• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    Mijn hele lichaam verstijfde en ik keek geschrokken naar de deur die open ging. Harry,s moeder stond met open mond in de deur en ik werd knalrood. Moet je na gaan hoe dat voor haar was. Haar zoon lag met een wildvreemde in bed en hij zat ín haar. Ik kroop beschaamd in Harry,s armen.


    Harry Styles
    Doordat ze van positie veranderde en daardoor nog dieper in me kwam te zitten, kon ik een kreun niet onderdrukken. Oh god, dit zag er genant uit. Ik sloeg m'n armen rond Brianne en stuurde een waarschuwende blik naam m'n moeder. Al snel verdween ze weer uit de kamer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Opgelaten kijk ik Harry aan. ,,Dat was... erg genant.,, beaamde ik. Daarna barstte ik in lachen uit. ,,Maar ook best grappig. Ik kijk naar je moeder, ik beweeg me dus, en jij zo:,, ik doe een imitatie van zijn kreun. Ik zag de schittering in zijn ogen. Dat zinde om wraak, dacht ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte en ging dan aan de berijderskant zitten en doe mijn gordel dan aan.Ik keek naar Louis.Ik vertrouwde hem ,dus kon het me niet zoveel schelen wat zijn vrienden over zijn rijkunsten zeiden.Maar voor de zeker heid had ik toch mijn gordel om.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wonderwatch schreef:
    Savannah

    Ik laat mijn hand nog steeds op zijn borstkas liggen.
    Ik kijk hem grijnzend aan en bijt op mijn lip..


    Zayn

    'Let's do this.' fluisterde ik opgewonden. Ik kleedde haar verder uit, voor zo ver ze nog aangekleed was en grijnsde.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grijns breed, en verplaats mijn hand naar zijn boxer.
    Ik schuif hem een stukje naar beneden en grinnik zacht..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte geruststellend naar Alex, waarna ik de sleutel omdraaide en de motor begon te brommen. Voorzichtig reed ik van de oprit af, op weg naar Alex huis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Louis glimlachde geruststellend naar me en reed toen richting mijn huis.Ik dacht terug over gisteren.Ik ben echt blij dat ik naar dat gemakerd bal was gegaan anders had ik nooit de liefde van mijn leven gevonden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {sorrrryyy dat ik niet heb gepost :$ did i some missed??}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {sorrrryyy dat ik niet heb gepost :$ did i some missed??}


    [Ik ga wel ff de reactie zoeken van Mary^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mary Carter
    Ik rol met mijn ogen als ik zijn stem hoor. Ik ben nog steeds aan het lopen , maar even bellen kan gewoon.. Ik grinnik even en probeer bij te komen. ''Umhh , ja dar weet ik. Je spreekt met geen-prinses Mary'', antwoord ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.
    Al snel zijn we bij Alex huis, waar ik de auto netjes parkeer en 'm stil zet. Ik stap uit de auto, evenals Alex, ik pak haar hand vast en samen lopen we naar haar voordeur toe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melding:Ik ben vanaf morgen -15/10- tot vrijdag 19/10 op vakantie. Ik heb daar waarschijnlijk wel wifi, maar weet niet of ik vaak online zal zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Ik grinnikte. 'Doe 't maar,' spoorde ik haar aan. Ik kon niet wachten.

    [Suuuper kort stukje.]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grinnik, en trek zijn boxer uit.
    Ik kijk hem grijnzend aan en wacht op zijn reactie..


    El Diablo.

    Zayn

    En toen lagen we helemaal naakt in de bioscoopzaal. Ik bewonderde haar lichaam. 'You're so sexy.' fluisterde ik. 'Ben je er klaar voor?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.