Harry Edward Styles
Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. 'Nee want dat had ik al door' zeg ik lachend. 'Ja inderdaad, maar ik vindt het toch leuker zoals het nu gaat' zeg ik lachend. 'Dat is inderdaad niks nieuws nee' zeg ik lachend. 'Nee, dus dat is heel mooi want dan blijven we het beiden gewoon onthouden' zeg ik grijnzend,. 'Het is inderdaad heel lief van ze en ik twijfel eigenlijk ook niet echt aan die tijd. Ja dat is waar, daar is die gewoon goed in. We kunnen het hem wel vragen als die het ons niet zelf verteld tenminste' zeg ik met een glimlach. 'Tuurlijk niet, op dit moment ben ik gewoon heel blij, en dat komt voornamelijk door jou ' zeg ik met een glimlach. het was echt zo, Louis maakte me echt de laatste tijd nog veel blijer, dat deed die eerst ook wel maar sinds gister toch nog wat meer en ik denk dat iedereen ook wel snapt waarom dat zo is. 'De band is inderdaad belangrijk en die zal ik zeker niet laten vallen, natuurlijk ga ik wel wat meer op jou focussen maar dat zal zeker niet ten koste gaan van de band' zeg ik en glimlach even. Ik glimlach even en knik daarna. 'Ja dat is dan onze eerste probleem maar zoals jij al zegt is dat waarschijnlijk toch weer zo opgelost en ik denk eigenlijk dat we niet eens een probleem krijgen' zeg ik met een glimlach. 'Zoals als je al zegt komt het wel goed, en weten we ook heust wel wat we allemaal moeten gaan zeggen' zeg ik met een glimlach. 'Tuurlijk is hij blij. hij hoort net wat de leukste jongen van de wereld over hem zegt' zeg ik grijnzend. 'Oké Oké, ik geef het op anders gaat het zo nog uren door' zeg ik lachend. 'Ach ja, ik kan je niet altijd bij praten omdat ik zelf ook nogal afgeleid wordt' zeg ik lachend. 'Ik heb geen plan' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Precies, want ik heb toch liever dat je lekker bij me blijft zitten' zeg ik met een glimlach en trek hem dicht tegen me aan. Ik grijns even en druk een kus op zijn wang. 'Ja te lang' zeg ik ontevreden. 'Dat doe ik ook graag, jou opvrolijken. En dan snap je dus wat ik bedoel' mompel ik en glimlach daarna even. ik grinnik even als hij dat zegt. 'Geen dank' zeg ik met een glimlach en streel even met mijn hand over zijn wang. 'Is het goed als ik hier stop?' vraag ik en minder ondertussen vaart. Op dit moment wou ik me even helemaal op Louis richten en een duik in het water nemen wou ik ook wel