• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Je kan niet protesteren en zeggen dat je niet schattig bent, want dat ben je wel' zeg ik lachend. 'Mooi zo, want je hoef het niet altijd goed te maken' zeg ik nog steeds lachend. 'Daar ben ik blij om, want ik zou het echt niet volhouden als je boos op me zou zijn en ik wil ook niet boos zijn op jou' zeg ik glimlachend. 'Je bent net zo leuk zonder je krullen Hazz en zie je nu wel dat je schattig bent met een pruillip' zeg ik en grinnik dan. 'Misschien lijkt het dan wel op elkaar en misschien ook niet, maar daar komen we straks wel achter' zeg ik lachend en knik. 'Ja dat is de enige manier om erachter te komen' zeg ik en knik. 'Dan ziet ernaar uit dat er weer een onderwerp klaar is' zeg ik lachend. 'Dit is zeker perfect, te perfect om te vergeten, maar jij blijft ook gewoon perfect.' Als hij een kus op mijn neus drukt, kijk ik hem glimlachend aan en kan het niet laten om bij hem ook een druk op zijn neus te drukken. 'Geloof me deze keer maar en ik kan niets anders zeggen dan de waarheid' zeg ik zacht. 'Ik ben blij om te horen dat ik jou ook kan afleiden en je daar bijna niet meer aan denkt' zeg ik glimlachend. 'Gelukkig wel ja' zeg ik nog steeds glimlachend. 'Maar altijd wat nieuws os ook niet leuk en dat is gewoon fijn' zeg ik. 'Dat is fijn om te horen en zo raken mijn woorden en gesprekken op' zeg ik lachend. 'Voor we het weten is dit allemaal voorbij en kunnen we gewoon ons gang gaan' zeg ik en grijns. 'dat komt mooi uit, want ik vind het ook niet erg' zeg ik glimlachend. 'Je haalt me de woorden uit de mond en we zullen zien dat ze reageren zoals wij het nu allemaal zeggen' zeg ik en knik dan. 'dat zijn we inderdaad wel een beetje, maar normaal is ook zo saai en dit is juist leuk en een nieuw woord zou voor ons moeilijk zijn, want of we weten het al of het komt niet voor' zeg ik lachend. 'Ja het is inderdaad heel erg vaak' zeg ik en kijk hem aan. 'Allerliefste Harry je moet zo niet denken en hoe kom je er toch bij dat ik het meende?' vraag ik en druk een kus op zijn lippen. 'Zulke dingen meen ik toch nooit als ik het tegen je zeg, dus waarom nu wel en daarbij wist ik dat het een grap was en sorry het was niet de bedoeling dat je dacht dat ik het meende' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Ik ben ook blij om die woorden van jou te horen en het is zo dus waarom zou ik het niet zeggen' zeg ik en grinnik dan ook. Dat weet ik en als antwoord op de volgende dan laten we het en dat komt goed uit, want ik weet het ook niet meer zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en glimlach door zijn woorden 'Je maakt me echt heel erg blij als je dat zegt en dan weet je ook hoe gelukkig ik me op dit moment, namelijk net zo gelukkig als jij je voelt' zeg ik en grinnik als hij door mijn haar woelt. 'Als de dag verder ook zo loopt als nu is het zo voorbij' zeg ik zacht. 'Daar ben ik blij om en het komt zo allemaal wel goed dan' zeg ik vrolijk en schud mijn hoofd. 'Er zijn geen slechte dingen over jou te zeggen Hazz en mensen die dat wel doen zijn gek en liegen' zeg ik serieus. Ik grijns als ik zijn woorden hoor. 'Blij dat je er hetzelfde over denkt' zeg ik en kijk hem aan als hij me met een grijns aankijkt. Als ik wil vragen wat hij van plan is trekt hij in een snelle beweging mijn shirt uit en is mijn vraag beantwoord. Ik grijns als hij zijn shirt vervolgens ook uittrekt en me optilt. Mijn ogen worden groot als hij een paar stappen richting het einde van de boot zet. Opgelucht kijk ik hem aan door zijn woorden en het feit dat hij gaat zitten. 'Ik dacht echt dat je dat wel van plan was' zeg ik lachend en knik dan. 'Dan gaan we zo samen zwemmen, maar geef me nog een moment om dit te kunnen doen' zeg ik grijnzend en woel door zijn haar. 'Nu heb je je krullen nog' zeg ik en druk dan nog een kus op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Helemaal niet!' protesteer ik toch en lach ook even. 'Nee dat weet ik het ook wel maar het is toch erg leuk om te doen al is het niet altijd nodig, maar het kan natuurlijk ook gewoon zei dat ik je gewoon verwen' zeg ik met een knipoog. 'nou dat hoef je ook niet vol te houden, want ik wordt toch nooit boos op je, als dat ooit gebeurt moet er wel iets heel bijzonders gebeuren' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even, 'Dat is lief van je, maar ik heb toch liever met krullen en ik ben niet schattig, maar als jij dat vindt..' zeg ik lachend. 'daar komen we inderdaad straks wel achter' zeg ik lachend. 'Dat is inderdaad de enige manier' zeg ik knikkend. 'Inderdaad, alweer een onderwerp klaar' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dus dat is weer tijd voor een nieuwe' grinnik ik. Ik glimlach breed, 'Net als jij, jij blijft ook perfect' zeg ik met een glimlach. Waarom zei hij toch altijd zo lieve dingen? Het was zo lief wat hij zei en hij had me net alweer bijna sprakeloos! Ik glimlach breder door het kusje op mijn neus. 'Dat doe ik al, en dan is de waarheid al bijna net zo lief als jij bent' zeg ik met een glimlach. 'Je wist toch wel dat je me kon afleiden? Je doet het zo vaak' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat is inderdaad ook niet leuk, maar dat gebeurt ook niet te vaak' zeg ik met een glimlach. 'Nou daar kan ik niet op wachten' zeg ik met een glimlach. Als dat kon was ik echt blij dan hoefde we dit niet meer te doen, wist iedereen ook dat ik met de liefste jongen van de wereld had. Dat mocht de hele wereld weten! 'Gelukkig maar' zeg ik met een glimlach. 'Dat zou inderdaad gebeuren want wij weten hoe ze zijn en hoe ze reageren' zeg ik met een glimlach. 'Saai is inderdaad erg saai, maar gelukkig zijn wij alles behalve saai en dat klopt inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Ik weet het niet, je speelde gewoon goed toneel of zo, of ik was gewoon bang dat je me verkeerd op zou vatten of zo' mompel ik en kijk hem aan. 'Het maakt niet uit Lou, jij hoeft je echt niet te verontschuldigen of zo, ik dacht ook wel een klein beetje dat het niet serieus wat maar ik weet het niet. Waarschijnlijk zoals ik net zoals ik net al zei, bang.' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik heb geen idee' zeg ik lachend. 'Dan ben je wel heel erg gelukkig, en daar ben ik echt heel erg blij mee ' zeg ik met een glimlach. 'Dat denk ik inderdaad ook' zeg ik met een glimlach. 'Dat komt het inderdaad wel' zeg ik met een glimlach. ' Er zijn echt wel slechte dingen over mij te zeggen Louis, bijvoorbeeld ik loop nogal vaak naakt dat is niet echt goed hé' zeg ik met een knipoog. Ik kijk hem aan en lach even, 'Dat dacht je verkeert' zeg ik met een grijns. 'Ja geniet er nog maar even van, want zo zijn ze voor een tijdje weg' zeg ik lachend en glimlach daarna tegen zijn lippen. Ik haal mijn lippen van de zijne en laat me daarna in het water zakken maar dan wel zo dat mijn haar er nog niet in is. Ik hou mie vast aan de boot en kijk grijnzend naar Louis.

    [meeh kan niet slapen, wordt niks morgen op school xD]

    Louis William Tomlinson
    'Helemaal wel en geef nu maar op, want deze keer win je het niet' zeg ik lachend. 'Ik weet ook wel dat je dat vind, maar er valt nu weinig goed te maken en dat laatste is altijd wel zo' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Daar ben ik echt heel erg blij mee, want dan word ik gewoon echt gek en dan ga ik ook gekke dingen doen. Er zal niet zo snel iets zo bijzonders gebeuren dat ervoor zorgt dat wij boos op elkaar worden' zeg ik en glimlach. 'Het is gewoon waar en ik weet dat je liever je krullen heb. Harry je bent wel schattig en dat vind ik inderdaad' zeg ik grijnzend. 'Ja dat denk ik inderdaad ook wel en zo niet dan toch, want wij komen overal achter' zeg ik lachend. 'Fijn dat je het daar mee eens bent' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Dat is inderdaad waar en dat betekent inderdaad tijd een nieuw onderwerp' zeg ik bedenkelijk. 'Ach we komen vanzelf wel op een nieuw onderwerp.' ik glimlach door zijn woorden. 'Dat is lief van je Hazz' zeg ik en kijk hem aan. Ik grinnik zacht en haal mijn schouders op. 'Lieve woorden horen bij een lief persoon en dat je er nu sprakeloos van word is dan mooi meegenomen' antwoord ik als zijn gedachten voor mij duidelijk zijn. 'Nu zorg je ervoor dat ik bijna sprakeloos ben, want het enige wat ik kan zeggen is dat je gewoon de liefste bent' zeg ik glimlachend en knik. 'Dat wist ik wel, maar het betekent niet dat het niet leuk is om te zien of te horen' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Gelukkig gebeuren er maar heel weinig slechte dingen' zeg ik glimlachend. '' Ik ook niet, want dan weet iedereen dat de leukste en liefste jongen bij mij hoort en hoef dit allemaal niet meer' zeg ik met een glimlach. Van mij mag iedereen het weten en hoe sneller hoe beter. Ik knik als antwoord op wat hij zei. 'Inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Wij kennen de andere ook gewoon te goed en dat zullen we straks zien' zeg ik grijnzend. 'Saai is saai en teveel mensen zijn dat al, maar wij gelukkig niet' zeg ik. 'Forever young past hier gewoon bij.' Ik kijk hem aan en geef hem nog een knuffel. 'Ik vatte het echt niet verkeerd op en wist dat je het als grapje bedoelde en heel erg bedankt, maar dat was dus niet de bedoeling' zeg ik zacht. 'Dat doe ik wel en volgende keer moet je gewoon je gevoel volgen, want het was niet waar. Je hoef echt niet bang te zijn, want zulke dingen kan ik nog geeneens gemeend tegen je zeggen' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik eigenlijk ook niet' zeg ik lachend en knik. 'Dat komt ook wel goed' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Er zijn echt geen slechte dingen over jou te zeggen en daar zeg ik niets over' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en knik. 'Eens moet de eerste keer zijn en blijkbaar was dit de eerste keer' zeg ik en grinnik. 'En toch blijf ik bij mijn mening van hiervoor' zeg ik glimlachend en voel hem tegen mij lippen glimlachen. Ik schud mijn hoofd als hij zich in het water laat zakken, maar wel zo dat mijn haar nog niet nat word. 'Wat moet ik er eigenlijk nog over zeggen' zeg ik lachend en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [meeh kan niet slapen, wordt niks morgen op school xD]


    (Ik snap hoe je je voelt op zulke momenten (A) Gelukkig heb ik deze week vakantie)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    (...)

    (Ik snap hoe je je voelt op zulke momenten (A) Gelukkig heb ik deze week vakantie)


    [Ik heb me vakantie er net op zitten:(]

    quin98 schreef:
    (...)

    [Ik heb me vakantie er net op zitten:(]


    (Dat is niet leuk ): )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik kijk hem aan en trek an een pruillipje. 'oké, jij wint' zeg ik en kijk even zielig. Daarna grinnik ik weer en kijk hem glimlachend aan. 'Er is inderdaad weinig goed te maken, al is dat meestal zo want we hebben nooit ruzie, en dat laatste ga ik zeker doen zoals ik al zei' zeg ik met een glimlach. 'Eigenlijk ben je al gek, maar dan wordt je op een andere manier gek en dat snap ik want dat zou ik ook hebben. Inderdaad, want het is echt heel lastig om een ruzie tussen ons twee te krijgen ' zeg ik met een glimlach. Louis en ik hadden nooit ruzie en daar was ik echt heel blij mee. 'Die heb ik inderdaad maar dat maakt niet uit, en we hebben net al de discussie gevoerd of ik schattig ben of niet dus ik ga hier niet meer op in. 'Wij komen inderdaad overal achter, of we nou zelf het antwoord moeten zoeken of niet' zeg ik grijnzend. 'Precies, dus ik ga er nu niet eens over denken, ik denk veel liever aan jou' zeg ik en grijns even. 'ik zei gewoon de waarheid' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Hier maak je me alweer sprakeloos mee en ik kan niks anders zeggen dan dat je gewoon gelijk heb' zeg ik lachend. 'Maar toch blijf jij de allerliefste' zeg ik met een glimlach en een kusje op zijn lippen. 'Het blijft inderdaad leuk om te horen en te zien' zeg ik met een knikje en glimlach nog steeds. 'Gelukkig inderdaad'zeg ik met een glimlach. Ik glimlach breder door zijn woorden. 'Je bent zo lief' zeg ik zacht en glimlach even. 'Zo denk ik der dus ook over, ik wil de hele wereld laten zien dat jij van mij bent. Dat de leukste, knapte, liefste, aardigste, grappigste en noem maar op, jongen van de wereld de mijne is en dat ik ook niets liever zou willen.' zeg ik met een glimlach. Echt van mij kan het niet snel genoeg gaan, wat mij betreft wist iedereen het op dit moment al, ik zou niks liever willen! 'We kennen ze inderdaad ook te goed maar dat vindt ik juist erg fijn' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig niet nee' zeg ik met een glimlach. 'Ja je hebt gelijk' zeg ik met een glimlach. 'Ja, laten we hier maar over ophouden Lou, het is allemaal goed en ik was gewoon een beetje dom' zeg ik en glimlach even. 'Jij zei opzich niks raars Lou, ik was degene die dat deed maar weet je zoals ik net al zei ik was gewoon en beetje dom bezig en laten we er nu maar over ophouden' zeg ik en kijk hem aan. ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Die zijn er wel,, en zie je, al zou jij dat misschien nu niet zo erg vinden. Want waarschijnlijk vindt jij dat uitzicht niet eens heel slecht' zeg ik met een verleidelijke knipoog en schiet dan in de lach. 'Inderdaad' zeg ik lachend. 'Dat kan' zeg ik lachend. 'Nou, misschien dat je me hier warm komt houden? Het water is best koud' zeg ik grijnzend en trek dan een zielig gezicht.

    [Neeh!:(]

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem met een grijns aan. 'Fijn om te horen, want je kan gewoon niet ontkennen dat dat..' begin ik en wijs naar zijn pruillipje. 'niet schattig is en kijk niet zo zielig, want daar kan ik niet tegen' eindig ik mijn zin. Lachend blijf ik hem aankijken en knik. 'Als je het zo bekijk zijn er inderdaad weinig momenten om het goed te maken en heel veel succes met dat laatste dan maar' zeg ik glimlachend. 'Normaal zou ik boos moeten worden, maar dat kan ik niet net als dat ik het niet kan ontkennen. Zoals je al zei word ik dan gek op een andere manier en ben blij dat je het snapt. Gelukkig hoeven we niet gek te worden, want zoals je net ook al zei is het lastig om een ruzie tussen ons twee te krijgen, iets waar ik trouwens ook heel erg blij mee ben' zeg ik met nog steeds dezelfde glimlach. 'Ze komen straks vanzelf wel weer terug en die discussie hebben we net inderdaad al gevoerd dus ik zal er ook niet meer op in gaan' zeg ik dan. 'Wij zijn gewoon een goed team en we hebben geen hulp nodig om ergens achter te komen' zeg ik grijnzend. 'Ach dat is lief van je en ik denk ook liever aan jou dan aan dat' zeg ik en knik. 'De waarheid was dan gewoon heel erg lief' zeg ik glimlachend. 'Hoe krijg ik het toch voor elkaar om je steeds sprakeloos te maken, maar wel fijn dat je vind dat ik gelijk heb' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik heb geen zin in zelfde discussie als net dus leg me er deze keer maar bij neer' zeg ik en glimlach als hij me een kus geeft. 'Maar er is volgens mij heel weinig dat niet leuk is om vaker te horen en te zien' zeg ik bedenkelijk. 'Verder kan ik er niet heel veel meer over zeggen' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Dat heb ik van jou geleerd' zeg ik zacht en een onschuldige glimlach speelt rond mijn lippen. 'Je maak me echt sprakeloos met al die lieve woorden van je en we willen gewoon hetzelfde, maar denken ook hetzelfde over elkaar' zeg ik zacht. Het duurde me gewoon te lang en het liefst zou ik willen dat iedereen het al zou weten. Er is gewoon niets anders wat ik liever zou willen. 'Zoals ik eerder al zei zijn jullie gewoon de perfecte vrienden en die ken je ook snel' zeg ik glimlachend. 'Dat is iets wat ik nu dus ook dacht' zeg ik met nog steeds dezelfde glimlach. 'Het klonk gewoon zo logisch en ben blij dat je dat vindt' zeg ik. 'Ja laten we dat inderdaad maar doen, want het is goed, maar als laatste wil ik nog zeggen dat je niet dom was en ik dat ook niet had moeten zeggen' zeg ik snel nog. Ik kijk hem aan en grinnik. 'Die zijn er niet..en zie wat? Ach Harry wie heeft gezegd dat ik het ooit erg heb gevonden en waarschijnlijk vind ik dat het uitzicht nooit slecht is' zeg ik zo onschuldig mogelijk en schiet dan ook in de lach. 'Dat ik je zo goed ken betekent niet dat ik ook echt alles weet, want soms blijf je gewoon nog een beetje onvoorspelbaar' zeg ik lachend. 'Dat kan zeker, want dat is ook gewoon zo' zeg ik en trek een bedenkelijk gezicht. 'Het water is koud en je wilt dat ik je daar warm komt houden? Volgens kan je dan beter hier naartoe komen' zeg ik grijnzend en laat me dan daarna toch in het water zakken. 'Je weet dat ik niet tegen dat zielige gezichtje kan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'Ik vindt het niet schattig en ik weet dat je hier niet tegen kan, daarom is het juist zo leuk' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn neus. 'Die zijn en inderdaad en bedankt, dat gaat wel lukken. Vindt je vast niet erg hé?' vraag ik grijnzend. Ik begin te lachen en kijk hem aan, 'Maar je bent wel op een leuke manier gek hoor Lou' zeg ik met een lieve glimlach. 'We hoeven dus inderdaad niet allebei gek te worden, gelukkig maar want dat zou echt nooit vol houden'zeg ik en glimlach even. 'Ze komen inderdaad vanzelf wel terug en doe dat inderdaad maar niet' zeg ik met een glimlach. 'Wij zijn inderdaad een goed team en hulp hebben we inderdaad niet nodig want wij kunnen dat allemaal zelf wel uitzoeken' zeg ik met een glimlach. 'Dat is ook lief van jou' zeg ik met een glimlach. Tuurlijk dacht ik liever aan Louis dan dat ik een onderwerp bedacht, Louis was hartstikke leuk en het was dus ook hartstikke leuk om over hem te denken. 'Net als jij' zeg ik met een grijns en druk een kus op zijn wang. 'Nou gewoon met zoveel lieve dingen zeggen dat ik er gewoon bijna verlegen van wordt en dat ik gewoon even niet meer weet wat te zeggen' zeg ik en glimlach even. Ik grijns even, 'Goed zo' zeg ik met een glimlach. Stiekem wist hij gewoon dat ik gelijk had en hij echt de allerliefste was en ging hij er daarom niet op in. 'Inderdaad' zeg ik en glimlach nog steeds. 'Dan zeggen we er gewoon niks meer over' zeg ik lachend. Ik glimlach even als hij zegt dat die dat van mij heeft geleerd. 'Volgens mij ben je gewoon vanuit jezelf zo lief' zeg ik met een glimlach. 'Het is leuk als ik je sprakeloos heb gemaakt, en dat doe je ook vaak bij mij. Ik zei gewoon de waarheid, en ja de waarheid is lief zeg ik met een glimlach. Ik wil echt nu dat iedereen het weet, ik bedoel ik wou gewoon dat iedereen wist dat Louis de mijne was. Daar was ik zo trots op! Ik had hem eindelijk en dan wist niemand ervan af behalve de jongens. Ik wou dat iedereen er van wist en hopelijk ging dit ook snel gebeuren. 'Daar heb ik niks aan toe te voegen aangezien dat gewoon helemaal klopt' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even, 'Alweer dezelfde gedachte' grinnik ik. 'Het was wel een domme actie van me en je had het best kunnen zeggen, ik had gewoon moeten snappen, net als altijd, dat het een grap was en waar maken we eigenlijk een punt van het was maar een grap toch en eigenlijk is je grap dus geslaagd' zeg ik met een knipoog. Ik grinnik even en haal mijn schouders op, 'Ach ja, ik vindt het wel een slechte gewoonten van mezelf eigenlijk maar dat maakt niet uit, ik schaam me er toch niet voor' zeg ik grijnzend. 'Soms wel maar dat is toch juist leuk, als alles voorspelbaar is is het ook niet meer leuk' zeg ik met een glimlach. 'Nou eigenlijk valt de kou wel mee maar ik wil je gewoon bij me hebben' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Dat weet ik inderdaad' zeg ik met een glimlach en leg mijn hand op zijn achterhoofd. Ik duw hem zachtjes tegen de boot en druk mijn lippen op de zijne. Na een tijdje haal ik ze er weer af en grijns even. 'Als bedankje dat je zo lief bent om te komen' zeg ik lachend en druk nog een kusje op zijn lippen. Ik hou een arm om hem heen en kijk met een glimlach op mijn gezicht naar hem.

    [ga maar is proberen te slapen, misschien reageer ik morgen voor school nog en anders na 4/5 uur]

    [YEAH! ik heb me schooldag overleeft !xD]

    Louis William Tomlinson

    'Jij vindt van niet, maar ik vind van wel en wat weet je nu niet van mij? Al is het aan de ene kant wel grappig dat je al deze dingen tegen me gebruikt' zeg ik en glimlach breed als hij een kusje op mijn neus drukt.'Geen dank en daar heb ik vertrouwen in. Nee eigenlijk niet, maar jij zou het ook niet erg vinden en daarbij voer ik mijn plannen ook heel snel uit' antwoord ik grijnzend. 'Dat is lief van je en die glimlach maakt het nog liever' zeg ik glimlachend. 'Op een verkeerde manier gek worden hoef inderdaad niet en dat houden we inderdaad niet vol' zeg ik en kijk hem aan. 'Dat komen ze inderdaad en dan doe ik dat niet' zeg ik met een glimlach. 'Meer kan ik niet zeggen, want het is allemaal waar. Wij komen overal achter' zeg ik en een onschuldige glimlach verschijnt . 'Maar ik ben ook hartstikke lief als ik jou moet geloven' zeg ik. Tuurlijk denk ik het liefst aan Harry, maar dat was volgens mij ook wel duidelijk. 'Echt alles wat je zegt is gewoon heel erg lief' zeg ik en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Het is gewoon allemaal waar, maar dat je er bijna verlegen van word is wel nieuw en dat sprakeloos is mooi meegenomen' zeg ik glimlachend.'Ja goed he' zeg ik grijnzend. Ik weet wat hij op dit moment denkt aangezien hij op dit soort momenten vaak hetzelfde denkt en schud lachend mijn hoofd.'Ja inderdaad' zeg ik glimlachend. 'Dan zal ik er ook niets meer over zeggen' zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik weet zeker dat ik het van jou heb geleerd' zeg ik glimlachend. 'Het is niet leuk als ik sprakeloos ben, maar het is wel leuk als jij sprakeloos bent. Ik zeg ook altijd de waarheid en die is inderdaad altijd lief' zeg ik. Het liefst zou ik willen dat het geen geheim meer was. Dat iedereen weet dat Harry de mijne is en daar heel erg trots op ben.
    'Dan zou ik zeggen dat dit onderwerp ook klaar is, want ik heb er ook niets meer over te zeggen' zeg ik glimlachend. 'Dat zal nog wel veel vaker voorkomen' lach ik. 'Het was geen domme actie van je en dat had ik het niet moeten zeggen. Je kon er niet veel aandoen en nu weet je het wel. Als je het zo zegt is het ook wel weer waar, maar zo voelde het niet' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem aan en knik. 'Je moet het niet zien als een slechte gewoonte en dat is ook nergens voor nodig' zeg ik lachend. 'Soms inderdaad wel, maar het is ook niet leuk als alles zo voorspelbaar is' zeg ik met een glimlach. 'Je bent gewoon heel erg lief' zeg ik glimlach. 'Goed dat je dat weet.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als hij me zachtjes tegen de boot aanduwt en zijn lippen op de mijne drukt. 'Dat bedankje bevalt me wel' zeg ik glimlachend als hij na een tijdje ze er weer afhaalt. Ik kijk hem aan en kan het niet laten om nog een kusje op zijn lippen te drukken. 'Je weet niet wat je allemaal met me doet' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [YEAH! ik heb me schooldag overleeft !xD]


    [Ik ben blij dat je het heb overleefd xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer