Harry Edward Styles
Ik kijk hem aan en trek an een pruillipje. 'oké, jij wint' zeg ik en kijk even zielig. Daarna grinnik ik weer en kijk hem glimlachend aan. 'Er is inderdaad weinig goed te maken, al is dat meestal zo want we hebben nooit ruzie, en dat laatste ga ik zeker doen zoals ik al zei' zeg ik met een glimlach. 'Eigenlijk ben je al gek, maar dan wordt je op een andere manier gek en dat snap ik want dat zou ik ook hebben. Inderdaad, want het is echt heel lastig om een ruzie tussen ons twee te krijgen ' zeg ik met een glimlach. Louis en ik hadden nooit ruzie en daar was ik echt heel blij mee. 'Die heb ik inderdaad maar dat maakt niet uit, en we hebben net al de discussie gevoerd of ik schattig ben of niet dus ik ga hier niet meer op in. 'Wij komen inderdaad overal achter, of we nou zelf het antwoord moeten zoeken of niet' zeg ik grijnzend. 'Precies, dus ik ga er nu niet eens over denken, ik denk veel liever aan jou' zeg ik en grijns even. 'ik zei gewoon de waarheid' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Hier maak je me alweer sprakeloos mee en ik kan niks anders zeggen dan dat je gewoon gelijk heb' zeg ik lachend. 'Maar toch blijf jij de allerliefste' zeg ik met een glimlach en een kusje op zijn lippen. 'Het blijft inderdaad leuk om te horen en te zien' zeg ik met een knikje en glimlach nog steeds. 'Gelukkig inderdaad'zeg ik met een glimlach. Ik glimlach breder door zijn woorden. 'Je bent zo lief' zeg ik zacht en glimlach even. 'Zo denk ik der dus ook over, ik wil de hele wereld laten zien dat jij van mij bent. Dat de leukste, knapte, liefste, aardigste, grappigste en noem maar op, jongen van de wereld de mijne is en dat ik ook niets liever zou willen.' zeg ik met een glimlach. Echt van mij kan het niet snel genoeg gaan, wat mij betreft wist iedereen het op dit moment al, ik zou niks liever willen! 'We kennen ze inderdaad ook te goed maar dat vindt ik juist erg fijn' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig niet nee' zeg ik met een glimlach. 'Ja je hebt gelijk' zeg ik met een glimlach. 'Ja, laten we hier maar over ophouden Lou, het is allemaal goed en ik was gewoon een beetje dom' zeg ik en glimlach even. 'Jij zei opzich niks raars Lou, ik was degene die dat deed maar weet je zoals ik net al zei ik was gewoon en beetje dom bezig en laten we er nu maar over ophouden' zeg ik en kijk hem aan. ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Die zijn er wel,, en zie je, al zou jij dat misschien nu niet zo erg vinden. Want waarschijnlijk vindt jij dat uitzicht niet eens heel slecht' zeg ik met een verleidelijke knipoog en schiet dan in de lach. 'Inderdaad' zeg ik lachend. 'Dat kan' zeg ik lachend. 'Nou, misschien dat je me hier warm komt houden? Het water is best koud' zeg ik grijnzend en trek dan een zielig gezicht.