• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahaha oké. Als verre reis ben ik een keer naar Amerika geweest. Florida. En nu ga ik volgende zomervakantie naar Zuid Afrika. Ik heb er echt vet veel zin in:) Maar er zijn heel veel mooie plekken op de wereld :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Toen ik naar Amerika was ben ik naar.. Houston , Florida , DisneyLand LA , LA haha (: En we gaan er nog een rondreis , tour - hoe je dat ook kan noemen - maken in Amerika denk ik (: Mijn vader wil me een keer naar de Chinese Muur brengen haha ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ja ik alleen in Florida en dan naar Disneyland, Key West, Miami, Seaworld in Orlando. Maar mijn ouders gaan ook nog een keer met ons naar New York. Maar de Chinese Muur... ik ben bij China bang dat ik de doodstraf krijg hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha XD Mijn oom kan Chinees :Y) Nee , serieus. Dat kan hij.. En mijn andere oom ook haha.. Dus misschien kan hij onderhandelen voor me xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hahahaha, hopen dan maar:) Nee grapje, het is waarschijnlijk kleine kans, maar toch ben ik er bang voor. Net zoals bij Thailand en alles Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ugh ja. Het zijn wel mooie vakantielanden.. Maar als je er meer over weet.. Brr..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ja het zijn ook mooie vakantie landen hahahah. Ik land met de zomer vakantie in Johannesburg, schijnt ook een hele erge criminelestad te zijn :| ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hihih , iemand uit mijn klas , zijn vader of moeder komt uit Zuid Afrika XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hahaha oké :) CRIMINEEL! Nee grapje. Maar het schijnt daar s'avonds wel eng te zijn. Daarom blijven we daar ook niet maar gaan gelijk door ergens anders heen. Maar zullen we stoppen met dit topic spammen en reageren in gastenboek ofzo hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [spammers!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [IK WIL OOK MET MARCO BORSTATO IN EEN VLIEGTUIG ZITTEN!!!! D:

    Ik ben al twee keer naar zijn concert geweest :3]


    {Ik 1 keer, whas fun :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    'he ik heb het zelf bedacht hoor, jij maakt het alleen en daar ben ik je heel dankbaar voor.' ik lach even en kijk hem aan. Dan kijk ik hoe hij te werk gaat op mijn kluisje. Hi is er een stuk beter in dan mij. Ik glimlach even en kijk naar mijn kluisje. 'Zo nu is mijne al een stuk minder saai,' grijns ik en kijk naar mijn kluisje. 'Je bent hier gped in!'


    Daniël
    'Hmm... Die van mij is nogsteeds grijs' Zeg ik en kijk om naar het grijse kluisje tussen een paar velopgekleurde kluisjes. Ik pak vervolgens een bus met rode graffiti en maar er een paar rozen naast.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik grinnik. 'Ik help jouw ook wel. Als je wat aan me hebt,' grijns ik. 'Tekenen kan ik wel, maar graffiti werkt toch iets anders,' grinnik ik. Ik bijt op mijn lip en kijk hoe hij een paar rozen erop maakt. Ik glimlach. 'Dank je!' Ik geef hem een vlugge knuffel en kijk naar het kluisje. 'Ik vind hem echt mooí,' glimlach ik. 'Echt bedankt!' Ik grijns en kijk hem aan. 'Weet je al wat je op de jouwe doet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Hmm.. Ik doe het alletwee wel, je moet soms gewoon een beetje proberen' Zeg ik schouderophalend, 'Mischien.. Maar ik weet het nog niet zeker' Andwoord ik schouderophalend Aangezien ze de tatto op haar pols gebruikt had voor haar kluisje was ik van plan ook een deel van mijn tattoo er op te spuiten.. Alleen zou er dan nog wat bij moeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    {HAAAAAAAAY Btw }


    Don't be like the rest of them, darling