• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    [Mijn topics]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    We liepen alvast naar de zaal. Toen we onze stoelen hadden gevonden, gingen we zitten. 'Over een paar minuten begint het.' Ik keek de zaal rond en zag dat er niet zo veel mensen zaten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nyan schreef:
    Alexandra R.Jozephs
    Louis deed zijn broek terug aan en nam mijn hand,waarna hij me overeind trok en zei dat hij me aan zijn zusje zou voorstellen.Ik knikte en liep samen met hem de trap af.


    Louis Tomlinson.
    'Meli? Waar ben je? Ik moet je even aan iemand voorstellen,' hand in hand liepen we de woonkamer in. 'oh, ik denk trouwens niet dat pap en mam vannacht thuis komen.' Meldde ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik wist niet waarom,maar ik was best zenuwachtig.Strax vond ze me niet aardig.Hand in hand kwamen ik en Louis de woonkamer binnen waar ze zat.Ik glimlachte vriendelijk naar haar."Hoi,ik ben Alexandra."stelde ik me dan voor aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    (...)
    Brianna Adams
    Ik voel dat hij komt en dat het spul in mijn mond komt. Ik kruip het bed half uit en spuug het in de prullebak die ernaast staat. Grijnzend kom ik weer naast hem liggen. ,,Ben jij zo makkelijk?,, Ik kom dichtbij zijn hoofd en lik over zijn lippen, waarna ik hem meteen naar binnen laat glijden en we weer zoenen. Mijn adem begint steeds sneller te gaan en ik kan af en toe een zachte kreun niet onderdrukken.


    Harry Styles
    Ik onderbreek de zoen en antwoord: "Alleen bij jou. Je maakt me gek." Na die woorden trek ik haar op m'n schoot en vrijwel meteen glijdt m'n penis bij haar naar binnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Melissa grijnsde breed naar me, voordat ze op stond en ze voorstelde aan Alex. 'Ik ben Melissa, Louis' zusje. Zoals je weet.' Ze glimlacht vriendelijk naar haar en wend zich dan tot mij. 'Ik weet het. Ze zijn er de laatste tijd steeds minder.' Melissa zucht, en gaat terug op de bank zitten. 'Oh, en Lou, wees de volgende keer wel wat voorzichtiger.' Met haar hoofd wees ze richting het fotolijstje, wat blijkbaar helemaal kapot was. 'Erm, ja.' Dit was beschamend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik bloosde lichtes toen ze de opmerking maakte over het kapotte foto lijstje."Euhm,sorry dat was mijn schuld."zeg in dan en keek schuldig naar Louis."Ik zal wel een nieuwe voor jullie kopen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Dat hoeft niet, joh, mijn ouders zullen het waarschijnlijk niet eens merken. En Melissa houd haar mond wel, toch?' Ik blikte even naar Melissa, en raapte toen het kapotte fotolijstje op. De foto viste ik ertussen uit en legde op tafel, en de rest van het lijstje gooide ik in de prullenbak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Oh ok dan."zei ik zacht en volgde Louis zijn beweginen met mijn ogen en zag dat hij het kapotte fotolijstje we gooide."Wat voor jobs hebben jullie ouders?"vraag ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Melissa knikte ten teken dat ze niks zou zeggen tegen onze ouders, en verdween toen naar boven om te douchen. 'Hm, het is niet zo heel intressant. Maar ze runnen een eigen uitgeverij. Best bekend.' Ik glimlachte even naar Alex, waarna ik op de bank ging zitten.
    [Sleep time. Goodnight. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte en ga dan op zijn schoot zitten."Daarom zijn je ouders dus vaak weg?"vraag ik dan en leg mijn hoofd in zijn nek.
    (goodnight!)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 22:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, soms mis ik ze wel hoor. Het is nou niet echt dat we vaak iets leuks met z'n viertjes kunnen doen.' Ik zuchtte, en wreef met mijn hand zachtjes over Alex rug heen.
    [Jij ook alvast. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."