• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Zayn

Opnieuw zoenden we passievol. Ondertussen liet ik mijn handen haar lichaam betasten. De andere mensen in de zaal mompelden geërgerd, maar dat boeide met niet. Dit was ons moment.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik en ga dan terug met Louis naar zijn kamer,waar hij ons op het bed laat vallen."Hmmm,Ik weet niet verass me maar."grijns ik naar hem.Ik had wel zin om hem na te tekenen,maar mischien vond hij dat saai.

Louis Tomlinson.
    'Je moet je ouders nog een smsje sturen? We zouden nog iets... spannends bedenken.' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, en kijk haar afwachtend aan.

stay safe because I like being alive at the same time as you

MirLiam schreef:
    Zayn

Opnieuw zoenden we passievol. Ondertussen liet ik mijn handen haar lichaam betasten. De andere mensen in de zaal mompelden geërgerd, maar dat boeide met niet. Dit was ons moment.

Savannah

Ik laat mijn hand onder zijn shirt glijden.
    Ik grijns breed als ik de blokjes op zijn buik voel en grinnik zachtjes..

El Diablo.

Alexandra R.Jozephs
    Ik keek hem even fronsend aan ,maar had dan door wat hij bedoelde.Juist ja het blijven slapen smoesje.Ik nam mijn gsm en stuurde mijn pa een smsje dat ik bij een vriendin zou logeren die me ging helpen met frans.Ik grijnsde naar Louis en drukte dan een kusje op zijn lippen.

Louis Tomlinson.
    'Geregeld?' Grijzend keek ik haar aan, waarna ze een kusje op mijn lippen drukte. Ik zuchtte zachtjes, en trok haar daarna in mijn armen, toen Melissa ineens mijn kamer binnen kwam stormen terwijl ze mijn mobiel in haar hand houd. 'Louis, dit ding gaat om de minuut af. Alsjeblieft, neem op.'

Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte toen hij zij armen om me heen deed .Ik schrok toen zijn zusje onverwachts de kamer binnen stormde .Ze zei dat Louuis zijn gsm moest opnemen.

Niall James Horan

Nadat ik weer weg was gegaan, liep ik weer richting Nando's omdat ik weer honger had. Terwijl ik druk bezig was de stenen te tellen -dat deed ik altijd al, ik was geestelijk nog een klein kind-, lette ik niet op en botste tegen een meisje aan. 'Oh, sorry' mompelde ik en een seconde keek ik haar midden in d'r ogen. Die ogen herkende ik uit duizenden.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Louis Tomlinson.
    'Melissa,' siste ik naar haar. Ze wist dondersgoed wie er aan de telefoon was en dat ik daar geen zin in had. Ze grijnsde gemeen, op dit soort momenten haatte ik haar echt. Ik stapte van het bed, pakte mijn telefoon uit haar hand, waarna ze weg liep en de deur expres dicht maakte. Met een zucht nam ik op. 'Met Louis.' Ik hield de telefoon iets van mijn oor toen ik haar felle stem hoorde schreeuwen, letterlijk, sinds een tijdje kon ze niet stoppen met me te bellen. M'n ex. Het leek wel of ze me aan het stalken was, maar ze vond dat het mijn schuld was dat het uitgegaan was, en ze hield nog steeds zoveel van me en bla bla bla. 'Eleanor, ik heb hier geen zin in. Hoe vaak heb ik al tegen je gezegd dat je me niet meer moet bellen? Ik zou je bijna aan gaan geven voor stalken.' Ik hoorde haar keihard lachen aan de andere kant, waarna ze zei: 'Natuurlijk doe je zoiets niet, liefje, daarvoor houd je teveel van me.' Bijna wilde ik tegen mijn kastje aan trappen maar ik hield me in. 'Ik hou helemaal niet van je. Ik haat je.' Ik wilde bijna een reeks scheldwoorden gaan schreeuwen toen ik aan Alex dacht, verschrikt keek ik haar aan. Shit.

Alexandra R.Jozephs
    Ik beet op mijn lip en keek naar mijn vingers.Eleonor was dat zijn ex?Ik hoorde haar zelfs lachen tot hier toen Louis iets zei over stalken.Ik zag vanuit mijn ooghoeken hem plots verschikt naar mij kijken.

Louis Tomlinson.
    'Het spijt me,' mimemde ik naar Alex. Dit was nou niet echt wat ik had gedacht van een romantisch middagje. Eleanor lachte weer die verschrikkelijke lach van haar, waarna ze zei: 'Je haat me niet, schatje, ik ken je maar al te goed.' Ik gromde. 'Ik haat je wel. Wanneer ga je me nou eens geloven? Ik hou niet meer van je, Eleanor!' Boos drukte ik op het rode hoorntje en liet mijn mobiel uit mijn handen vallen. Ik sloot mijn ogen een paar seconde om even tot rust te komen.

Alexandra R.Jozephs
    'Het spijt me,' mimende hij naar me.Het was dus zijn ex.Louis werd echt kwaad aan zijn mobiel.Op een momlent drukt hji boos op het rode hoorentje en liet hij zijn gsm vallen.Ik besloot op te staan en hem een knuffel te geven."Het is niet erg Louis.Als ze nog eens beld zal ik het haar duidelijk zeggen."zei ik dan.Ik had mischien nog nooit een vriendje voor Louis gehad,maar een ex hebben kan altijd voor nadelen zorgen.

Louis Tomlinson.
    Binnen een paar seconde voelde ik Alex armen om me heen, waarna ze zei: 'Het is niet erg Louis. Als ze nog eens belt zal ik het haar duidelijk zeggen.' Ik glimlachte zwakjes. 'Dat is lief van je, maar als ze jou eenmaal heeft gehoord gaat ze jou waarschijnlijk stalken. Het spijt me zo. Maar ze dramt af en toe echt door, dat is waarom het niet meer werkte tussen ons.' En precies op dat moment dat ik dat zei ging mijn telefoon over. Met een gefrustreerde zucht schopte ik mijn telefoon onder mijn bed. Ik was echt klaar met Eleanor.

Alexandra R.Jozephs
    "Ze hoeft toch niet te weten wie ik ben."zeg ik en kijk Louis aan.Zijn gsm ging weer af, hij zuchtter gefrustreerd en schopt zijn gsm onder bed.

Louis Tomlinson.
    'Je mag het proberen,' en ik seinde naar mijn telefoon. 'Maar ik kan je niet garanderen dat je zou de schuld gaat geven dat wij uit elkaar waren gegaan. Ook al is het al bijna 3 maanden geleden...' Een zucht verliet alweer mijn mond, bijna 3 maanden was ze al bezig hiermee en de enige die het wist was Melissa en nu Alex dan.