• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand voor Brandon? Hij is eenzaam.. :(]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Logan! :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'We zullen zien.. Hopelijk eindigen we toch nog ergens aangezien je met mij in Italië beland' zeg ik grijnzend, ik ging toch maar linksaf en keek om me heen om te kijken of ook iets mij bekent voorkwam.. 'Wat voor soort persoon is je moeder?' Vroeg ik haar vervolgens.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan. 'Mmm... Italië beter dan Canada,' grijns ik. 'Alleen kan je daar niet per ongeluk komen, aangezien je dan met het vliegtuig moet,' grijns ik. Ik bijt op mijn lip om zijn vraag. 'Mijn moeder?' Ik denk na. 'Tja... Weet niet. Vroeger was ze leuk, lief, spontaan, kon ik voor alles naar haar toe en deelde we alles samen. We hadden de meeste lol, ze wist me altijd opte vrolijke. En nu... Nu is ze zichzelf niet,' zeg ik en kijk naar buiten. Ik kijk hem aan en aarzel of ik naar de zijne moet vragen. 'En de jouwe,' vraag ik aarzelend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Mijn moeder was lief en begaan met anderen en veel meel dingen die ze kon doen waarvan ik me altijd afvroeg hoe ze het voor elkaar kreeg. Maar ze is overleden' zeg ik en val bij het laatste stil zodat alleen de moter van de auto te horen is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk Daniël aan en slik moeizaam. Ik leg mijn hoofd tegen het autoraam. Opeens zie ik de weg waar we in moeten. 'Hier naar links,' zeg ik zachtjes, maar wel zodat hij het kan horen. Ik leg mijn hoofd weer rustig tegen het raam. 'Mijn moeder is veranderd door mijn stiefvader,' mompel ik en sluit voor enkele seconde mijn ogen. Ik kijk uit het raam en bijt op mijn lip. Dan zie ik de viaduct naderen. 'Deze viaduct is het,' glimlach ik en kijk hem aan,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe was shoppen eigenlijk? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Hmm..' Mompel ik en probeer iets anders te bedenken, 'Waar wil je mee beginnen?' Vraag ik haar doelend op het graffiti spuiten terwijl ik mijn auto een eindje naast de weg bij het viaduct parkeerde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Coockies schreef:
    [Logan! :)]


    [Waar is Logan :)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Leuk.. Ik word alleen meestal misselijk als ik erg lang in een auto moet zitten en ik word alleen nog maar misselijk van allemaal van die parfum geuren + ik krijg er koppijn van. Maargoed.. Ik heb 2 nieuwe T-shirts een nieuw paar schoenen en een nieuw boek. :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Campbell

    'Ehm...' Ik denk na. 'Een bloem of is dat moeilijk?' Ik kijk hem vragend aan en stap uit als hij zijn auto heeft geparkeerd. Ik grijns even en kijk hem aan. 'Of letters? Dan doe ik mijn naam,' grijns ik en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en glimlach even. Ik loop naar de viaduct en kijk naar alle kunstwerken. Er was nog een muur helemaal leeg. Het zag er eenzaam uit. Tijd om opgeknapt te worden dus. Ik grijns even en loop dan terug naar de auto van Daniël om helpen te dragen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Logan is in de gang. Maar ik moet zo slapen. Mijn vader is een paar dagen nsaar België en dan mag ik bij mijn moeder in bed slapen. En volgens mij gaat zij zo al slapen ofzo.... Ik weet het heel vroeg. Misschien ook niet, maar dan moet ik dus ook weg:( Maar ik ben er nu nog:)

    En vet leuk! Ja van die geuren krijg je op een gegeven moment wel koppijn ja. Mijn zusje is ook altijd heel ziek in de auto... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Allo? Sorry jongens verveel me:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik ga slapen, ik heb koppijn en ik ben misselijk..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [O okee sterkte. Slaaplekker x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne