• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [okay, waar is Mikayla?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    |Dan kies ik Kennedy. Die moet socializen. Waar is Logan? |


    kindness is never a burden.

    [Laat maar Kennedy is ook goed. Hij is in de gang]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikayla Carté
    Ik zei Cait gedag en zocht naar het juiste lokaal. De bel ging en ik zuchtte. ''Te laat voor de les. Who cares.'', mompelde ik. Ik liep naar de automaat en stak er een dollar in. Een Coca Cola rolde er uit en ik floepte hem open. Toen pas besefte ik dat er een meisje stond. Ik kijk het meisje bestuderend aan. Ik dronk even van mijn Cola en benaderde haar. ''Kayla. Jij?'', mompelde ik. Het was nu doodstil in de gangen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    |Wat had je gepost? |


    kindness is never a burden.

    Spraggan schreef:
    [okay, waar is Mikayla?]



    [Al gepost.]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:17 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jade West
    Ik bekijk het meisje en zeg dan 'Jade. Ook te laat voor de les, of kan het je gewoon helemaal niks schelen?' Met haar rode haar lijkt ze een beetje op Cat, maar veel minder onschuldig. een intense blik vult haar ogen, en ik denk dat ik het wel met haar zal vinden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mikayla Carté
    Jade , dus. ''Allebei. Maar het is maar de eerste dag. Veel problemen kan ik er niet mee veroorzaken.'', mompelde ik. Jade , had een ruige blik. Een blik die ik nog nooit in iemand zag. Ik nipte weer van mijn Cola en leunde ook , net als haar tegen de muur aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Jongens ik moet heel even gaan. Ik heb nog niks gepost, maar ik ben te lui om hem naar de gang te laten lopen. Dus zeg maar gewoon dat hij voor zijn kluisje staat ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade West
    'Dus je bent niet iemand die zonder zelf na te denken alle regels volgt en alles doet wat iedereen zegt? I like it,' zeg ik goedkeurend. Ik drink mijn blikje leeg en gooi het weg. 'Ik heb je geloof ik nooit eerder gezien. Ben je nieuw hier?' vraag ik dan om te voorkomen dat de stilte lang en vreselijk word.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Coockies schreef:
    [Jongens ik moet heel even gaan. Ik heb nog niks gepost, maar ik ben te lui om hem naar de gang te laten lopen. Dus zeg maar gewoon dat hij voor zijn kluisje staat ]


    |Nee, ik bedoel: je had wat gepost maar had het dan gewijzigd. Ik vroeg me enkel af wat je daarvoor gepost had. ;D |


    kindness is never a burden.

    Mikayla Carté
    Ik knik. ''Ik ben nieuw ja.'', mompel ik. Er komt een verward , klein jongetje de gang ingelopen en komt onze kant op. Zonder erbij na te denken laat ik hem struikelen en hij valt met zijn gezicht op de vloer. Ik lach het uit. Dit is echt vermakelijk.

    [Ik had geen inspiratie.. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jade West
    Ik lach kort 'Ik had al zo'n gevoel dat jij niet helemaal onschuldig bent. En dat is maar goed ook, want ik heb een bloedhekel aan onschuldige mensen. Nou ja, behalve Cat, maar zij is meer een puppy die je achtervolgt en altijd wil spelen,' zeg ik met een glimlach. 'Vertel eens wat meer over jezelf, dan besluit ik daarna of ik wel of niet met je gezien wil worden. En als je het aan een paar mensen hier vraagt, zul je erachter komen dat je maar beter aan mijn goede kant kunt blijven.'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ moest even iets testen :3]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:41 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mikayla Carté
    Ik kijk haar fronsend aan. Maar besluit toch maar over mezelf te vertellen. ''Mijn hele naam is Mikayla. Waar ik een hekel aan heb omdat het zo meisjesachtig klinkt. Dus ik noem mezelf gewoon Kayla. Maar mijn ouders niet.'', zucht ik. ''Ik vind zingen en acteren leuk. Als het kan wil ik er mijn werk van maken. Zo niet , heb ik mijn hersens nog.'', mompel ik. ''Maar zo slim ben ik ook weer niet.'', zeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.