Logan hudson
'Maak je geen zorgen, er komt hier niemand.' mompelde ik opgewonden, ze deed mijn broek open en ik hielp haar met het uit te trekken. Ik deed haar jurk omhoog en streelde bij haar blote bovenbenen. 'Ik hou van je,' zei ik verlangend tegen haar.
Damian Furioso
we kwamen aan bij de villa en liepen naar mijn kamer. Ik kuste haar terug en knuffelde haar weer. 'Ik hou van je,' zei ik tegen haar. 'Ik ben gewoon in mijn kamer, ik ga denk ik een filmpje kijken, veel plezier.' zei ik lief tegen haar, waarna ik haar haren streelde. Toen ze wegliep keek ik haar even na en sloot ik daarna de deur. Ik vond het nu nog steeds jammer, dat ze naar Kurt ging. Ik plofte op bed en deed de televisie aan en raakte verdiept in een spannende actie film.
Kurt Hummel
Ik keek hem nu stralend aan en wist even niet meer wat te zeggen. Ik wilde echt alleen maar bij hem blijven en ik wilde absoluut geen lange afstand relatie. Ik kon echt niet lang zonder Blaine. Maar het was zo ingewikkeld allemaal, ik was er al mijn hele leven van overtuigd dat ik naar Broadway wilde en nu twijfelde ik zelfs aan mijn grootste droom. Maar nu was Blaine in mijn leven en had ik meerdere grote dromen gekregen. Zoals trouwen met hem, een gezicht stichten met hem, samenwonen, alles! 'Het is gewoon zo ingewikkeld,' zei ik naar waarheid, terwijl ik hem aankeek in zijn ogen. 'Mijn hele leven lang droomde ik erover om op een Broadway podium te staan en om de sterren van de hemel te zingen.' vertelde ik tegen hem. 'En je hebt een punt,' zei ik een beetje pijnlijk. 'Ik wil Broadway, maar wie zegt dat Broadway mij wilt? Ze willen daar vast alleen jongens zoals jij. Die er goed uitzien, gespierd zijn en een mannelijke stem hebben. Ik zal altijd de jongen blijven met de meisjesstem.' zei ik een beetje gefrustreerd, waarna ik hem aankeek. 'Ik ben bezig met een portfolio voor de modeacademie. Ik twijfel nog steeds over Nyada, omdat ik die droom moeilijk los kan laten. Ik wil het gewoon allebei. Ik wil de modewereld in, want ik heb zoveel ideeën en inspiratie daarvoor. Maar ik wil ook optreden, ik wil gewoon de kunst ervaren van het podium. En ik weet gewoon niet meer waar mijn hart ligt.' zei ik zuchtend en ratelde ik aan één stuk door, ineens besefte ik me, dat het gesprek nu alweer over mij ging en werd ik rood. Dit bedoelde ik nou, als ik praatte over dingen die ik leuk vond werd ik er helemaal door meegesleept en vergat ik alles een beetje om me heen. Snel probeerde ik het nog te redden door over Blaine te praten. 'Maar die school klinkt echt iets voor jou, Blaine. Het is van alles wat en je kan er alle kanten mee op,' zei ik tegen hem. 'En boksen kan je altijd nog blijven doen, het betekent niet dat je daarmee moet stoppen. Je kan altijd nog wedstrijden blijven spelen en daar verder meegaan.' zei ik tegen hem. Ik boog me iets naar hem toe en kuste hem liefdevol op zijn lippen. 'Ik hou van je.' zuchtte ik verliefd. 'We komen er samen wel uit.' zei ik geruststellend.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.