• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Cliff Drake Ramsey
    Ik lachte even. " Gedachte lezen is inderdaad één ding. Ik ben helderziend, heldervoelend en helderhorend." Zei ik met een schuinhoofd. "Ik ben blij dat je zo snel door heb dat ik weet van de uitbarsting vanwege mijn gave. De meeste doen er nogal lang over." zegik en rol met mijn ogen. Het meisje leek me aardig, dat kon je ook zien, maar helaas veranderde het aura van haar gevoelens bijna elke seconde. Ik voelde ook dat er naar me gekeken werd, maar draaide niet om. "Jou krijgt heeft dus met invloedvan buiten af te maken. Andere hebben veel invloedop jou,jijbent daar niet blij mee." Stelde ik vast "Mag ik weten wat je gave is?"

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 0:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'Ik heb veel gelezen over gaven,' legde ik uit en een vreemde mengeling van de haatdragende gevoelens van het meisje, die echt veel te makkelijk op te pikken was, en het feit dat Cliff mij blijkbaar tot nu toe wel aardig leek te vinden drong mijn hooft binnen. Aangezien het vreemd zou zijn om midden in een gesprek een koptelefoon op te zetten, liet ik wat liedjes afspelen in mijn gedachten.
    'Neh, het is niet echt een pretje. Ik ben een empath en krijg zo'n beetje ieders gevoelens binnen. Als ze te sterk zijn, worden mijn eigen gevoelens buitengesloten en handel ik naar die van anderen. Nogal irritant. Gelukkig leren we het hier beheersen en gebruiken en zo.' Ik zuchtte even en keek hem vervolgens grijnzend aan.
    'Maar het is fijn om te weten dat ik voor jou aardig lijk. Ow trouwens, over helderziendheid gesproken, ik heb soms ook visioenen. Alleen heel random als ik dingen aanraak.'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 0:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Cliff Drake Ramsey
    "Het is altijd fijn om te weten dat iemand je aardig vind. En dat is nog best cool. Ik haat mijn visioenen eht, het zijn er momenteel veel te veel." Ik vond het echt niet leuk. Heel even voelde ik me verdrietig, maar als snel had ik mijn vrolijkheid alweer terug. "Zo zo, een Empath. Ik voel ook wel eens mense nuhn gevoelens, maar dan moet ik me of heel erg concentreren of ik moet ze aanraken." Zeg ik zuchtend. "Hoort bij het heldervoelend gedeelte." Zeg ik erachteraan. Ik dacht even na. Zou ze nu ook naar een emotie van een ander handelen? Was ze alleen daarom zo aardig? Ik liet het maar gaan en besloot me niet zo druk te maken. "Maar wel een coole gave."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Paige mag Livia echt niet hè? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik merkte dat hij heel even verdrietig was, maar dat duurde niet lang. Verdriet was nooit zo erg voor mij. Ik begreep mensen er juist makkelijk door en kon altijd wel merken wanneer het mijn verdriet was en wanneer het van iemand anders was.
    'Grappig, dus wat ik heel sterk heb, heb jij zwak en wat jij heel sterk hebt, heb ik zwak.' Ik glimlachte licht en dacht toen na over het feit dat hij het een 'coole gave' noemde. Hmmm, ik vond het niet zo cool. Eerder vreselijk, maar dat zei ik maar niet. Al kon hij het dan misschien in mijn gedachten lezen.
    'Waarom was je eigenlijk zo laat?' vroeg ik plots, aangezien ik mij dat eigenlijk wel afvroeg en ik voor nu wel weer genoeg had van het gesprek over gaven.

    (hmpf, ik moet gaan slapen van mijn moeder :c. Byebye)


    Happy Birthday my Potter!

    jaimyhoi schreef:
    [Paige mag Livia echt niet hè? :')]


    (Ze mag haar gevoelens niet, dat is iets heeeeel anders ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Cliff Drake Ramsey
    "Het is niet vreselijk, maar als jij dat vind..." Zei ik en bedacht me of ze nou echt gezegd had dat ze haar gave vreselijk vond of het alleen maar dacht. Nou ja, ze wist toch al dat ik gedachte kon lezen. "En inderdaad heel grappig." Ik keek even uit het raam. Ik vertelde liever niet waarom ik te laat was. Straks vond ze me raar. "Wel, er za een meisje langs de weg, dus ik stoopte om te kijken of het met haar ging. Ze vertelde me dat ze vijf jaar gelden daar was aangereden, dus ben ik even bij haar gebleven om te praten." Zei ik alsof het doodnormaal was, wart het voor mij ook was. Ik wist niet beter.



    (Slaap lekker^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik negeerde zijn opmerking over dat het niet vreselijk was. Hij was immers nooit in de situaties beland die mijn mening hadden gevormd. Ik werd weer m minder vrolijk door de gedachte eraan en besloot dus maar snel in te gaan op zijn vraag. Ik kon niet voor de rest van mijn leven verbitterde Paige blijven.
    'Dat is aardig,' zei ik verbaasd over het feit dat hij een vreemd meisje uit het niets gesteund had. Niet veel mensen waren zo behulpzaam en begaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Cliff Drake Ramsey
    Ik haal mijn schouders op. "Ik ben een stuk aardiger tegen de dode dan levende mensen." Beken ik. Ik vond dat de dode vaak interresanter waren en vond het jammer dat de mensen die nog wel leefde niet met ze konen praaten, nou ja, de meeste mensen konden dat niet. "Levende mensen accepteren ons vaak niet voor wie we zijn, wat jammer is. Dode doen dat meestal wel." Zo was het voor mij, de meeste entiteiten begrepen mij en vonden mij niet raar, integensterlling tot de meeste mensen.

    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik stroop mijn mouwen op en staar een beetrje voor me uit. Niet echt wetend wat te zeggen open ik mijn mond een paar keer, maar sluit die ook weer zonder iets gwegd te hebben. "Dus.." Zeg ik zacht en ik een beetje op mijn bovenbeen. Ik hield normaal wel van stilte, maar dit was gewoon een beetje awkward. "Heb je Percy al ontmoet?" zeg ik om me heen kijkend.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Rider, reageer je ook nog op Lauren en Aria of niet? O.o ik dacht dat ze kwam helpen? *confused*)

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik verslikte mij in niets en begon hard te hoesten. 'Ik had niet helemaal begrepen uit je verhaal dat ze dood was,' bracht ik moeizaam uit toen de hoestbui over was en ik naar adem hapte. Niet dat het heel eng was om met doden te praten of zo, maar ik was er gewoon vanuit gegaan dat ze het ongeluk had overleefd. De meeste mensen praten nou eenmaal niet gezellig met doden.
    'Ik heb nog nooit met een dood iemand gepraat dus ik zou mij echt niet kunnen voorstellen hoe dat is. Maar wat deed ze hier dan, waarom was ze niet... uhm... "verder gegaan"?'


    Happy Birthday my Potter!

    Alice24 schreef:
    (Rider, reageer je ook nog op Lauren en Aria of niet? O.o ik dacht dat ze kwam helpen? *confused*)


    (Ik dacht dat je had gezegd dat je wilde wachten op chasinghoran of zo? Maar zo niet dan zal ik nu gelijk reageren.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ohja sorry mijn fout :O ze is niet online dus laat maar, we kunnen wel verder :B ik ben der klaar voor xd)

    Coockies schreef:
    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk de vrouw die aan is komen rennen aan. Ik ben haar dankbaar, maar aan de andere kant vind ik deze vraag afschuwelijk. 'Ze viel en we denken dat ze haar pols heeft gebroken. We waren opzoek naar de EHBO alleen toen werd ze niet lekker. Ik wilde haar niet alleen achterlaten.' het deel over dat het door mij komt sla ik maar even over. Ik voelde me al schuldig en ik wilde niet dat zij me hierdoor zou gaan haten en alles.


    Cahlista Aloys, Docente

    Ik fronste mijn wenkbrauwen even toen het meisje niks zei over de oorzaak van de val, maar bedacht mij dat ik daar beter later op terug kon komen. Ik wende mij weer tot het meisje met de waarschijnlijk gebroken pols en bekeek de schade.
    'Ik ga je arm tijdelijk stabiliseren door hem te bevriezen oké? Ik bevries hem niet echt, ik zet alleen de moleculen stil. Dan kan hij niet bewegen,' legde ik uit en ik wachtte op een teken van dat ze het begreep.


    Happy Birthday my Potter!

    Lauren

    Wat de vrouw zei klonk eng, maar de pijn was bijna ondragelijk. Ik knikte voorzichtig. 'Hoe...wie....' bracht ik uit, maar voordat ik iets kon zeggen bevroor ze mijn arm. Een koude gloed dreunde die door tot in de botten van mijn arm. Ik rilde. De misselijkheid was nog niet weg.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt