• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte en viste zijn mobiel vanonder het bed en nam op.Ik ging dus totaal niet zeggen wie ik was,maar gewoon een smoes verzinnen."Hallo,u spreek met Miss.Liverwood.Het spijt me u te melden dat dit gsm nummer niet langer in gebruik is ,wenst u de persoon te contacteren ,dan moet u zich melden bij het stadhuis en een nummerbevestigings code aanvragen,daag!"zei ik en ging op en haf de mobiel aan Louis"Zo en nu hopen dat ze zo dom is erin te trappen."Grinnik ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Bedankt,' ik trok haar tegen me aan en drukte een kusje tegen haar slaap. 'Ik hoop he -' precies op dat moment word mijn zin weer onderbroken door mijn telefoon. 'Helaas geloofde ze je niet. Nog een keer opnemen of maar gewoon laten gaan?' Ik had werkelijkwaar zin om naar haar toe te gaan en haar eens flink de waarheid te zeggen, ze riep namelijk alleen maar dingen via de telefoon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Toen ze aan mijn sixpack voelde grijnsde ik breed. Mijn handen gleden onder haar shirt en friemelden aan de rand van haar beha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik kijk hem aan, en grijns lichtjes.
    Ik streel over zijn sixpack en lach zachtjes..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte toen hij me dicht tegen zich aantrok en een kusje op mijn slaap drukte.Maar jammer genoeg had mijn plannetje niet gewerkt en ging zijn gsm weer af.Ik beet even op mijn lip."Haar mischien het recht in haar gezicht gaan zeggen."floepte ik eruit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik weet het niet, hoor,' voorzichtig keek ik Alex aan om haar reactie te peilen. 'Ik heb haar meer dan 3 maanden niet gezien, het enige wat ze zegt is over de telefoon. Misschien geef ik haar hoop als ik naar haar toe ga?' Nu hield ik het echt niet meer en schopte tegen de muur aan. 'Verdomme!' Ik balde mijn vuisten. 'Waarom kan die bitch me niet gewoon mijn eigen fucking leven laten leiden? Ze verpest alles, onze hele middag. Mijn laatste 3 maanden!' Ik moest mezelf inhouden om echt niet in huilen uit te barsten.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:55 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Toen ik even uit mijn ooghoek de zaal in keek, zag ik dat er twee of drie mensen de zaal verlieten. 'Zo te zien geven de mensen ons wat privacy,' grijnsde ik. Mijn handen verplaatste ik naar Savannah's rug, waar ik haar beha losmaakte.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grinnik, en zoen hem weer.
    Ik trek grijnzend aan zijn shirt en kijk hem uitdagend aan...


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik beet op mijn lip en haf hem weer een knuffel en wreef geruststellend over zijn rug."Rustig Louis,het komt allemaal wel goed.Mischien ...Mischien..."ik dacht even na.ALs ze nou iemand anders vind en Louis kon verheten.Maar ik wist totaal niet wie.Zelfs mijn broers zou ik het hen niet willen aandoen om hen met haar te koppelen."Wie had ze voor jou gehad?"mompel ik dan vragend.Mischien konden we haar Louis doen verheten door iemand anders terug te hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Ze trok aan mijn shirt en keek me uitdagend aan. Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en trok ook aan haar shirt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Dat hoop ik dan maar... Niemand,' mompel ik schor van mijn tranen proberen binnen te houden. 'we waren elkaars eerste, zij was mijn eerste vriendinnetje en ik was haar eerste vriendje.' Ik haalde een hand door mijn haar en wreef een keer over mijn gezicht. Het was toch wonderlijk dat iemand zo je stemming kon laten omslaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte "Dan moeten we mischien iemand voor haar vinden."zeg ik zacht en druk een kusje op zijn lippen."Of haar gewoon negeren"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik grijns en trek zijn shirt uit.
    Ik laat mijn blik over zijn sixpack gaan en grijns breed...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Met tranen in mijn ogen kijk ik haar aan. 'Zoals wie? Als die jongen hoort wat ze doet bij mij blijft die voor de rest van haar leven bij haar omdat die bang is dat die daarna gestalkt gaat worden. Als ik dat geweten had, hè...' Ik slikte even. 'Ik kan het niet. Ze belt haast om het uur en als ik niet opneem om de minuut. Ik kan haar niet negeren. Sorry.'

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 21:24 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Ze trekt mijn shirt uit en ik doe hetzelfde bij haar. Ik laat mijn blik over haar goddelijke lichaam glijden. Het boeide me niks dat we midden in een bioscoop zaal zaten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.