• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    We gingen aan een tafel zitten en ik begon volop enthousiast te kletsen over dat ik zo blij was dat ik naar het bal was gegaan, zodat ik Mae het leren kennen en dat soort dingen. Af en toe keek ik of Mae luisterde, of ze maar wat zat te hangen. Ik wilde niet saai overkomen. 'Sorry als ik je verveel' zei ik zachtjes en lichtelijk nerveus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Brianna Adams
    Ik kreun een paar keer. Als ik voel dat hij er echt helemaal inglijd hou ik het niet meer en schreeuw zijn naam. Ik duw hem gefrustreerd en vol lust boven op, zodat hij nog beter kan stoten. ,,Harry Styles, waarom ben je zo verschrikkelijk lekker?,,


    Harry Styles
    "Ik kan hetzelfde aan jou vragen," kan ik nog net hijgend uitbrengen. Ik stoot als een gek in haar en schreeuw 'Ooh Emily" als ik voel dat ik klaarkom. Een gewemdig overspoeld me, waarna ik m'n goedje in haar voel spuiten. Ik stoot nog een paar keer goed door en kijk haar dan gelukzalig aan. "Je bent zo goed."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alexandra R.Jozephs
    Hij gromde even gefrustreerd en draaide ons dan om ,waardoor ik nu onder hem lag.Algauw waren mijn shirtje en bh uit en voel dan zijn zachte lippen rond mijn tepel.Ik kon een kreun niet onderdrukken en hij rolde over mijn lippen heen.Mijn vingers haakten zich vast en zijn deken en ik holde mijn rug wat


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mae St. Cloud
    Ik hield ervan om naar zijn stem te luisteren, het kalmeerde me en ik genoot ervan. "Sorry als ik je verveel", zei hij zacht en nerveus. "Dat doe je niet", zei ik geruststellend. "Ik vind het fijn om naar je te luisteren." Ik prutste wat aan mijn ring omdat ik zelf wat nerveus was. Het had zo'n date-gevoel en ik was altijd nerveus voor dates.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Louis Tomlinson.
    Mijn handen vervolgde zich een weg naar beneden, waar ik Alex broek los knoopte, zelf schopte ze 'm uit, en hij belandde naast het bed. Langzaam gleed ik met mijn hand in haar slipje, en bracht ik een vinger naar binnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    zijn handen vonden zich een weg naar beneden en naar mijn broeksknoop.Al vlug lag mijn broek naast het bed en had ik alleen nog maar mijn slipje aan.Ik voelde hoe zijn hand onder mijn slipje verdween en hijn een vinger bij me naarbinnen bracht.Een gesmoorde kreun klikte door de kamer.Plots schoot me iets te binnen."Lou wat als je zus binnen komt?"vroeg ik met een licht adem tekort.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik bloosde weer, en het eten kwam eraan. Na vijf minuten stond alles er en ik bedankte de vrouw. Meteen begon ik te eten alsof mijn leven ervan af hing, en ik propte alles in mijn mond. Nu werd ik langzaam rood om mijn eetgewoontes. Geloof me, op een soort date was ik een ramp.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik schrok heel even, maar bedacht me toen iets. 'Die komt niet binnen, ze weet waarschijnlijk dat wij, uh, bezig zijn.' Ik grijnsde naar haar, waarna ik een tweede vinger bij haar naar binnen bracht en zachtjes op en neer bewoog. Een klein kusje drukte ik op haar lippen. 'Moet je wel stil zijn, natuurlijk...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte en bropeerde echt mijn gekreun in te houden,maar dat was onmogelijk.Hij had er een tweede vinger bijgedaan en bewoog zachtjes op en neer.Hij drukte een klein kusje op mijn lippen en ik knikte en beet op mijn lip.Toch verlieten nog enkele kreunen mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik wist dat het maar al te moeilijk was om je kreunen in te houden, dus maakte ik het expres extra moeilijk voor haar. Met mijn tong likte ik weer langs haar tepel, terwijl ik nog een derde vinger in haar bracht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Weer kon ik mijn gekreun niet laten toen hij over mijn tepel likte enn zeker niet toen hij er nog een vinger bij toevoegde.Mijn nagels zette ik echt vast in de lakens en ik bijt nog wat harder op mjin lip.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 23:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex kreunde veel te luid, straks had mijn zusje ons al gehoord. Mijn eigen broek en boxer lagen ook al op de grond, en mijn erectie prikte tegen Alex' been aan. Ik keek haar weer aan. 'Ready?' Ik grijnsde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Lou deed zijn broek en boxer af .Zijn al ferm gegroeide heiligdom prikte tegen mijn been aan.Ik deed mijn slipje af en sprijde mijn benen wat en knikte dan."Fuck me."hijgde ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik drukte mijn lippen op die van haar, waarna ik in een keer in haar stoot, zelf kan ik ook een kleine kreun niet onderdrukken. Mijn lippen blijven op die van Alex, zodat het gekreun zachter was voor mijn zusje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Louis plante zijn lippen op de mijne waardoor ons gekreun veel stiller is.Hij stoote in 1keer in me waardoor ik even een klein piep geluidje maakten.Hij begon verder te stonen en ik klemde mijn benen om zijn middel en haakte mijn nagels in zijn rug.Ik liet mijn heupen meebewegen met het ritme van zijn gestoot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH