• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hoe is het op Ibiza:) nog beroemde mensen in het vliegtuig gezien?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Neeee ik heb helaas geen beroemde mensen gezien, wel een leuke jongen met de naam Gino :') maar helaas geen beroemde mensen. Maar goed, voor de rest is het echt awesome hier (; en ik ga vandaag ook zwemmen _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [chill... Hahha. Toen ik naar Ibiza ging zat ik in het vliegtuig met Wendy van Dijk, haar man of ex man, maar die doet ook wat met tv. Haar baby kind en dan marco borsato en leontine en da hun familie. En op de terug weg een voetballer. Hahah, maar ibiza is echt super!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [IK WIL OOK MET MARCO BORSTATO IN EEN VLIEGTUIG ZITTEN!!!! D:

    Ik ben al twee keer naar zijn concert geweest :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha. Mijn vader is een groot Marco Borsato fan. Hij gaat naar elk concert. En ik ben er bij eentje geweest in Gelredome, stond helemaal vooraan aan het podium:) We hadden oogcontact (stiekem ben ik daar trots op) xD Ik ben ook Marco Borsato fan, maar hij woont redelijk dichtbij. Ik woon ook in het gooi dus tja:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aww.. In het gooi? Jaloers. XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Coockies schreef:
    [Hahaha. Mijn vader is een groot Marco Borsato fan. Hij gaat naar elk concert. En ik ben er bij eentje geweest in Gelredome, stond helemaal vooraan aan het podium:) We hadden oogcontact (stiekem ben ik daar trots op) xD Ik ben ook Marco Borsato fan, maar hij woont redelijk dichtbij. Ik woon ook in het gooi dus tja:)]


    [Ik ken heel veel nummers van hem en ben met mijn broer een keer naar het concert geweest en Marco stak een duim naar ons op omdat we volgens mij heel hard meezongen XD

    Dat was echt awesome <3

    Maar goed, ik moet gaan ^.^ ik ga naar het strand. Adios amigo's (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Veel plezier Jaimzz....

    En hoezo jaloers hahah? Ik woon nou ja,, het word bij het gooi gerekend en zit ook op school in het gooi enzo. Maar woon ook vlakbij A'dam :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik woon dichtbij het strand (A) In DH dus haha (: Maar in het gooi wonen veel BN'ers. Maar ik woon liever in LA , haha (: Daar heb je meer beroemde mensen.. Familie woont daar en ik was daar geweest toen ik 4 was.. Ik herinner me er niks meer van , nou klein beetje :/ haha]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Den Haag bedoel je toch? Ik vind het daar ook leuk:) Hahaha, ja er wonen vele BN'ers ja. De kinderen van Linda de Mol zitten bij mij op school, maar ik vind het niet meer zo bijzonder hoor... Hahaha. LA wil ik ook heen! Maar het zijn ook maar gewoon mensen. Dus tja. Hahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha ja (: Laat maar , ik wil liever naar London :Y) Daar ben ik nog nooit geweest.. Ik ga er misschien volgend jaar met school naartoe (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga er in de kerstvakantie naar toe... Hahahahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Urgh.. Meestal ga ik in de kerstvakantie naar Indonesië , maar dat kan nu niet omdat ik in de zomervakantie er ben geweest .. Ik ben geboren in Indonesië , en heb familie daar (A) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wauw Indonesië. Ben ik nog nooit geweest. Is het daar leuk? We zijn echt helemaal aan het praten over vakantie landen.... We spammen topic een beetje onnodig vol hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha , ja we spammen t vol :| Maar het is daar echt leuk (: Zeker als je in bergen gaat en zo haha ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.