• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ben er weerxD, en bedankt. moet helpen op de boerderij, dat wat wordt nog wat.. xd]

    ( Heel veel succes dan maar xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga zo ik moet echt een mooi cijfer halen voor gs...... omg.....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Is goed en helemaal mee eens. Ik laat Zayn wel wakker worden zodra je klaar bent met leren zodat het niet mijn schuld is als je onvoldoende haalt xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik zit met ene kleine twijfel over de verassing van Harry:P]

    (Ik twijfel of ik iets moet gaan schrijven, want ik weet dat ik mezelf weer ga vastwerken.:P Ach ja...xD Ik schrijf zometeen met Steph en Sienna.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik zou zeggen vertel, maar denk niet dat het heel handig is xD Doe anders het eerste wat in je opkomt of het beste lijkt of iets in die richting)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hmm, *denkt*, ik denk dat ik het wel weet xD]

    (Nu maak je me toch heel nieuwsgierig hoor!:|)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Mee eens)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Langzaam wordt ik weer wakker en kijk naar een slapende Louis. Ik glimlach even, zo schattig als die slaapt. Voorzichtig ga ik met wat tegenzin uit zijn armen en loop de douche in. Ik neem een vlugge douche en föhn mijn haar Zodat me krullen terug zijn. Ik doe het helemaal goed in model en loop dan naar de kast waar ik leuke kleding pak en het aandoe. Dit alles doe ik zachtjes zodat Louis het niet hoort. Daarna loop ik naar mijn tas en groot kladblok uit, toch handig dat ik die had meegenomen. Ik loop de gang door en teken ondertussen pijlen die ik ophang. Als ik het hotel uit ben lijdt ik hem naar een winkeltje en regel daar dat die een ketting of armband krijgt, wat die maar kiest. Ik hang een pijl op naar de balie en schrijf daaronder. I love you. Ik glimlach even en ga dan veder. Ik zet nog een route uit richting het park. Eerst komt die nog langs een bloemenkraan waar die een roos zo krijgen en nog langs een winkeltje waar die chocola krijgt. Ondertussen loop ik naar de supermarkt waar ik een picknickkleed koop en allemaal lekkere broodjes en beleg. Daarna loop ik terug naar de route en zet pijlen tot het park. Daar leg ik alles klaar en stuur Louis een sms'je. Goodmorning boobear, volg de pijlen en je ziet me vanzelf x haz

    [haha, nou nu weten jullie het:P]

    (Dat spelletje lijkt op een clipje die ik heb gekeken, van Megan Nicole.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    {ik zal zo even wat met Elena schrijven...}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik ken die zangeres niet :$]