• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik en trek hem dichter tegen me aan.ik vond het vreselijk voor hem.Natuurlijk kende ik haar niet ,maar ik vind toch dat je niet iemand moet beginnen stalken."Ofwel koop ik een nieuwe simkaart voor je zodat ze je niet meer kan bellen."mompel ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Goed idee,' glimlachte ik lichtjes naar haar. 'Je weet alleen niet of ze me brieven gaat sturen, hier voor de deur komt staan. Verhuizen gaat namelijk niet zo 1, 2, 3.' Ik zuchtte. Dit was nog ingewikkelder dan ik dacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    'Mhm, knap gezicht, goddelijk lichaam, me gusta' fluister ik in zijn oor.
    Ik streel plagend boven zijn broekrand en kijk hem grijnzend aan..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    "Als ze je brieven stuurd hoef je ze niet op te nemen en als ze voor je deur staat dan hoef je het haar gewoon te zeggen en veel hoop gaat ze niet meer hebben."mompel ik dan.Ik voelde mezelf best wel gemeen om deze dingen te zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik hoop het zo. Ik word gek van haar.' Ik drukte een kusje op Alex lippen waarna ik haar glimlachend aan kijk. 'Zullen we alsjeblieft over iets anders praten? Ik heb genoeg over haar gehoord vandaag.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte en nam zijn gsm eerst en haalde toen de batterij eruit."Dat is ook een oplossing voor nu."ik glimlach en druk een kusje op zijn lippen."Over wat wil je praten?"vraag ik dan aan hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Oh come on, plaag me niet zo,' grijnsde ik. Mijn vingers trokken haar broek terugplagend één centimeter omlaag.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Wil je mijn sim kaart eruit halen, en weggooien? Ik koop wel een nieuwe, helaas kunnen we dan even niet smsen.' Ik ging op het bed liggen en trok haar tegen me aan. 'Het maakt me niets uit, zeg maar iets, ik vind het geweldig om naar jou stem te luisteren.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MadeByHades schreef:
    Niall James Horan

    Nadat ik weer weg was gegaan, liep ik weer richting Nando's omdat ik weer honger had. Terwijl ik druk bezig was de stenen te tellen -dat deed ik altijd al, ik was geestelijk nog een klein kind-, lette ik niet op en botste tegen een meisje aan. 'Oh, sorry' mompelde ik en een seconde keek ik haar midden in d'r ogen. Die ogen herkende ik uit duizenden.

    Mae St. Cloud
    Rustig liep ik met Noah door de straten van de stad. We waren wat aan het praten en ik lette niet reg veel op. Opeens botste ik tegen iemand aan en hoorde die persoon "Oh, sorry", zeggen. Ik keek even in zijn ogen en onzeker vroeg ik: "Niall?"


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Savannah

    Ik grinnik, en maak de knoop van zijn broek los.
    'En als ik dat wel doe?'


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Mae?' vroeg ik ongelovig. Gisteren had ik het echt naar mijn zin gehad. Een blije glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Mae!' zei ik blij. Even wist ik niks om te zeggen. 'Ik ging net naar Nando's, willen jij en je vriendin mee? Ik betaal wel' stelde ik voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra R.Jozephs

    ik knikte ,maar had geen tijd het te doen want Louis trok me op hem.Ik grinnikte en dacht na over een onderwerp."Vertel anders nog wat meer over jezelf Lou bijvoorbeeld je lievelings kleur enzo"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Nee-hee,' pruilde ik. 'Ik wil jou horen praten, ik vind het leuk om naar je stem te luisteren. En dat heb ik wel verdiend na zo net, toch?' Bijna smekend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mae St. Cloud
    Ik keek Noah even aan en zag haar toen licht knikken. Ik keek Niall met een gigangtische glimlach aan en zei: "Nandos gaat er altijd in." Ik hoorde Noah even grinikken en ik giechelde even. Ik vond het gisteren echt leuk met Niall en natuurlijk had ik het allemaal al aan Noah verteld. Ze wist dus precies wat er was gebeurd. De herinneringen aan gisteren maakten me nog blijer en het verbaasde me dat het kon, maar mijn glimlach werd nog iets groter. "Zijn we weg?" vroeg ik vrolijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte."ik weet niet waarover ik moet praten."zeg ik en bijt op mijn lip.


    (sorry als ik traag reacheer heb problemenn met mijn bff s: )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH