• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Mijn handen had ik naast Alex hoofd gezet en ik stootte wat harder. Toch na een tijdje verlieten onze lippen elkaar en vulde gekreun en gehijg mijn kamer. Waarna we beide bij ons hoogtepunt waren gekomen, ging ik uit haar, en viel naast haar neer. Ik omsloot een arm om haar middel en trok haar dicht tegen me aan. Nog nahijgend fluisterde ik zachtjes in haar nek: 'I love you, I really do.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scientia schreef:
    (...)

    Harry Styles
    "Ik kan hetzelfde aan jou vragen," kan ik nog net hijgend uitbrengen. Ik stoot als een gek in haar en schreeuw 'Ooh Emily" als ik voel dat ik klaarkom. Een gewemdig overspoeld me, waarna ik m'n goedje in haar voel spuiten. Ik stoot nog een paar keer goed door en kijk haar dan gelukzalig aan. "Je bent zo goed."


    [?]
    Brianna Adams
    Ik kom gillend klaar. ,,Harry!,, gil ik. ik voel hoe een warme gloed zich versprijd als hij mijn naam ook schreeuwd. Mijn lichaam begint te sidderen en ik sla mijn armen om zijn nek. ,,Jij bent beter!,, komt er uit. Ik gamet mijn vingers over zijn sixpack. ,,Godsamme, ze moeten gewoon een sexgod van je maken. Of wacht, dat ben je al.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    Toen ik mijn hoogtepunt berijkt had voelde ik Louis ' goedje in me spuiten.Een warme gloed verspreed zich toen mijn onderlichaam en hij ging uit me.Zijn arm omsloot mijn middel en trok me dichter tegen hem aan."I love you to."zei ik nahijgend en legde mijn hoofd op zijn borstkas.Zijn hart ging hevig tekeer.Ik probeerde mijn adem haling weer onder controle te krijgen.

    (sorry van gisteren ik viel inslaap :$ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [OHMIJNGOD, NIALL IS AANGEVALLEN DOOR EEN EEKHOORN. Wedde dat die eekhoorn gewoon ging fangirlen? Niall is zo knap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Een gelukkig gevoel stroomde door me heen. Zo hevig had ik nog nooit iets gevoeld voor iemand. Helaas verstoorde mijn telefoon het momentje weer. Verbaasd keek ik Alex aan. 'Had je de sim kaart er nog niet uitgehaald?'
    [Geeft niet. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Verbaast keek ik op toen er een gsm afging."Ik had je batterij uitgehaald."zei ik verbaast en had dan door dat het mijn gsm was.Ik ging jammer genoeg van Louis ag en haalde mijn gsm uit mijn broekzak.Het belen was juist gestopt en ik had een oproep gemist van mijn vader.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Och ja, stom.' Ik grinnikte, maar daarna besefte ik dat het Alex telefoon was. Ze ging van me af, waarna ze haad telefoon uit haar broekzak haalde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Ik zoende haar liefdevol terug. Inmiddels had iedereen de zaal verlaten en de horrorfilm speelde gewoon verder. Om het haar gemakkelijker te maken trok ik zelf mijn broek vast uit.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grijns lichtjes, en verplaats mijn lippen even naar zijn nek.
    Ik plaats wat speelse kusjes en grinnik zacht..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik zuchtte en belde hem dan terug ,na even wachten nam hij dan op.'Alexandra,kom je dan nog achter je kleren ? Het is om te zeggen dat alleen je zus thuis zal zijn ik enn je moeder gaan uit eten en je broertjes zijn op een fuif.'zei hij dan."Oke ik zal het onthouden daag pap!"zei ik en legde neer."Het was om te zeggen dat ze niet thuis zullen zijn vandaag en dat ik nog achter verse kleren moet."zeg ik dan tegen Louis en ga weer bij hem liggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Ik kon een zachte kreun niet onderdrukken door haar speelse kusjes.
    Ik keek haar even recht in haar ogen aan, waarna ik haar opnieuw passievol zoende.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Van mijn hoef je helemaal geen kleding aan hoor. Je bent zo leuk genoeg.' Ik grijnsde naar haar. 'Zullen we zo even douchen?' Ik drukte een kusje op haar voorhoofd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik grijns lichtjes en zoen hem weer.
    Ik voel hoe mijn rokje zachtjes afzak en bijt zacht op zijn onderlip...


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte om zijn opmerking."Mischien is het toch wel aangenamer voor je zus dat ik er wel aandoe."grinnik ik en stemde dan in met zijn voorstel."Ja is goed."glimlachte ik ,want zijn sperm plakte nog aan mijn benen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Nah, oké, alleen voor Melissa.' Ik duwde de deken van ons af en trok haar overeind. 'Kom,' ik nam haar mee naar de badkamer.
    [Ik ga eten en werken, tot vanavond. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you