin volgde Jade door de gangen. "Wel het meisje, laten we haar voor het gemak Jade noemen, had een vriendje, die noem ik wel Beck, maar toen ging het uit en was er een andere jongen in haar leven, die noem ik Sinjin, en het meisje, Jade, werd verliefd op de jongen, Sinjin, maar ze wist niet dat hij al jaren verliefd was op haar. Want hij was te populair voor haar. En dus na een tijdje vertelde hij dat tegen het meisje, Jade, en werden ze verliefd op elkaar." Sinjin glimlachte ietwat bang. "TADA!"

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Ach, het is je eerste RPG, dan is het fijn als je fouten maakt zodat je weet hoe je het goed kan doen (:]

Tori Vega
    Hij zegt dat hij naar de tandarts was en ik knik dan. 'Goed je tanden gepoetst?' Vraag ik met een lachje. En dan zegt hij dat hij vannacht een nieuw nummer heeft geschreven. 'O zo gaaf, dat moet je me dan maar een keer laten horen ja?' Stel ik glimlachend voor. André is goed in nummers schrijven dus ik twijfel er niet aan dat het een goed nummer is. 'En begeleidt je jezelf dan op de piano?' Vraag ik. Ik strijk een lok achter mijn oor terwijl ik hem aan blijf kijken. Ook pak ik mijn
    spullen tevoorschijn voor de les.

[haha, dat is waar (: ]

André Harris
    'O zo gaaf, dat moet je me dan maar een keer laten horen ja?' vraagt ze, waarop ik enthousiast knik. Het is altijd leuk met Tori. 'En begeleidt je jezelf dan op de piano?' vraagt ze. Ik denk even na.
    'Het is eigenlijk geschreven voor meerdere instrumenten, maar ik kan hem inderdaad wel op de piano voorspelen, als een soort akoestische versie,' antwoordt ik. Ik haal even een hand door mijn haar en volg daarna Tori's voorbeeld, door mijn spullen op tafel te leggen.

Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

{Leensel, you are really genius XD}

Don't be like the rest of them, darling

WillNotLearn schreef:
    {Leensel, you are really genius XD}

|Thank you. *maakt buiging*
    Ik ben toch zo bescheiden. ;D |

Jade West
    Ik klap twee keer en zeg dan sarcastisch. 'Prachtig Sinjin, en je weet zeker dat dat verhaal helemaal fictief is?' Nu moet hij oppassen. Als hij ja zegt, denkt hij dat hij beter bezig is voor zichzelf, maar dan liegt hij. Als hij nee zegt, zegt hij dus eigenlijk dat hij en ik moeten daten, en daar word ik misselijk van, iets waar ik voor ga vermoorden. Ik denk eigenlijk dat als Sinjin iets zou doen aan zijn uiterlijk en zijn obsessie met mos en tanden, dat wij samen best een goed duo zouden kunnen zijn, al zou ik dat nooit in mijn leven toegeven. Niet hard op dan. In mijn hoofd mag het, want zover ik weet zitten er geen glinsterende gedachtelezende vampieren bij ons op school.

Sinjin Van Cleef.
    Sinjin wacht even met antwoorden en ziet dan vanuit zijn ooghoeken dat zijn vrienden naar hem staan te kijken met open mond. Hij glimlacht bij zichzelf. Wat er eng zou moeten uitzien voor Jade. Ze denken vast dat hij haar zou overtuigen. En dat zou hij. In zijn fantasie... "Weluh. Kun je de vraag nog eens herhalen?" Hij wilde tijd rekken. Zegt hij ja, zou Jade opgelucht moeten zijn. Zegt hij nee, dat leeft hij waarschijnlijk niet lang meer. Een hartverscheurende keuze.

Jade West
    'hmm, ja dat kan ik, maar wil ik dat ook?' zeg ik twijfelend. 'laat ik het anders zeggen, hoeveel van dit verhaal is waar, en hoeveel wil jij dat er waar is?' Zo als dat niet duidelijk genoeg is, weet ik het ook niet meer. Ik kijk even om en zie Sinjins vage vrienden bewonderend toekijken. Ik gooi mijn haar over mijn schouder en kijk ze één voor één aan. Zolang ze niet op mij afkomen mag ik doen wat ik wil om hun vieze tienerhoofdjes op hol te brengen. Precies zoals ik met Sinjin kan doen.

Sinjin Van Cleef.
    Sinjin slikte,"Ehm. Heel weinig, en heel veel." Hij keek haar bang aan. "Maar ik denk dat jij je les zal missen, dus." Hij ging achter haar staan en duwde haar eht lokaal binnen waar ze -dacht hij- moest zijn. "Ik zie je nog wel eens, Jade!" zei hij en zwaaide overdreven. Toen snelde er met zijn vrienden vandoor. "Waaw, stond je nu echt met haar te praten?" vroeg Burf belangstellend en Sinjin knikte trots. "Ja, ik moest haar van mij af duwen. Ze was zo opdringerig."-"Waaw!" klonk er in koor.

[jij bent echt geniaal]

|Waarom vind iedereen dat toch. ;D Ik speel gewoon Sinjin. |