• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Veel plezier in Friesland (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Wat Zayn allemaal zegt gaat een beetje langs me heen. 'Euh ja soms is dat handig ja' zeg ik schud mijn hoofd even. 'Ja, mijn neefjes zijn leuk hoor, soms dan. Bedankt voor de tip, het tape is denk ik wel handig maar niet zo aardig. Jij hebt best wel lugubere gedachten, is het niet? Ik heb je toch dat hele verhaal verteld, waarom.
    Plus dat ik ouderwets ben in dat opzicht' zeg ik blij. Het lijkt mij ook heel gezellig. Ik begin trouwens echt slaap te krijgen, jij niet?' vraag ik sta op van het bed. Ik kruip onder de denken en wacht op het moment dat Zayn ook probeert te gaan slapen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Veel plezier in Fryslând ofz, hoe je het ook in het Fries schrijven mag.. Welk niveau en klas heb je?? Dit is hoofdstuk 2 van 3 vwo 0.o en we doen havo 0.0.. weird...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Daar ben ik het helemaal mee eens' zeg ik met een glimlach en kijk hem dan aan. 'Komt omdat ik jou al begrijp dus snap de dingen die je zegt of doet ook' zeg ik en knik. 'Je hebt en bent een goede afleiding dus dat komt allemaal wel goed' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig maar' zeg ik zacht. 'Je kan toch niet blijven vechten tegen je slaap en morgen is er ook weer een dag' zeg ik zacht. Zodra de dekens over ons heen liggen en hij me dicht tegen zich aan trekt, kijk ik hem weer aan. 'dat maak niet uit en slaap lekker liefste Hazza' zeg ik zacht en niet veel later merk ik dat hij in slaap is gevallen. Ik geef hem snel nog een kus en ga dan ook liggen. Ik gaap een keer en niet veel later val ikzelf ook in slaap.

    ( even snel einde want mijn ouders lopen te zeuren dat ik moet komen eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kijk hier!!! Serieus doen weetje doe het !!!! GRRRRRR


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik doe ook HAVO!:P Niet voor lang meer, denk ik... En klas 3.(A) Ik heb het boek even niet bij me, maar ik vind geschiedenis wel heel makkelijk.xD Gewoon de begrippen en de hoofdtekst een keer doorlezen en dan de kenmerkende aspecten goed leren en ik haal een 8.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    { He ik ook en doe trouwens maar dat Zayn in slaap is gevallen, want kan even niet reageren}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Next day doen dan maar? Aangezien iedereen lekker in zijn/haar bedje ligt.(H) Awh, dat vind ik zo schattig klinken... Ik moet morgen weer thuisblijven!:| Al vind ik het zelf niet heel erg...:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ik moet eten reageer later weer]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Is goed en klinkt inderdaad schattig...ach je heb echt gelukkig. Wij hebben morgen geschiedenis toets en dit is voor het eerst dat ik het niet weet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uwh Maii Gussh, May I eat them?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Whaha! Eindelijk!:O Normaal gooit Louis iedereen op de grond, nu is het eens anders om!:P Ik verveelde me en heb dus mijn profiel opgepimpt.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Mwhaha nog een reden waarom ik stiekem op Louis lijk xD ik het mijne ook

    )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Voor de duidelijkheid...ik ben er weer xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer