• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik grinnik en grijns lichtjes.
    'Cute' lach ik..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    ik knik en druk nog een kusje op zijn lippen.Ik hoorde een mobieltje afgaan,maar het was niet demijne.Het was vast Louis' zijn gsm.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn mobiel uit het kastje, en blikte erop. Ik zuchtte, niet alweer, hè. Ik legde 'm weer terug. 'Niet belangrijk.' En ik glimlachte naar Alex, waarneer ik voorzichtig een kusje op haar lippen drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Ik interesseerde me helemaal niet meer in de film. Voor een paar seconden staarde ik Savannah aan. Toen reikte mijn hand naar haar wang, die haar dwong naar mij te kijken. Ik boog dichter naar haar toe en zoende haar op haar lippen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik zoen hem terug, en trek hem naar me toe.
    Ik bijt op zijn onderlip en kijk hem uitdagend aan..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Hij zei dat het niet belangerijk was en drukte dan zijn lippen voorzichtig en teder op de mijne.Ik kuste hem gewillig terug en legde mijn armen in zijn nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes beet ik op haar ondelip, waarna ze haar mond opende en onze tongen een heus liefdesspel begonnen te spelen. 'Hé, broertje, dat kan ook wel iets minder!' Lachend kwam Melissa terug de kamer in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Ze beet op mijn onderlip en vrijwel meteen opende ik mijn mond. Me niets aantrekkend van de andere mensen in de zaal trok ik haar bij me op schoot.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs

    Hij beet zachtjes in mijn onderlip en gewillig opende ik mijn mond.Onze tongen vonden elkaar en speelden een liefdes spel.Ik genoot van onze kus,maar schrok toen ik zijn zusje een opmerking hoorde makenIk verbrak de kus en begon te blozen..


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik legde gefrustreerd mijn hoofd even op de leuning waarna ik kwaad mijn zusje aan keek. 'Waarom kom jij altijd op de verkeerde momenten binnen?' Melissa grijnsde. 'Zo ben ik nou eenmaal, je kent me.' Ik zuchtte, waarna ik Alex hand vast pakte en zei: 'Kom, wij gaan wel naar boven.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    Ik kreun luid en maak een vreemde draai, zodat ik met mijn bijde benen om zijn middel geslagen naar hem toe zit. Ik glimlach, druk mijn lippen op die van hem en wip zachtjes op en neer.


    Harry Styles
    Ik glijd steeds dieper in haar, terwijl we opnieuw passievol zoenen. Ik kneep in haar borsten en begon steeds luider te kreunen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Savannah

    Ik grinnik zachtjes en leg mijn handen op zijn borstkas.
    Ik kijk hem nog even uitdagend aan en sluit dan mijn ogen..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte en knikte ,waarna ik van Louis zijn schoot afga."Ah je zusje is niet erg Lou,vergeleken met mijn broers.Die laten je gewoon niet met rust"zucht ik dan ,maar glimlach daarna


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scientia schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ik glijd steeds dieper in haar, terwijl we opnieuw passievol zoenen. Ik kneep in haar borsten en begon steeds luider te kreunen.


    Brianna Adams
    Ik kreun een paar keer. Als ik voel dat hij er echt helemaal inglijd hou ik het niet meer en schreeuw zijn naam. Ik duw hem gefrustreerd en vol lust boven op, zodat hij nog beter kan stoten. ,,Harry Styles, waarom ben je zo verschrikkelijk lekker?,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    'Nou, dan heb je haar ergste jaren niet meegemaakt.' Ik grijns gemeen naar Melissa, waarna ik Alex weer mee terug naar mijn kamer neem. Als we er eenmaal zijn, laten we ons weer op mijn bed vallen. 'Wat wil je nog doen, my lady?' Ik richt mijn blik op Alex.


    stay safe because I like being alive at the same time as you