• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Nou,' voorzichtig trok ik haar op me en keek haar recht in haar ogen aan. 'Ik hou van je, echt heel veel, en Eleanor kan daar helemaal niets aan veranderen.' Spijtig dat ik weer over Eleanor moest beginnen, maar ze moest het weten.
    [Geeft niets. (: Ik reageer ook niet bepaald snel ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    'Dan doe ik dat ook bij jou.' fluisterde ik zwoel. Ik liet haar eerst mij uitkleden. 'Wacht,' zei ik. 'Weet je dit zeker?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte en negeerde gewoon het Eleanor gedeelte ,want ik voel ook dat hij super veel van me houd."En ik hou ook super veel van jou."zeg ik met een glimlachje en druk mijn lippen op de zijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik grijnsde en knikte dat ze mee moesten komen. Nando's was nog zo'n drie straten lopen, best lang maar ik vond het goed. 'Gisteren was echt leuk' begon ik. 'Oh sorry, ik ben Niall Horan' stelde ik mezelf aan het andere meisje voor, terwijl ik haar hand schudde. Ik kon het niet laten om te glimlachen, maar snel deed ik mijn mond dicht. Ik schaamde me een beetje voor mijn beugel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes maar liefdevol zoende ik haar terug, duizenden vlinders vlogen rond in mijn buik, zo snel had ik dit nog nooit voor iemand gevoeld. Ik beet even op haar onderlip, waarna ze haar mond opende en onze tongen een spelletje begonnen te spelen. Met mijn hand wreef ik rustig over haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik kijk hem aan, en knik.
    '100%' zeg ik, en zoen hem weer..


    El Diablo.

    Mae St. Cloud
    Niall stelde zichzelf voor aan Noah en ze antwoorde: "Dat wist ik al, maar ik ben Noah Thibault." Ik moest even grinikken toen ze zei dat ze al wist dat hij Niall heette. Ze kreeg een bericht en opende het. "Sorry, maar ik moet naar huis", zei ze toen ze haar iPhone opnieuw had weggestoken. Ik keek haar spijtig aan en knuffelde haar om gedag te zeggen, maar dit wou wel zeggen dat ik alleen was met Niall. "Het was fijn je te ontmoeten Niall", zei ze nog met een glimlach.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra R.Jozephs
    Weer voelde ik dat vertouwde gevoel door me heen gaan.Ik hou dolveel van Louis ookal kennen we elkaar maar van gisteren avond.Toen hij op mijn onderlip beet opende ik gewillig mijn mond en speelde onze tongen een liefdes spel.Een warm gevoel ging door me heen toen hij over mijn rug begon te wrijven.Ik legde mijn hand op zijn borstkas en mijn andere hand op zijn rug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Ook fijn om jou te ontmoeten, Noah' knikte ik. Toen Noah weg was, liep ik verder met Mae. 'Sorry van gisteravond, ik moest snel weg' mompelde ik en na enkele minuten waren we bij Nando's. Ik begon op te noemen wat ik wilde, en bloosde toen ik merkte dat ik na een minuut nog niet uitgepraat was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Haar hand gleed over mijn borstkas en de andere over mijn rug. Een kleine kreun kon ik niet onder drukken. Oh god, dit was erg, we hadden net seks gehad en nu werd ik alweer opgewonden van haar. Maar ze is ook zo leuk.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mae St. Cloud
    "Het is oké, ik moest niet veel later ook weg", zei ik. Al snel waren we bij Nandos aangekomen en Niall begon op te noeman wat hij wilde. Ik grinnikte even toen ik hem bezig hoorde, nu kon ik pas echt geloven dat zijn hobby eten was. Hij moest blozen en dat maakte hem nog schattiger dan hij al was. Toen hij klaar was, zei ik rustig wat ik moest hebben. Ik had ook best veel, maar niet zo veel als Niall had besteld.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte toen hij even zacht kreunde."Ben je wat opgewonden Lou?"vroeg ik en glimlachte dan.Ik vond het totaal niet erg dat hij weer opgewonden werd,want dat werd ik zelf ook een beetje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde inwendig. 'Ja, je maakt me helemaal gek.' Zachtjes plaatste ik mijn lippen weer in haar nek en maakte er nog een mooie zuigzoen bij, tevreden bekeek ik mijn resultaat waarna ik Alex met een wellustige blik aankijk.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 23:01 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik voelde zijn lippen in mijn nek en kreunde ook even zacht en beet dan in mijn lip.Hij zuigde in mijn nekvel wat betekende dat ik een zuigzoen bijgekregen had.Ik grijnsde doen ik dielustige blik in zijnn ogen zag."Make me crazy tiger."fluister ik hees in zijn oor en bijt even zacht in zijn oorlel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex kreunde, wat mij alleen maar meer opwond. 'Make me crazy tiger.' Fluisterde ze in mijn oor, waarna ze in mijn oorlel beet. Een gefrustreerde grom verliet mijn mond waarna ik met alle geweld ons omdraaide en ik nu boven op haar lag. Ik trok in een ruk haar shirtje uit, en mijn handen gingen tergend langzaam naar het slotje van haar bh, die ik openklikte en de bh verdween bij haar shirt. Met mijn mond omsloot ik haar tepel, waarna ik zachtjes met mijn tong er over heen likte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you