Louis William Tomlinson
Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Sorry is nergens voor nodig Hazz' zeg ik lachend. 'Je hoeft het niet goed te maken, want ben toch niet boos op je' antwoord ik glimlachend en deze keer woel ik door zijn haar. 'Zo nu zit het precies hetzelfde als mijn haar of nou ja zo zou het moeten zitten' zeg ik bedenkelijk en haal dan mijn schouders op. 'Ik ben blij dat je opnieuw weer met me eens bent en dat geeft ons ook de gelegenheid om zulke dingen vaker te zeggen' zeg ik glimlachend. 'We willen en kunnen het niet vergeten dus dat is een mooie combinatie.' zeg ik en knik. 'Ik had niet verwacht dat je hetzelfde zou denken' zeg ik verbaasd en schiet dan in de lach. 'Nee jullie zijn echt de perfecte vrienden. Dat gaan we dan zeker doen, want een antwoord zou wel fijn zijn om onze nieuwsgierigheid wat te verminderen' zeg ik grijnzend. 'Voor jou niet, maar voor mij wel en daarbij vind ik het leuk om jou sprakeloos te maken, maar dat vind jij weer niet leuk' zeg ik en grijns nog breder door het kusje op mijn neus. 'Ik heb ook geen idee, maar wat je zegt klopt denk ik ook wel en dan houden we het gewoon daarop. Zelf kan ik ook geen betere verklaring geven' zeg ik. 'Dat is ook iets waar ze op kunnen rekenen, maar dat zal niet echt iets nieuws voor ze zijn. We waren altijd al close en mensen verzonnen niet voor niets Larry Stylinson, al weten ze nog niet sinds gister ook echt waar is. Het enige waar ze wel aan moeten wennen is dit' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn lippen. 'En kunnen ze dat niet dan hebben zij wel een probleem. Gelukkig is dat woord bij ons onbekend en daar ben ik ook blij mee' voeg ik er nog aan toe en knik. 'Vreemd is geen nieuw woord en kan ook heel erg leuk zijn, maar nee dat lijk me niet slim om daar ook vanuit te gaan' zeg ik lachend. 'Niet eerlijk dat hij dat al heeft gehoord, maar dat hij het stiekem heel schattig vind is lief' zeg ik glimlachend. 'Mooi, want dan hoef ik het niet uit te leggen' zeg ik met een grijns. Al verdwijnt die snel en kijk hem teleurgesteld aan. 'Niet heel erg aardig van je Hazz en vertel dan ook gelijk nog even waarom ik hier zit' zeg ik zo serieus mogelijk, maar schiet al snel weer in de lach. 'Dat is lief, maar volgens mij ben ik niet gek en jij wel' zeg ik met een onschuldige glimlach. Ik haal mijn schouders op en denk na. 'Geen idee waar je een plan voor moest hebben' antwoord ik uiteindelijk. 'Gelukkig maar en ik zou toch niet weg willen' zeg ik en glimlach als hij zijn armen wat strakker om me heen doet. 'Dat weet ik en dat ben ik ook met je eens, maar we kunnen er jammer genoeg niet heel veel aandoen. Ik ben ook blij met deze momenten en het is ook moeilijk vol te houden, maar tot vanavond moet toch nog wel lukken?' vraag ik. je zou zeggen dat het zo avond is, maar met deze omstandigheden duurt alles hartstikke lang en ben dan ook blij dat we momenten als deze hebben. 'Omgekeerd is het zo en geen dank' zeg ik glimlachend en voel hem tegen mijn lippen grijnzen. 'Het is gewoon de waarheid en dat is ook opnieuw heel erg lief van jou' zeg ik als hij het anker heeft laten zakken en zijn armen om me heeft geslagen. dit is gewoon een moment dat je je nergens zorgen om hoef te maken en alles even kan vergeten.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer