• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

|Ik bedacht me net in mezelf dat dat de beste openingszin ooit was. |

kindness is never a burden.

LittleMixer schreef:
    André Harris
    Tori komt naar me toe gelopen en begroet me.
    'Waarom kan niemand mijn naam normaal zeggen?' mompelt ze. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op.
    'Geen idee, Tori,' zeg ik, met de nadruk op de laatste lettergreep, die ik wel goed uitspreek. Op dat moment komt onze leraar aangelopen en laat hij ons de klas binnen. Ik geef Tori een zachte stomp tegen haar schouder, en loop daarna met haar achter me aan de klas in. Ik plof op een stoel achter in de klas neer, en ze komt naast me zitten.

[jaimyhoi ?]

Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

[Overheen gelezen. En kan je oppassen met voor anderen te spelen? ^.^ je speelt nu namelijk ook deels voor mijn personage door te zeggen dat ze naast hem enzo komt zitten (; want Beck liep ook nog bij haar (; dat is een tip om op te letten (:]

Tori Vega
    De tweede keer zegt André mijn naam wel goed. 'Dank je André,' zeg ik dan met een lachje om mijn lippen. 'Mensen hebben nogal vaak de neiging om mijn naam op andere manieren uit te spreken of zelfs te veranderen naar Torro.' En ik kijk hem met een scheef hoofd aan. De leraar doet dan het lokaal voor ons open en André gaat zitten. Ik besluit naast hem te gaan zitten. 'Waar was je het eerste uur?' Vraag ik aan hem en kijk hem even aan. Dan kijk ik naar de deuropening waar leerlingen door naar binnenkomen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

5HELLEY schreef:
    |Blijkbaar is het 'Leensel-kies-dag'. *grinnik* Anyways, ik ben zo vrolijk vandaag. |
    Robert "Robbie' Shapiro.
    Robbie was -alweer- met Rex in een domme discussie toen hij Cat in de gang zag. Hij liep naar haar toe en begroette haar. "Hi, Cat. Leuke vakantie gehad?" Rex rolde met zijn ogen,"Origineel hoor."

Sinjin Van Cleef
    Sinjin liep de klas uit en bewoog zich richting de kluisjes. Daar zag hij een onbekend meisje. Ze had ene kluisje naar de zijne. "Haai." zei Sinjin overdreven tegen het meisje en glimlachte breed. "Ik ben Sinjin. Wil je mijn verzameling tanden eens zien?"

Cat
    Cat schrok toen ze plots haar naam hoorde maar glimlachte al weer toen ze zag dat het Robbie en Rex waren, 'Gaatwel, mijn broer is van een trap gevallen.. En door een raam. Hij heeft zijn neus gebroken' Zegt ik vervolgens dromerig.

Don't be like the rest of them, darling

5HELLEY schreef:
    |Blijkbaar is het 'Leensel-kies-dag'. *grinnik* Anyways, ik ben zo vrolijk vandaag. |

Sinjin Van Cleef
    Sinjin liep de klas uit en bewoog zich richting de kluisjes. Daar zag hij een onbekend meisje. Ze had ene kluisje naar de zijne. "Haai." zei Sinjin overdreven tegen het meisje en glimlachte breed. "Ik ben Sinjin. Wil je mijn verzameling tanden eens zien?"

Laureen Rags
    Ik sta bij mijn kluisje mijn boeken te verwisselen. Ik heb een beetje haast want ik moet door naar de volgende les, maar dan verschijnt er een jongen naast me. Hij heeft warrig krullig schaapachtig haar en een bril. Hij ziet er knullig uit. Hij zegt me de met een brede glimlach gedag en stelt zich voor. Ik wil net mijn naam zeggen als hij vraagt of ik zijn verzameling tanden wil zien. Mijn ogen gaan iets weider open. 'Ehm nee dank je,' zeg ik dan. En doe mijn kluisje dicht. 'Ik ben Laureen en moet door naar mijn volgende les.' Ik zeg het gewoon vriendelijk en loop dan weg van hem.

Robert "Robbie' Shapiro.
    Robbie knikte,"Nou, wens hem veel beterschap van me." zei hij. Vreemd was het wel. Van een trap, door een raam en enkel een gebroken neus. Maar ja, wat had je verwacht van Cat's broer, laat staan familie. "Weet je waar Beck, Tori, André en Jade zijn?"

Sinjin Van Cleef
    Laureen. Sinjin voelde zich in de zevende hemel. Nog nooit had een meisje zo lang tegen hem gepraat. "Hé, wacht!" Sinjin rukte het doosje tanden uit zijn kluisje en klapte het dicht. "Ik heb een kies van president Theodore Roosevelt, Jr.".

{-Light plat om Sinjin-}

Cat
    Cat schudde met haar hooft op de vraag van Robbie, 'Wat heb jij in je vakantie gedaan?' Vroeg ze vervolgens met haar gebruikelijke dromerige stem.

[-stiekem zit zij hier zo hard te lachen om Sinjin-]

I don't want you to die, I want you to suffer.

[Leensel, je bent geniaal :')]

Laureen Rags
    De jongen, Sinjin, zegt wacht en ik hoor hem zijn kluisje dichtslaan. Nee, ik hoef geen tanden te zien. Ik begin sneller te lopen. 'Nee dank je, ik moet door.' En ik kijk heel even kort achterom en zie het doosje in zijn handen. Ik kijk dan weer voor me en blijf doorlopen.

Robert "Robbie" Shapiro.
    "Wel ik heb interessante dingen gedaan," zei Robbie. "Ja, en met interessant bedoelt hij zijn grootmoeder helpen met haar computerproblemen terwijl zij hem koppelt met 13-jarige kleutertjes." zei Rex. Robbie protesteerde,"Dat is niet waar! Ik ging met coole mensen om."-"Ja, met mij!" wierp Rex terug,"Geef mij maar zo'n lekkere griet zoals Tori Vega."

Sinjin Van Cleef.
    Maar Sinjin gaf niet op. "Wacht nou!" zei hij en begon sneller te rennen. "Ik kan je naar je les brengen als je wil." Hij duwde het doosje in zijn rugzak en haalde er een plukje mos uit. "Of ik kan je mijn verzameling mos tonen? Heel erg leerzaam."

|Lol, wat vind iedereen toch zo grappig? Het is gewoon Sinjin. |

Cat
    Cat volgde afwezig het gesprek tussen Robbie en Rex, 'Welke les hebben we hierna?' Vroeg ze vervolgens aan Robbie geen reactie gevend op wat hij zei over zijn vakantie.

[Even eten]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Robert "Robbie" Shapiro.
    Robbie was blij dat Cat wat zei, hoefde hij niet meer naar Rex te luisteren. "Geen idee. Ik ken het rooster niet van buiten."

[Sinjin is gewoon grappig :3 en jij speelt het gewoon goed xd]

Laureen Rags
    Hij zegt weer wacht nou even en ik hoor rennende voetstappen achter me. Waarom is er nou niemand om me te redden? Hij loopt naast me en ik houd dan halt als hij vraagt of ik zijn mosverzameling wil zien. 'Nee Sinjin, ik hoef je mosverzameling niet te zien en je hoeft ook níet mee te lopen naar mijn les. Ik weet waar ik heen moet.'

|Wel dank je. Dus ik ben vreemd en verontrustend?

Lowl, sorry I had to.|
    Sinjin Van Cleef
    Teleurgesteld stopte Sinjin met lopen. "Goed." Hij liet zijn hoofd vallen. "Wel, ik zie je nog wel, Laureen!" riep hij haar na en snelde toen naar zijn eigen les.