• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte en ging met hem mee naar de badkamer.Ik drukte een zacht kusje op zijn lippen en keek toen de badkamer rond.

    (oke tot vanaovond ^-^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Gewillig opende ik mijn mond en onze tongen begonnen een heus liefdesspel te spelen. Zo lagen we beide halfnaakt in een bioscoopzaal.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik laat mijn hand nog steeds op zijn borstkas liggen.
    Ik kijk hem grijnzend aan en bijt op mijn lip..


    El Diablo.

    MadeByHades schreef:
    Niall James Horan

    Ik bloosde weer, en het eten kwam eraan. Na vijf minuten stond alles er en ik bedankte de vrouw. Meteen begon ik te eten alsof mijn leven ervan af hing, en ik propte alles in mijn mond. Nu werd ik langzaam rood om mijn eetgewoontes. Geloof me, op een soort date was ik een ramp.

    Mae St. Cloud
    Ik moest even grinikken toen ik Niall zag eten en begon toen zelf ook maar rustg. Ik zag dat hij wat rood werd en ik dacht dat het wat van de zeniwen was. Hij had vast hetzelfde gevoel als ik had. Ik zelf had geen idee wat ik moest zeggen. Ik keek even naar hem en besefte toen dat het de eerste keer was dat ik hem volledig zag. Hij was knap en schattig tegelijk, iets wat ik nooit kon weerstaan bij mannen, net zoals zijn Ierse accent.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Niall James Horan

    Toen ik alles op had, en Mae niet keek bestelde ik snel nog wat. De hele dag had ik maar een keer gegeten, en had dus erge honger. Terwijl ik nadacht over Mae, ging mijn telefoon af. Voor de zoveelste keer bloosde ik omdat ik As long as you love me van Justin Bieber als ringtone had. Ik drukte het telefoontje weg en mompelde schor 'sorry'.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [?]
    Brianna Adams
    Ik kom gillend klaar. ,,Harry!,, gil ik. ik voel hoe een warme gloed zich verspreidt als hij mijn naam ook schreeuwt. Mijn lichaam begint te sidderen en ik sla mijn armen om zijn nek. ,,Jij bent beter!,, komt er uit. Ik ga met mijn vingers over zijn sixpack. ,,Godsamme, ze moeten gewoon een sexgod van je maken. Of wacht, dat ben je al.,,


    [Was een foutje, sorry. xd]
    Harry Styles
    Ik drukte grijnzend een klein kusje op haar lippen en hoorde toen haar maag rammelen. "We zullen maar eens gaan eten zeker?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik maak een instemmend geluidje. ,,Allright.,, Ik druk ook nog een zacht kusje op zijn lippen en strijk nog even met mijn vinger over zijn lid. Ik glimlach en sluit mijn ogen, waarna ik in zijn beschermende armen ga liggen. ,,Maar nog even blijven liggen vind ik ook niet erg hoor.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Wat jij wilt," beantwoord ik haar. Ik teken met m'n vinger cirkeltjes op haar schouder en kijk haar de hele tijd liefkozend aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Josephs
    Na een tijdje glij ik weer met mijn vingers naar beneden. Zachtjes en rustig begin ik hem te strelen. Ik sluit mijn ogen en het enige waar ik aan kan denken is Harry. Harry, mijn Harry, mijn vriendje. Ik glimlach met mijn ogen dicht.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik moet me inhouden om niet opnieuw van vooravaan te beginnen nu ze m'n erectie streelt. "Wat is er?" vraag ik als ik haar zie glimlachen. "Vind je het leuk me zo te pesten?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    ,,Weet je, stiekem wel.,, ik open mijn ogen en zie dat hij zich moet inhouden. ,,Harry, just let it go.,, Terwijl ik doorga met strelen druk ik mijn lippen zachtjes op de zijne. De eerste keer was een en al lust. Maar als we dit zouden doorzetten als een tweede keer, wist ik dat dit uit liefde zou zijn. Puur uit liefde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    M'n tong glijd bijna meteen naar binnen en ik liet m'n handen over haar lichaam glijden. Dit voelde zo goed. Ik trok haar weer bovenop me en negeerde het stemmetje in m'n hoofd dat me vertelde dat m'n moeder al terug kon zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Eten. (:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ik zo ook]
    Brianna Adams
    Ik sloeg mijn armen in zijn nek. Mijn handen glijden over zijn hele lichaam.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Als ik voel dat ik hard genoeg ben, ga ik langzaam bij Bree naar binnen en begin te stoten. Ik kreun op het ritme en zuig aan haar tepels.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.