• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Saturnus
    Quinto Thomas Reynolds - Saturnus
    Rhett Zane Colt - Voight
    Dana Charlotta McGuire - Saturnus
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Nog 2 mannelijke en 3 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 12)
    Maya Juliëtte Adams - Druella
    Nicole Joy Eastwood - Aurorea
    Ruby Maeve Valentina - Tortura
    Ruya Aichi - Assassin
    Alicia Joan Beaton - Exasperated
    Blythe Durance - Aurorea
    Luca Jones - Assassin
    Davy Ruben Carter - Saturnus
    Tye Shade Steele - Tortura
    Cameron Blake Welling - Aurorea
    Finnegan Lanto Conwy - Sylvesti
    Nog 1 mannelijke gevangenen en 0 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Adams en Nicole Eastwood.
    Cell 2: Ruby Valentina en Ruya Aichi.
    Cell 3: Blythe Durance en Alicia Beaton.
    Cell 4: Luca Jones en Tye Steele.
    Cell 5: Davy Carter, Cameron Blake Welling en Finnegan Conwy.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:44 ]

    Ruya Aichi

    Ruby zucht diep, schuift de helft van het dunne kussen onder mijn hoofd en trekt ze aan mijn middel iets naar zich toe, waardoor ik niet gelijk op de grond flikker. Het is een klein bed en hierdoor kunnen we amper bewegen, dus ben ik haar toch aardig dankbaar. Ook voor de warmte die ik nu voel. Ruby laat gewoon haar arm om mij heen liggen, waardoor ik me wel veilig voel. Dan merk ik langzaam hoe ze in slaap valt. Als ik er zeker van ben dat ze in slaap is gevallen, ben ik nog altijd wakker. Ik heb het wel geprobeerd, maar ik blijf gewoon wakker. Mijn ademhaling is iets versnelt van de angst om nu gepakt te worden door Tye of Luca, omdat we beiden slapen en weerloos zijn. Dus kruip ik zo dicht tegen Ruby aan en nestel ik me helemaal tegen haar aan. Haar geur ruik ik nu nog meer dan in de kleding, het omgeeft me en troost me een beetje. Uiteindelijk sukkel ik dan wel weg, maar niet meer in een diepe slaap. Het is wazig, met spookachtige verschijningen. Niet zo duidelijk dat ik opnieuw klam van het zweet en gillend wakker moet worden, gelukkig maar. Het zijn allemaal dingen die ik me morgenochtend waarschijnlijk niet meer kan herinneren, of vage beelden en stukjes ervan.

    Luca Jones

    Tye grinnikt pervers. "Vast, omdat ik het zo weer doe." meld hij me half grijnzend, waarna hij zijn hand over mijn blote bovenlichaam laat gaan, maar dan de weg naar beneden volg en zo bij mijn broekrand uitkomt. Ik ril en besef me dat hij op zijn boxer na helemaal naakt is. Dat geeft mij al helemaal geen kans tot ontsnapping als hij te druk bezig is met zijn eigen kleding. De knoop van mijn broek doet hij open, terwijl hij met zijn andere hand mijn polsen voor de zekerheid bij elkaar houdt. Ruw bijt hij in de huid van mijn nek, precies op het moment dat hij mijn broek omlaag wurm totdat deze op mijn knieën hangt. Het ontluikt een zachte, bijna onhoorbare zucht bij mij.
    "Het doet maar even pijn." zegt hij me dan, met een duister toontje eraan verworven. "Vast, even..." grom ik en er klinkt nog een klein spoortje angst door voor wat er gaat gebeuren. Al snel laat hij zijn hand in mijn boxer en wrijf over mijn lid heen. Tot mijn spijt groeit die al bijna gelijk mee met zijn bewegingen. Ik bijt hard om het gekreun dat uit mijn mond wilt ontsnappen in te houden en begin hard met mijn polsen aan de touwen te rukken, waardoor deze rood en branderig aan beginnen te voelen.


    Your make-up is terrible

    (Ik weet niet echt wat ik met Ruby moet schrijven, ze ligt te slapen. 8D
    Fuck it, ik zit nog op mijn andere acc. Well Nikki, enjoy the post. :Y) )

    Tye Shade Steele
    Hij rilt door mijn aanraking, waardoor ik al helemaal verder ga. Hierna had ik al snel zijn broek omlaag gedaan, wat een zachte, bijna onhoorbare zucht bij Luca ontlokt, maar aangezien ik nog dichtbij zijn oor ben, hoorde ik het. ‘Vast, even…’ gromt hij en ik frons even door het kleine spoortje angst dat erin verworven is. Ik denk er echter niet te lang bij na, want wanneer zijn lid bijna gelijk mee groeit met mijn bewegingen, grijns ik groots. De aanraking vind hij dus wel fijn, iets in hem in elk geval. Luca begint hard met zijn polsen aan de touwen te rukken, maar dan zal hij wel veel kracht moeten zetten, want ik heb ze zo stevig om de stang gewikkeld dat het onmogelijk is eraf te trekken. Zelfs voor de kleine Luca is dat onmogelijk, dacht ik pervers.
    Mijn hand neemt zijn lid kort vast om bewegingen te maken, maar ik stop abrupt om zijn boxer omlaag te trekken en rechtop te gaan zitten om vervolgens kort hetzelfde bij mijn jongeheer te doen zodat deze groeit. Het duurt echter maar heel kort, waarna ik deze tevoorschijn neem en richting zijn doel beweeg. Allebei mijn handen leg ik ruw op zijn schouders, zodat hij wat stiller blijft liggen, mijn benen controleren nog steeds die van hem. Hij is strak, dus weet ik wel zeker dat dit de eerste keer is dat dit bij hem gebeurd, ten minste… ja, en anders zou ik ook gewoon verder gaan. Vrijwel direct schiet mijn ademhaling de lucht in, wordt heser als ik heen en weer begin te bewegen. Ik leg mijn lichaam helemaal op hem, zodat ik weer bij zijn nek kan komen om hier ruwe kusjes te drukken.


    [Haha, laat die anders even rusten. We moeten ons concentreren op gaysex ja.]

    Luca Jones

    Zijn hand neemt mijn lid kort vast om bewegingen te maken waardoor ik mijn kreunen amper in kan houden, maar hij stopt abrupt om mijn boxer omlaag te trekken en rechtop te gaan zitten om vervolgens kort hetzelfde bij zijn jongeheer te doen zodat deze groeit. Het duurt echter maar heel kort, waarna hij deze tevoorschijn neemt en richting zijn doel beweeg. Allebei zijn handen legt hij ruw op mijn schouders, zodat ik wel wat stiller moet blijven liggen, zijn benen controleren nog steeds die van mij. Ik kreun luid, maar vooral pijnlijk op dat moment. Vrijwel direct schiet zijn ademhaling de lucht in, wordt heser als hij heen en weer begint te bewegen. hij legt zijn lichaam weer helemaal op me, zodat hij weer bij mijn nek kan komen om hier ruwe kusjes te drukken.
    Vooral aan het begin is het erg pijnlijk en heb ik echt zin om het uit te schreeuwen, wat ik echter niet doe. Ik hou mezelf wel in, maar mijn gezicht is behoorlijk vertrokken. Ik vraag me gelijk af wat mannen hier nou lekker aan kunnen vinden. Dat besef komt pas wat later, als ik de ruwe kusjes in mijn nek ineens lekker begin te vinden en het toelaat. Mijn lichaam stribbelt niet meer tegen omdat ik plots een gevoel krijg dat ik nog nooit eerder gevoelt heb. Ik stop met het trekken aan de touwen en begin er zelfs van te kreunen. Wel probeer ik het zo zacht mogelijk te horen zodat Tye er geen lucht van krijgt, dat zou pas een schandaal worden. Luca die geniet van een man, nee, dat kan niet. Onmogelijk. Dat probeer ik mezelf voor te houden.


    Your make-up is terrible

    Blythe Canning
    Rhett lacht even en kijk me geamuseerd aan. 'Als je niets fout had gedaan, zat je hier niet,’ merkt hij wat gemeen op. 'Ja, en als jij hersens zou hebben zou je niet zo'n sukkel zijn om hier te gaan werken,' mompel ik. Hij loopt op me af en pakt mijn polsen stevig vast.. ‘Het is eten of naar je cel,’ zegt hij dodelijk. ‘Je zeurt, dus ik denk dat ik je naar je cel terug ga brengen. Heeft de vrouwe nog enkele eisen voordat ik haar terug begeleid?’ vraag hij vervolgens kil. 'Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?' grinnik ik waarna hij zijn handboeien te voorschijn haalt. Ik heb nou niet bepaald de behoefte die dingen om te krijgen of naar mijn cel te gaan trek met een ruk mijn polsen uit zijn greep. 'Ik ga mooi níet naar mijn cel,' meld ik hem en ik loop wat bij hem vandaan. Als hij me in mijn cel wil krijgen zal hij me er heen moeten sleuren. Mooi niet dat hij mij zonder tegen stribbelen meegaat krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Nicole Joy Eastwood
    In een paar seconden zijn de rollen omgedraaid en ben ik degene die op de grond ligt. Ik probeer tegen te stribbelen maar dat gaat niet doordat hij mijn handen in een stevige greep heeft. 'Wil je dat ik je soms nog een keer verkracht? Ik doe het met alle plezier, bitch,' snauwt hij. 'Verkracht je teddybeer maar,' bijt ik hem toe. '
    Laten we dan maar naar het ziekenhuis gaan, hé? Hoe eerder het weg is, hoe beter. Dan ben ik tenminste niet de gene die aangekeken wordt als jij ineens met een zwangere buik rondloopt,' zegt Drew. 'En wat als ik het niet weg wil hebben?' vraag ik. 'Het is mijn buik, ik bepaal zelf wel wat ik er mee doe. En ga van me af VERDOMME!'

    [Inspiratielooooos D:]


    [Maartje, are u alive?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat is zo. Shit, ik had gezegd dat ik ging slapen, but I couldn't resist.. Dus dit is echt de allerlaatste voor ik 'morgen' weer verderga.]

    Tye Shade Steele.
    Tye kreunt luid, maar vooral pijnlijk op het moment dat ik erin ging. Het moet ook zeker pijnlijk zijn als dit de eerste keer is. Great, Luca was nog maagd in dit; ik moet er bijna om lachen, mocht ik niet al bezig zijn. Hoewel ik ruwe kusjes in zijn nek doe en zo nu en dan bijt, zie ik hoe zijn gezicht behoorlijk vertrokken is. Wanneer hij het echter toe begint te laten, stribbelt hij zelfs niet meer tegen. Ook houdt hij op met aan de touwen te trekken. Zacht pervers, maar vooral ongelovig grinnik ik op zijn manier van doen. Hij kan het wel ontkennen, maar dit zegt alles. Luca vindt het lekker, al is het maar een beetje, anders had hij gewoon door gestribbeld.
    Hierdoor beweeg ik mijn bekken nog wat meer en begin harder te stoten. Het is nog steeds niet wat ik helemaal kan, maar daar wacht ik nog wel even mee, dit wordt leuk. Ik wil dat Luca gaat kreunen en me gaat smeken voor meer. Hoewel hij het vast en zeker probeert in te houden of zacht te doen, hoor ik heel soms een kreun bij hem vandaan komen. Mijn aandacht gaat echter naar zijn lid, welke ik opnieuw vastneem, nadat ik zijn lijf iets omhoog had gedaan dat het handiger was. Mijn hand maakt weer bewegingen om zijn lid, terwijl ik mijn andere hand zijn bovenlichaam aftast. Er komen ongecontroleerde kreunen uit mijn mond, waardoor mijn hevige, zware ademhaling ook te horen is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahahaha, erg hoor. 8D Slaap lekker trouwens.]

    Luca Jones

    De ruwe kussen en dat hij af en toe in mijn nek bijt, wind mij ongelooflijk op, maar toch houd ik mezelf in. Hij beweegt zijn bekken nog iets meer en begint harder te stoten, wat opnieuw eerst meer pijn doet dan lekker voelt, maar het word gewoon steeds lekkerder. Plotseling snap ik gewoon niet waarom meisjes niet verkracht willen worden, hoe kan je dat nou niet lekker vinden? Nou ja, ik ben dan soms iets te sadistisch er in. Zijn aandacht gaat echter naar mijn lid, welke hij opnieuw vastneemt, nadat hij mijn lijf iets omhoog had gedaan dat het handiger is. Zijn hand maakt weer bewegingen om mijn lid, terwijl zijn andere hand mijn bovenlichaam aftast.
    Er komen ongecontroleerde kreunen uit zijn mond, waardoor zijn hevige, zware ademhaling ook te horen. Ik vind dat helemaal niet erg, hopelijk valt mijn versnelde en verzwaarde ademhaling dat niet op. Zodra hij mijn lid heeft vastgepakt, komt er dan ook een ongecontroleerde kreunuit mijn mond. Ik weet bijna niet meer waar ik het zoeken moet van dit vreemde, maar overweldigende genot. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik lichtjes mee begin te bewegen met zijn bewegingen. Ongelooflijk gewoon. Ik bijt nu nog harder op mijn lip, maar de kreunen lijken zich er niets van aan te trekken en komen er gewoon doorheen.


    Your make-up is terrible

    Tye Shade Steele.
    Zodra ik zijn lid had vastgepakt, komt er een ongecontroleerde kreun uit de mond van Luca. Hierdoor begin ik meer op hem te letten dan op mezelf, waardoor ik zijn versnelde en verzwaarde ademhaling hoor. Dit zorgt er alleen maar voor dat ik mijn andere hand af laat dwalen en daar de boel aftast. Een halve grijns siert mijn gezicht, terwijl er in mijn ogen een blik van overwinning staat.
    Het gestoot laat mijn aandacht echter daar naartoe trekken, waardoor ik mijn eigen verzwaarde ademhaling hoor en mijn mond open moet houden voor enig vorm van zuurstof. Mijn hand bewoog nog steeds om zijn lid, om vervolgens allebei mijn handen af te dwalen naar zijn heupen. Mijn korte nagels drongen in het vlees van zijn heupen, omdat ik iets ruwere bewegingen maakte.
    Nog altijd kwamen er ongecontroleerde kreunen uit mijn mond, welke ik niet eens mijn best deed het te onderdrukken. Ik wilde zelfs dat Luca het zou horen, maar hierna drukte ik mijn lippen wel weer op zijn lijf, zodat ze nu ietwat gesmoord werden. Hij bewoog lichtjes mee met mijn bewegingen, terwijl er kreunen uit zijn mond komen, waardoor ik kort honend lach. Het is maar heel kort, want het lukt niet echt door mijn hese ademhaling. Hierna druk ik mezelf nog steviger tegen hem aan en ga dieper, terwijl ik met mijn mond richting zijn oor ga. "Kleine Luca toch, zeg me niet dat je ervan geniet," grijns ik hees in zijn oor. "Doe ik het zo goed?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Luca Jones

    Zijn andere hand laat hij ook afdwalen en begint daar de boel af te tasten, waardoor ik mijn kaken op elkaar klem om er niet nog hardere kreunen uit te laten. Daarna laat hij zijnbeide handen af dwalen naar mijn heupen, wat er voor zorgt dat ik lichtelijk teleurgesteld ben. Meteen erna geef ik mezelf op mijn kop, hij moet met zijn tengels van mijn lid afblijven! Zijn korte nagels dringen in het vlees van mijn heupen, omdat hij iets ruwere bewegingen maakt. Het voelt eerlijk gezegd nog aangenaam ook.
    Hij doet duidelijk niet zijn best om ijn ongecontroleerde kreunen uit zijn mond te onderdrukken, zoals ik het wel doe. Dan drukt hij zijn lippen weer op mijn lijf zodat ze wel gesmoord worden. Hij lacht kort honend, waarschijnlijk omdat ik ondertussen al mee beweeg. Het is maar heel kort, want het lukt niet echt door zijn hese ademhaling. Hierna drukt hij me nog steviger tegen me aan en gaat hij dieper, waardoor er een luide kreun uit mijn mond komt. Shit, dat is veel te lekker.
    Met zijn mond gaat hij naar mijn oor. "Kleine Luca toch, zeg me niet dat je ervan geniet." grijnst hij hees in mijn oor. Ik wil naar hem grommen, maar het komt er eerder uit als een kreunende grauw. "Doe ik het zo goed" vraagt hij. "Nee, je doet het nog slechter dan een maagd die voor het eerst een man probeert te plezieren." grom ik al kreunend en ik hoor dat mijn eigen stem ook behoorlijk hees klinkt. Toch merk je duidelijk dat ik lieg, aangezien ik niet tegenstribbel en gewoon mee begin te werken. Het verbaasd me nog dat hij helemaal niet zo sadistisch is als ik had gedacht.


    Your make-up is terrible

    Rhett Zane Colt, Cipier
    ‘Ja, en als jij hersens zou hebben, zou je niet zo’n sukkel zijn om hier te gaan werken.’ Mompelt ze, waardoor ik mijn ogen rol. Ongelooflijk, wat een naïeve uitspraak voor een gevangene! ‘Nee, je zegt het verkeerd, Blythe,’ meld ik haar, met een half grijnsje. ‘Ik heb hersens juist omdat ik hier werk, anders zouden er vast geen gevangenissen zijn die jullie konden opsluiten.’ Ik schud mijn hoofd even vermoeid, ik moest snel naar Nathalie en Blythe houd me tegen. Nog even en ik schoot uit mijn vel! Figuurlijk gesproken dan…
    ‘Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?’ grinnikt zij, waarna ze met een ruk haar polsen uit mijn greep trekt. ‘Ik ga mooi níet naar mijn cel,’ meld ze mij en loopt wat bij mij vandaan. Ik kijk haar ietwat geïrriteerd aan en sla mijn armen over elkaar, nog met de boeien in mijn hand. ‘Kies dan wat,’ eis ik haar, ‘Ik heb ook nog meerdere dingen te doen dan wachtertje te spelen over jou.’ Afwachtend, maar nog steeds erg ongeduldig, kijk ik naar haar. Ondertussen probeer ik wel langs haar heen de kantine in te kijken, alvast op zoek naar Nathalie.

    Tye Shade Steele
    Toen ik hem nog steviger tegen me aantrok en dieper ging, zorgde dit voor een luide kreun die uit Luca zijn mond kwam. Deze was luid en duidelijk, zonder dat hij het probeerde om in te houden, hij moest het wel degelijk lekker vinden. Ik moest me alleen niet hierdoor overhalen om zijn polsen los te maken van de touwen, want misschien dacht hij er dan wel heel anders over. Verschillende, seksuele gedachten gingen mijn perverse, sadistische hoofd door, terwijl ik doodsimpel doorging met het diepe gestoot, aangezien Luca dit klaarblijkelijk lekker vond.
    Hij had waarschijnlijk willen grommen, maar dit mislukte, waardoor het eruit kwam als een kreunende grauw. ‘Nee, je doet het nog slechter dan een maagd die voor het eerst een man probeert te plezieren.’ Gromt hij al kreunend en we horen beide duidelijk dat zijn stem behoorlijk hees klinkt. Hij stribbelt niet meer tegen en begint gewoon mee te werken, zelfs mee te bewegen. ‘Ik merk het,’ grijns ik, ‘als ik de spullen had die ik hiervoor wel had, zou ik het heel anders aanpakken.’ Vertel ik hem, hees en een licht sadistische toon erin verworven.
    Hoewel mijn korte nagels zich in de heupen van Luca hadden geboord, wilde ik hem nog meer pesten door mijn hand weer richting zijn lid te bewegen. Toen deze daar eenmaal was, pakte ik deze vast en begon mijn hand op en neer te bewegen, terwijl ik toekeek hoe Luca het steeds harder kreeg zijn kreunen in te houden. Ik likte mijn lippen, terwijl ik zijn shirt meer omhoog deed en met mijn mond zijn lijf verkende. Er kwam een gevoel in mijn buik die vertelde dat ik er bijna was, maar ik probeerde het zo lang mogelijk nog vol te houden, terwijl ik weer wat harder ging totdat ik echt niet meer kon en met een luide kreun klaar kwam. Mijn hand ging echter nog wel door met bewegingen maken, dat wilde ik nog niet stoppen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Luca Jones

    "Ik merk het." grijnst hij en ik verdom mezelf dat ik dit lekker vind. "als ik de spullen had die ik hiervoor wel had, zou ik het heel anders aanpakken." vertelt hij me, hees en een licht sadistische toon erin verworven. Hoewel zijn korte nagels zich in mijn heupen hebben geboord, wilt hij me blijkbaar nog meer pesten door zijn hand weer richting mijn lid te bewegen. Als deze daar eenmaal is, pakt hij deze vast en begint zijn hand op en neer te bewegen, terwijl hij toekijkt hoe ik het steeds harder kreeg mijn kreunen in te houden. Als hij zo door zal gaan, bereik ik mijn hoogtepunt nog eens, wat niet bepaald de bedoeling is van een verkrachting volgens mij.
    Hij trekt mijn shirt nog verder omhoog en verkent met zijn mond mijn lijf, wat rilling over mijn lichaam laat schieten. Daarna gaat hij weer harder, en op zo'n manier waaruit ik op kan maken dat hij bijna zijn hoogtepunt bereikt. Dat gebeurd dan ook al snel, want hij moet met een luide kreun klaar in mij, ik voel hem pulseren. Zelfs dit lokt een behoorlijke kreun uit, uit mond nog wel. Zijn hand gaat echter nog wel door met bewegingen maken, waardoor ik mijn kreunen amper nog in kan houden. Ik sluit mijn ogen en voel hoe het witte goedje uit mijn spuit, terwijl ik luid kreunend klaarkom. Pas daarna overspoelt de schaamte voor dit mij.


    Your make-up is terrible

    What I think of Tye raping Luca:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tye Shade Steele
    Er schiet een rilling over zijn lichaam heen wanneer mijn mond zijn lijf verkent, maar ik had dan ook wel in de gaten dat hij het lekker vond. Hij kon ontkennen zoveel hij wilde, maar we wisten beide al wat de waarheid was. Een behoorlijke kreun komt er uit Luca’s mond toen ik klaar kwam, wat ik eigenlijk wel zonde vind. Ik had het namelijk nog langer voel willen houden, maar wie zegt dat we nu al klaar moeten zijn? Dat ik klaar ben gekomen, betekent niet dat ik moet stoppen… Er kwam een perverse grijns op mijn gezicht toen ik hieraan dacht, het was wel de waarheid, of Luca het nu leuk zou vinden of niet, omdat het nu om mij ging.
    Luca’s kreunen worden ook steeds duidelijker en lastiger in te houden, hij sluit zijn ogen wanneer het witte goedje uit hem spoot. Luid kreunend komt hij klaar en ik grijns als ik nog even doorga, dan stop en me bedenk dat hij op zijn bed klaar gekomen is. ‘Niet lekker hé? Je hele lichaam heeft net een behoorlijke beloning gekregen anders hoor, Luca,’ lach ik honend en bijt hem nog even ruw in zijn nek voordat ik van hem af ga, waardoor ik ook uit hem kom. Even zak ik bij hem neer en druk dan hardhandig mijn mond op die van hem, waarna ik het afbreek. Hierna kijk ik hem grijnzend aan, als teken dat ik nog niet klaar met hem ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Luca Jones

    "Niet lekker hé? Je hele lichaam heeft net een behoorlijke beloning gekregen anders hoor, Luca." lacht hij honend en bijt me nog even ruw in ,ijn nek voordat hij van me af gaat, waardoor hij ook uit me komt. Ik kreun even zacht en druk mijn gezicht hard in het kussen, daar ga ik dus echt niet op antwoorden. Ik heb het al veel te duidelijk laten merken. Daarna draai ik mijn hoofd terug naar hem, net als hij bij mij neer zakt en hardhandig zijn mond op die van mij drukt, waarna hij het afbreekt. Hierna kijkt hij me grijnzend aan, als teken dat hij nog niet klaar met mij is.
    "Heb je nou je zin?" vraag ik grommend en nog half hees. "Maak me nou maar gewoon los, dan kan ik douchen." snauw ik, om te laten merken dat ik alles van me af wil wassen, vooral hem, en dit niet meer wil, dat ik er klaar mee ben. Dat ik zijn slaafje niet langer wil spelen. Ja, ik ben benieuwd naar wat hij nog meer in petto heeft, al weet ik niet zeker of het goed zal zijn, in mijn voordeel. Ik probeer me weer terug op mijn rug te draaien, maar het doet gewoon teveel pijn. Tye heeft het alleen nog maar erger gemaakt met zijn ruwe gestoot.


    Your make-up is terrible

    Porcelaneous schreef:
    Batty (Alicia Joan Beaton)
    Hij haalt zijn schouders op, op wat ik net gezegd had en antwoordde met een brede grijns: 'Dan moet je het eerst vragen.' Ja, zoals ik al verwacht had vat hij dit op als een vraag. En wat heeft hij toch met breed grijnzen? Hopelijk was dit sadistisch bedoeld en niet van het vrolijke gebeuren, want dan moet ik kotsen. Niet echt natuurlijk, figuurlijk.
    “Dat bedoelde ik niet als vraag.” Had ik nors tegen hem gemompeld. Vervolgens snoof ik spottend en keek naar Quinto toe zonder enkele emotie op mijn gezicht. Ik kan niet langer zonder sigaret, dus hij geeft me er maar eentje. Of ik moet hem ook neerschieten, dacht ik ironisch.
    'Maar als je het gevraagd hebt, wat je natuurlijk wel lief moet doen, gaan we samen buiten roken, oké? Als je daar geen bezwaar tegen hebt, natuurlijk.' Vervolgde hij toen. Weer snoof ik honend. Ik moet het lief vragen? Ik vraag niks en dat wist hij. Waarschijnlijk hield hij er gewoon van om me te plagen, maar hier krijgt hij me niet mee.
    Met sexy, maar toch zwoele bewegingen stapte ik zelfverzekerd op Quinto af. Mijn ogen lieten zich niet afleiden door wat anders – ze bleven uitdagend, maar toch gevaarlijk naar Quinto kijken. Steeds dichter kwam ik naar hem toe tot er maar een paar millimeter over was en mijn volle lippen in de buurt van zijn oor bracht. Mijn mond opende zich en fluisterde met zwoele stem: “Quinto,” mijn vingers streelde zachtjes de bovenarm van Quinto.
    “Geef een sigaret aan me.”


    Quinto Thomas Reynolds.

    Ze stapt met sexy, charmante en zelfverzekerde bewegingen op me af. "Quinto." Ze streelt mijn arm en vervolgt; "Geef een sigaret aan me,"
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar aan. "Oké, omdat je het zo lief vraagt dan," geef ik uiteindelijk toe. Ik haal het pakje sigaretten uit m'n broekzak. "Kijk eens," zeg ik met een grijns, terwijl ik het pakje voor haar ogen beweeg. "Is dit het goede merk, mevrouw?"
    Voordat ik een antwoord heb, draai ik haar om, beweeg ik zachtaardig - zachtaardig voor mijn doen - haar armen op haar rug en doe handboeien om.
    "Ik moet je wel volgens de regels naar buiten brengen, hé?" zeg ik opnieuw met een grijns.
    Ik breng haar uit haar cel, door de gang, naar de eerste beste nooduitgang naar buiten. Daar knal ik de deur achter me dicht en maak haar handboeien los. Ik haal het pakje sigaretten uit mijn zak en houdt er eentje aan haar voor. Vervolgens geef ik ook mijn aansteker aan haar.