• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Larentia schreef:
    [ moest even iets testen :3]


    [Ik had het gezien , en het was niet bepaald een pretje :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Nee, ik bedoel: je had wat gepost maar had het dan gewijzigd. Ik vroeg me enkel af wat je daarvoor gepost had. ;D |


    [O ik zei, doe maar Robbie. Maar kennedy is ook goed ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade West
    'Fascinerend, Mikayla. Weet je, jij bent best cool,' Ik kantel mijn hoofd en kijk haar even aan. 'Kun je goed zingen? Ik ben erg geinteresseerd in anderen hun stem, dus ik zou graag naar je luisteren, aangezien we hier toch nog 50 minuten alleen zijn, kunnen we er het beste maar van maken. Vind je ook niet Kayla?' vraag ik met een zoete kinderstem. De eerste keer was gewoon om haar te pesten, maar mijn brein had besloten om haar geen Mikayla meer te noemen, wat betekent dat ik diep van binnen al door heb hoe ze in elkaar zit. Ik moet het alleen nog even lospeuteren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Coockies schreef:
    (...)

    [O ik zei, doe maar Robbie. Maar kennedy is ook goed ]


    |Ah zo. Maar ik moet nu gaan. Eten en daarna piano. Dus het zal heel laat zijn. Laat Robbie dan maar zitten. ;D &


    kindness is never a burden.

    Mikayla Carté
    ''Shut up.'', mompelde ik toen ze me Mikayla noemde. Ze was best wel eng als ze met een kinderstem praatte. ''Dus je wilt gaan zingen?'', vroeg ik , een beetje verward. Niemand heeft me echt horen zingen , op de mensen die me auditie zagen na dan. ''Maar ik doe het op één voorwaarde : Als jij ook zingt.'', zei ik en keek haar aan. Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jade West
    'dat, is precies wat ik wil,' zeg ik 'en ik wil best meedoen. Is er een bepaald nummer dat je voorkeur heeft?' Waarom denkt iedereen toch dat ik een probleem heb met zingen voor mensen. Als Tori niet de hele tijd alle aandacht kreeg, zou ik allang getekend zijn en bezig zijn met het promoten van mijn eerste CD. Het is jammer dat niemand doorheeft dat ik veel beter ben dan Tori.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik moet nu ook eten x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikayla Carté
    Ik denk even na. Een nummer.. ''Ik weet het niet precies. Weet jij misschien een leuk nummer?'', vraag ik dan aan haar. Ik frons even en denk weer opnieuw na. ''Nee , ik weet echt niets.'', mompel ik. Alle mensen hier moesten toch goed kunnen zingen.. Of acteren. Of gewoon allebei.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jade West
    Ik denk even na. 'Ken je Fast car van Tracy Chapman? Die kunnen we wel doen. Tenzij jij hem niet kent natuurlijk,' Een hele egoïstische gedachte gaat door mijn hoofd. Ergens hoop ik dat ze barslecht is, want dat betekent minder concurrentie. Maar Kayla is cool, dus ik wens haar niet toe dat ze vreselijk is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mikayla Carté
    ''Ergens in mijn achterhoofd ken ik hem wel.'', glimlach ik. Even kijken wie beter is.. Dit gaat nog interessant worden denk ik. Ik grijns een beetje raar. ''Wie gaat beginnen?'', vraag ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jade West
    In haar glimlach zit iets duivels. Wat jij kan, kan ik ook. 'weet je wat, begin jij maar,' zeg ik en ik loop even weg. Op de trap zie ik een jongen met een gitaar zitten. 'Hey,' zeg ik. 'kun je iets voor mij doen?' hij knikt gewillig en ik glimlach. 'Ken je 'Fast car' ? een vriendin en ik hebben begeleiding nodig, kom mee,' Ik pak zijn pols en trek hem mee naar Kayla. 'Hij is onze begeleiding,' zeg ik. 'ga je gang,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mikayla Carté
    ''Ik ben hier niets voor niets aangenomen.'', mompel ik zacht. Ze komt aan met een jongen die en gitaar in zijn handen geeft. ''Hij is onze begeleiding. Ga je gang.'', zegt Jade. Ik knik.

    You got a fast car
    And I want a ticket to go anywhere
    Maybe we make a deal
    Maybe together we can get somewhere
    Anyplace is better
    Starting from zero got nothing to lose
    Maybe we'll make something
    But me myself I got nothing to prove


    Bij het laatste woord , haal ik lang uit. Daarna kijk ik Jade uitdagend aan. ''Jouw beurt.'', glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:33 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jade West
    Oké, ik moet toegeven, ze is goed. 'prima,' zeg ik zelfverzekerd. Ik ga mezelf niet laten afleiden door een nieuweling.
    You got a fast car
    I got a plan to get us out of here
    I been working at the convenience store
    Managed to save just a little bit of money
    Won't have to drive too far
    Just 'cross the border and into the city
    You and I can both get jobs and finally see what it means to be living


    Ik begin zacht, en eindig luid en helder, waarna ik 'living' nog even uithaal. Ik kijk Kayla aan 'Is er iets?'

    [ik ga even eten]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:43 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mikayla Carté
    Damn it. Zij is goed. Maar zij zit hier al een jaar of meer op school. Dat verklaart alles. ''Is er iets?'', vroeg ze. Snel schud ik mijn hoofd. ''Natuurlijk niet.''

    You see my old man's got a problem
    He live with the bottle that's the way it is
    He says his body's too old for working
    I say his body's too young to look like his
    My mama went off and left him
    She wanted more from life than he could give
    I said somebody's got to take care of him
    So I quit school and that's what I did


    Ik ga steeds hoger met mijn stem. En stop dan. Bij 'did' haal ik het beste van het beste van me uit. Ik grijns even naar Jade.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Coockies schreef:
    (...)

    Rosalie Lauren Campbell

    Ik kijk hem vrolijk aan. 'In LA kan je heel goed surfen.' Ik grijns en bijt op mijn lip. 'Vechtsporten? Wat voor een vechtsporten? Kung fu of judo?' Ik kijk hem aan. 'Of boksen?' Ik glimlach even en kijk hem aan. Ik ben oprecht geïnteresseerd. 'Surfen lijkt me echt vet. Ik wilde dat altijd al kunnen, maar ik ben bang dat ik gepakt wordt door een haai,' lach ik en kijk Daniël aan.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne