• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Saturnus
    • Quinto Thomas Reynolds - Saturnus
    • Rhett Zane Colt - Voight
    • Dana Charlotta McGuire - Saturnus
    • Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Nog 2 mannelijke en 3 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 12)
    • Maya Juliëtte Adams - Druella
    • Nicole Joy Eastwood - Aurorea
    • Ruby Maeve Valentina - Tortura
    • Ruya Aichi - Assassin
    • Alicia Joan Beaton - Exasperated
    • Blythe Durance - Aurorea
    • Luca Jones - Assassin
    • Davy Ruben Carter - Saturnus
    • Tye Shade Steele - Tortura
    • Cameron Blake Welling - Aurorea
    • Finnegan Lanto Conwy - Sylvesti
    Nog 1 mannelijke gevangenen en 0 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Adams en Nicole Eastwood.
    Cell 2: Ruby Valentina en Ruya Aichi.
    Cell 3: Blythe Durance en Alicia Beaton.
    Cell 4: Luca Jones en Tye Steele.
    Cell 5: Davy Carter, Cameron Blake Welling en Finnegan Conwy.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:44 ]

    Khione schreef:
    Nicole Joy Eastwood
    In een paar seconden zijn de rollen omgedraaid en ben ik degene die op de grond ligt. Ik probeer tegen te stribbelen maar dat gaat niet doordat hij mijn handen in een stevige greep heeft. 'Wil je dat ik je soms nog een keer verkracht? Ik doe het met alle plezier, bitch,' snauwt hij. 'Verkracht je teddybeer maar,' bijt ik hem toe. '
    Laten we dan maar naar het ziekenhuis gaan, hé? Hoe eerder het weg is, hoe beter. Dan ben ik tenminste niet de gene die aangekeken wordt als jij ineens met een zwangere buik rondloopt,' zegt Drew. 'En wat als ik het niet weg wil hebben?' vraag ik. 'Het is mijn buik, ik bepaal zelf wel wat ik er mee doe. En ga van me af VERDOMME!'

    [Inspiratielooooos D:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Batty (Alicia Joan Beaton)
    Quinto slaat zijn armen over elkaar en kijkt me aan. 'Oké, omdat je het zo lief vraagt dan.' Geeft hij eindelijk toe. Het werd eens tijd. Anders zou ik echt gek worden en was ik in van alles van staat, behalve zingen dan. Zingen niet. God mocht weten wat er dan zou gebeuren.
    Quinto haalt een pakje sigaretten uit zijn broekzak en beweegt het pakje voor mijn ogen, terwijl hij zegt: 'Kijk eens. Is dit het goede merk, mevrouw?'
    Met een vermakelijk gezicht kijk ik meer naar hem dan naar het pakje dat hij voor mijn ogen beweegt. “Het moet maar,” zei ik hem kortaf.
    Hij draait mijn armen op mijn rug en doet de handboeien om. 'Ik moet je wel volgens de regels naar buiten brengen, hé?' Zegt hij met een grijns. Nou, dat hoef niet hoor. Je mag me ook loslaten.
    “Oei, de jongen houd van handboeien.” Zei ik hem vermakelijk. “Behandel jij je vriendin ook zo? Of wacht..” Zei ik hem en ik wacht even voor ik verder ga voor de spanning.
    “Heb jij geen vriendin?” Ik glimlach genoeglijk.
    Zoals dat Quinto de goede cipier is brengt hij me volgens de regels naar buiten en gaan we naar de eerste de beste nooduitgang naar buiten. Dan maakt hij me handboeien los en geeft een sigaret aan me met een aansteker. Deze steek ik vervolgens op en ik geef het aan hem terug.
    Eindelijk! Een sigaret! Ik sluit mijn ogen vol genoegen en plezier, alsof een sigaret het enigste is wat ik in mijn leven nodig heb en ik dit in geen jaren gehad heb.
    Nog een hijs nam ik ervan, zodat deze mijn luchtpijpen gingen vervuilen en vervolgens blies ik de rook uit. “Wat kan een sigaret alles goed maken,” mompelde ik zachtjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Khione schreef:
    Nicole Joy Eastwood
    In een paar seconden zijn de rollen omgedraaid en ben ik degene die op de grond ligt. Ik probeer tegen te stribbelen maar dat gaat niet doordat hij mijn handen in een stevige greep heeft. 'Wil je dat ik je soms nog een keer verkracht? Ik doe het met alle plezier, bitch,' snauwt hij. 'Verkracht je teddybeer maar,' bijt ik hem toe. '
    Laten we dan maar naar het ziekenhuis gaan, hé? Hoe eerder het weg is, hoe beter. Dan ben ik tenminste niet de gene die aangekeken wordt als jij ineens met een zwangere buik rondloopt,' zegt Drew. 'En wat als ik het niet weg wil hebben?' vraag ik. 'Het is mijn buik, ik bepaal zelf wel wat ik er mee doe. En ga van me af VERDOMME!'

    [Inspiratielooooos D:]


    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Verkracht je teddybeer maar," bijt ze me toe.
    Na mijn snelle conclusie, vraagt ze; "En wat als ik het niet weg wil hebben? Het is mijn buik, ik bepaal zelf wel wat ik er mee doe. En ga van me af, verdomme!"
    Ik grom gevaarlijk. "Jij gaat naar het ziekenhuis of ik laat je ermee lopen, maar dat vermoord ik dat kind van je alsnog," snauw ik naar haar. "Niemand mag achter dit alles komen, als dat wel gebeurt.." Ik ga van haar af, sta op en ga tegen het bureau aan staan. "Als dat wel gebeurt, ben ik de lul. Ik draai de bak in voor de rest van mijn leven en daar heb ik nou niet bepaald zin in." Ik ga op het bureau zitten en kijk haar aan. "Wat wil je zelf?" vraag ik dan, op een zachtere toon als daarnet.

    Quinto Thomas Reynolds.

    Wanneer we buiten zijn, grist ze de sigaret letterlijk uit mijn handen, steekt deze aan en neemt twee hijsen.
    "Wat kan een sigaret alles goed maken," mompelt ze.
    Ook ik steek een sigaret op. "Nog even over mijn 'vriendin'," begin ik. "Ik heb geen vriendin en daar is een reden voor," vertel ik haar, voordat ik een trekje neem en de rook uitblaas.

    (Sorry, het is een te korte reactie..)

    Batty (Alicia Joan Beaton)
    Quinto stak ook een sigaret op. Dit wist ik, omdat ik de aansteker kon horen en de rooklucht mijn kant op kwam. 'Nog even over mijn 'vriendin,' begon hij. Grijnzend deed ik mijn ogen open, maar ik keek in de verte recht voor me uit en ik keek niet naar Quinto.
    “Ja?” Zei ik met een quasi verbazing op mijn gezicht.
    'Ik heb geen vriendin en daar is een reden voor,' verteld hij me vlak voor hij een trek neemt van zijn sigaret.
    “Wat is daar de reden voor, cipiertje?” Vroeg ik hem met een nieuwsgierige toon. “Ben je misschien gay of heb je geen zin in nachtelijke plezieren?”
    Ook ik nam hierna een hijs van mijn sigaret en ik bleef nog steeds voor me uit kijken. Hij zou me niet kunnen verbazen over het verhaal toch? Ik bedoel maar, heb al genoeg meegemaakt en de ergste dingen zouden me niet zoveel doen verbazen.

    [Don't mind. Heb wat in elkaar geplant.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zat een veel te lange pauze in, pfft.

    Tye Shade Steele
    Hij kreunt even zacht en drukt zijn gezicht hard in het kussen, terwijl hij niet op mijn woorden terug antwoordde. Het is gewoon duidelijk dat zijn lichaam er naar snakt, wat hij mij ook wijs probeert te maken met zijn woordjes, het werkt niet. Ik weet het allang en zal dit zeker vaker bij hem gaan doen.
    Daarna draait hij zijn hoofd terug naar mij, net als ik bij hem neer zak en hardhandig mijn mond op die van hem druk. ‘Heb je nou je zin?’ Vraagt hij grommend en nog half hees, nadat ik de kus had afgebroken. Ik grijns half door zijn hese stem die hij nog steeds heeft. ‘Ja, dat heb ik,’ zeg ik hem, waarbij ik weer opsta en mijn hand extra langzaam over zijn rug laat gaan. ‘Maar ik ben nog niet klaar met je.’ Eindig ik geheimzinnig en alsof hij van mij is, mijn soort van seksslaafje om mijn genoegen te bevredigen tot ik klaar ben.
    ‘Maak me nou maar gewoon los, dan kan ik douchen.’ Snauwt hij, om te laten merken dat hij alles van zich af wil wassen, vooral mij. Hoewel hij dit zeker niet door heeft, brengt hij mij zojuist op een idee, waardoor er een geniepig grijnsje op mijn lippen ontstaat en ik mijn vingers terug laat gaan over zijn rug om hem vervolgens zacht bij zijn haren vast te pakken. Ondertussen had hij geprobeerd terug te draaien op zijn rug, maar het doet vast veel pijn, want hij houd ermee op.
    ‘Ik maak je los als ik mee mag douchen, anders zal ik je wel nog een keer verwennen.’ Grinnik ik speels, maar ietwat gemeen. ‘Zal je rug het houden denk je als ik nog harder ga?’ vraag ik hem expres, omdat ik dus opgemerkt heb dat zijn rug pijn doet en zodat hij instemt in het mee douchen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Luca Jones

    "Ja, dat heb ik." zegt hij me, waarbij hij weer opstaat en zijn hand extra langzaam over mijn rug laat gaan. Het voelt wel aangenaam omdat het de pijn iets lijkt te verzachten. "Maar ik ben nog niet klaar met je." eindigt hij geheimzinnig en alsof ik van hem ben, zijn soort van seksslaafje om zijn genoegen te bevredigen tot hij klaar is, waardoor ik protesterend grom. Meer kan ik op het moment toch niet doen tegen hem en ik vind het vreselijk.
    Er ontstaat echter een geniepig grijnsje op zijn lippen en hij laat zijn vingers terug over mijn rug gaan om me vervolgens zacht bij mijn haren vast te pakken. "Ik maak je los als ik mee mag douchen, anders zal ik je wel nog een keer verwennen." grinnikt hij speels, maar ietwat gemeen. "Zal je rug het houden denk je als ik nog harder ga?" vraagt hij me duidelijk expres, zodat ik wel moet instemmen met het douche-idee van hem. "Nee, die houd het niet dus help me nou gewoon godverdomme overeind." grauw ik naar hem. "Dan mag je mee." zucht ik er dan toegeeflijk achteraan. "Maar besef wel dat het niet uit vrije wil is, Tye, en dat je dit allemaal terug zal krijgen van mij." vervolg ik dreigend terwijl ik me nog altijd niet beweeg. Ik zit dan ook nog altijd vast gebonden waardoor ik mezelf niet eens overeind zal kunnen helpen. Mijn polsen zien rood en doen pijn van het getrek, wat ergens eigenlijk best opwindend is, maar dat negeer ik nu.


    Your make-up is terrible

    Tye Shade Steele
    Protesterend gromt hij op mijn geheimzinnige woorden en de bedoeling ervan. Hij kon er toch niet veel aan doen, hij was van mij totdat ik klaar met hem was, punt. ‘Nee, die houdt het niet dus help me nou gewoon godverdomme overeind.’ Grauwt hij naar me. ‘Dan mag je mee.’ Zucht hij er dan toegeeflijk achteraan, wat maar mooi is, aangezien ik hem anders echt geslagen had. Op zijn rug wel te verstaan, hij had hier het meeste pijn, dus zijn zwaktepunt en mijn voordeel.
    ‘Maar besef wel dat het niet uit vrije wil is, Tye, en dat je dit allemaal terug zal krijgen van mij.’ Vervolgt hij dreigend terwijl hij zich nog altijd niet beweegt. Al geef ik er geen serieuze aandacht aan, want ik glimlach er juist pervers op, terwijl ik richting zijn polsen reik, maar het nog niet los doe. ‘Oh, lekker hoor, krijg ik het allemaal terug van jou? How thoughtful of you,’ beantwoordde ik hem plagerig en zelfs ietwat uitdagend.
    Zijn polsen zien rood en doen wel degelijk pijn van het getrek, maar nu haal ik het voorzichtig los. ‘Alleen als je ook maar iets probeert, wordt het alleen maar fucking erger voor je.’ Zeg ik hem abrupt op een uiterst dodelijke toon, zodat hij weet dat ik het meen en hem echt iets aandoe. Hierna maak ik hem los, maar dan zo dat ik zijn rode polsen nog vasthoud en hem overeind help. Het maakt me niet uit of het pijn doet of niet, hij wilt douchen en los, dus moest hij er wel wat voor over hebben. ‘Probeer niets.’ Herhaalde ik nogmaals in een serieuze, zelfs kille en ijzige toon. Hierna maakte ik de touwen helemaal los en deed zijn shirt uit, zodat we eigenlijk gelijk door konden naar de douche. Toch hield ik hem nog goed in de gaten, mocht hij wat flikken, had ik de touwen in mijn hand nog stevig vast.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Luca Jones

    Hij glimlacht juist pervers op mijn woorden en reikt richting mijn polsen, maar maakt deze nog niet los. "Oh, lekker hoor, krijg ik het allemaal terug van jou? How thoughtful of you." beantwoord hij me plagerig en zelfs ietwat uitdagend. Ik grom er zacht op, op het moment kan ik niet zo geweldig nadenken en hij maakt het alleen maar erger door overal zo'n antwoord op te hebbemn, hij is duidelijk in zijn element dit keer. Nu haalt hij mijn polsen toch voorzichtig los.
    "Alleen als je ook maar iets probeert, wordt het alleen maar fucking erger voor je." zegt hij me abrupt op een uiterst dodelijke toon, zodat ik weet dat hij het meent en me echt iets aandoe, waardoor ik me zwak voel. Hierna maakt hij me los, maar dan zo dat hij mijn rode polsen nog vasthoud en mij overeind helpt. Het is nou niet bepaald zachtaardig maar ik kom van het bed af, met wat pijnlijke kreunen uit mijn mond. Ik bijt hard op mijn lip om te zorgen dat ik verder stil ben.
    "Probeer niets." herhaalt hij nogmaals in een serieuze, zelfs kille en ijzige toon. Wat verwacht hij? Dat ik ineens weg ga rennen terwijl ik al amper kan lopen omdat mijn kont pijn doet? Ik rol even met mijn ogen maar zeg er niets op. Hierna maakt hij de touwen helemaal los en doet hij mijn shirt uit, zodat we eigenlijk gelijk door kunnen naar de douche. Toch merk ik dat hij me goed in de gaten houd, met de touwen stevig in zijn handen. Ik loop als een halve manke idioot richting de douche, zonder verder veel aandacht aan Tye te besteden. Ik wrijf even over mijn polsen heen, die nog altijd pijnlijk aanvoelen.
    Ik zet gelijk het water aan in de douche en ga er onder staan. Ik grijp Tye vast en trek hem naar me toe, onder het water. "Dit vind je leuk hé, de baas over mij spelen." vraag ik aan hem, op een rauwe toon van het kreunen. "Helaas vind ik het ook leuk, ik geniet ervan en werk ik graag mee." vertel ik hem dan waarna ik hem weer loslaat en geniet van het warme water dat over mij heen spoelt. Dat lijkt me het beste, Tye een groot deel van zijn macht af nemen. Misschien vind hij het dan minder leuk en stopt hij eerder. Ik kan het altijd proberen.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Drew gromt gevaarlijk. 'Jij gaat naar het ziekenhuis of ik laat je ermee lopen, maar dat vermoord ik dat kind van je alsnog,' snauwt hij. 'Niemand mag achter dit alles komen, als dat wel gebeurt..' Hij gaat van me af en leunt tegen het bureau. 'Als dat wel gebeurt, ben ik de lul. Ik draai de bak in voor de rest van mijn leven en daar heb ik nou niet bepaald zin in'. Nu gaat hij op het bureau zitten. 'Dat je de bak in draait is dan compleet je eigen stomme schuld, moet je maar niet zo'n smeerlap zijn,' bijt ik hem toe. Met een beetje geluk krijgt hij dan zijn verdiende loon, en wordt hij zelf ook verkracht. Dan praat hij wel anders.
    'Wat wil je zelf?' vraagt hij dan, een stuk zachter als net. Ik trek spottend mijn wenkbrauwen op. 'Alsof het jou ook maar iets uit maakt wat ík wil,' zeg ik. 'Je bent een egoïstische klootzak, doe nou niet ineens alsof je dat niet bent'.

    [Ik weet nog steeds niks voor Blythe :/ ik zal proberen vanavond wat te verzinnen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Khione --> Winchesterr]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Dat je de bak in draait is dan compleet je eigen stomme schuld, moet je maar niet zo'n smeerlap zijn," bijt ze me toe.
    Godverdomme, wat moet ik anders? Ik kan nou eenmaal niet zonder seks, problemen mee? Blijkbaar wel.
    Wanneer ik haar een volgende vraag gesteld heb, trekt ze spottend haar wenkbrauwen op. "Alsof het jou ook maar iets uit maakt wat ík wil. Je bent een egoïstische klootzak, doe nou niet ineens alsof je dat niet bent,"
    Ik zucht luidt. "Ik probeer één keer normaal tegen je toe en dan is het ook niet goed, wat wil je, wijf?" snauw ik naar haar. "En als ik de bak in draai, is het een grote kans dat ik hier terecht kom," voeg ik er aan toe. "Gezellig bij jouw en de rest,"

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Wat is daar de reden voor, cipiertje?" vraagt ze me nieuwsgierig. "Ben je misschien gay of heb je geen zin in nachtelijke plezieren?"
    "Daar is een hele simpele reden voor," zeg ik met een grijns. "Vrouwen doen altijd veel te moeilijk en daar heb ik een hekel aan," zeg ik met een grijns. "Oh, en de meesten vinden het niet zo leuk dat ik het gehele jaar op een eiland zit, tussen de gevangenen,"
    Ik neem nog een trekje van de sigaret en blaas de rook de lucht in. "En als ik een nachtelijk pleziertje wil, zou ik toch een van de gevangenen kunnen pakken, zoals de rest?"

    [Quinto gedraagt zich als Drew (cat)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    [Quinto gedraagt zich als Drew (cat)]


    (Weet dat hij een grapje maakt om haar uit te dagen. Hij zal dat nooit echt doen, wees gerust Nicole. ;-)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:29 ]