• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.

Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?

Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

-James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -

Regels

Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Charles Johnsen

Ze rolt met haar ogen. "Dan moet je voortaan toch beter opletten als we gaan zwemmen." zegt ze, waarop ik iets grinnik. Dat deed ik altijd al, maar dat ga ik haar niet aan haar neus hangen hoor. Als ik haar kietel, komt er een zach en erg meisjesachtig-giechel uit, een geluid dat mij warm laat worden van binnen. Door dit soort dingen blijf ik als een hondje achter haar aan rennen.
    Ze zucht even en haalt ietwat gefrustreerd har hand door haar haren heen. "Oké dan." begint ze zacht en ik wacht nerveus af. "Als je het zo graag wilt weten: Het deed pijn." vervolgt ze nog zachter. "Nu blij?" Ik kijk haar even geschokt aan, waardoor ik niets kan zeggen. Ik knipper even. "Serieus? Ik heb er wel eens van gehoord maar... Pijn bij jou lijkt zo onmogelijk, je bent zo... engelachtig." Het is eruit voor ik het weet en ik heb het niet eens echt door. "Hij heeft je toch niet met opzet pijn gedaan hé?" vraag ik vervolgens wantrouwend.

Angelica Wolfe

Ik hoor zijn voetstappen achter mij, wat aangeeft dat hij grote passen neemt. Liep hij maar langzamer, ik wil nu even niet in zijn gezicht kijken. Er gebeurd iets wat ik niet had verwacht, namelijk dat hij me ruw terug trekt. Ik had verwacht dat hij naast me zou komen lopen, grommend, misschien met een misselijk makende opmerking of iets dergelijks, maar dit niet. Het laat me lichtelijk schrikken, dat is ook aan mijn gezichtsuitdrukking te zien. "Het was helemaal niet als een rotopmerking bedoeld." grauwt haar naar mij, waarbij hij me zo naar zich toe trekt dat ik wel moet stoppen met lopen en me naar hem moet draaien. "Je doet vreselijk opgefokt." vervolgt hij grommend. "Het spijt me, goed?" vervolgt hij zacht mompelend, waarbij bij van me weg kijkt en me los laat.
    Er komt een trillerig zuchtje van mijn lippen af. "Goed." zeg ik daarna, met een onvaste stem. Ik kucht even en trek mijn uniform weer recht, die behoorlijk scheef werd getrokken door Axel daarnet. "Dit is nooit gebeurd." vervolg ik verder, waarna ik pas zijn woorden op mij in laat werken. Het spijt hem, het was niet zo bedoeld en ik doe opgefokt. Misschien is dat ook wel zo, ik reageer inderdaad heftig. Maar als het niet als rotopmerking bedoeld is, hoe dan? Ik werp hem een vragende blik toe, maar spreek het niet uit. "Goed, de directeur." Mijn stem klinkt alweer bijna zoals normaal, waar ik dankbaar voor ben. Ik draai me alweer om om verder te kunnen lopen.
    Het frustreerd me enorm hoe hij doet, al laat ik het niet meer merken. Hoe ik daarnet reageerde was al ver genoeg over de streep. Hij is onduidelijk, lokt reacties uit en is zo gehumeurd de hele tijd. Het verbaasd me nog dat iemand het met hem uithoud, of er is niemand, behalve ik dan, die met hem wil samenwerken. Nou, ik wil het al een tijd niet meer maar toch word ik steeds opnieuw ervoor aangewezen en nu snap ik wel waarom. De rest wilt gewoon niet en hij mag vast niet alleen werken.

Your make-up is terrible

Nyan schreef:
    Rayn Golddigger
    Ik beet op mijn lip.Mischien ofja het was waar wat ze zei.Ik pest mensen om me hoger op te voelen en bekent te worden,maar vaak voelde ik me er niet goed bij."Nou en..." zeg ik.Niets ervan laten merken was het beste ookal kon ik best wel nerveus worden.Zo moest je eenmaal overleven in een school.Wij zijn de sterke en zij de zwakke."wel..dankje voor de zakdoek."mompel ik dan stil.

Elena Yana Bennett
    'Geen dank.' antwoord ik en kijk hem twijfelend aan en sla mijn boek dan weer open. Ik lees een stuk maar kan me niet echt concentreren en sla hem dan zuchtend dicht. Dan maar gewoon wat van de zon genieten. Ik zet mijn bril even af omdat ik hem toch niet nodig heb.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Rayn Golddigger
    Ik zuchte.Waarom worden mensen gewoon uit mijn leven gerukt? "Hoe voe jij je ,nu dat je weet dat er een moordenaar rondloopt op school?"Vraag ik dan maar kijk haar niet aan.Ik moest gewoon met iemand kunnen praten o dit moment.

(verkeerd bericht...)

[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 7:11 ]

Elena Yana Bennett
    'Bang, het is alsof je niemand kan vertrouwen nu.' zeg ik zachtjes en vlecht mijn vingers in en uit elkaar. Ik zet mijn bril op. 'Wie is er eigenlijk het slachtoffer?' vraag ik 'ik heb geen flauw idee wat er eigenlijk gebeurt is.'

Riley Lauryn Mayer
    Charlie kijkt me geschokt aan en zegt eerst even niks. 'Serieus? Ik heb er wel eens van gehoord maar... Pijn bij jou lijkt zo onmogelijk, je bent zo... engelachtig,' flapt hij er dan uit. Wacht...Engelachtig? 'Hij heeft je toch niet met opzet pijn gedaan hé?' vraagt hij wantrouwend. Ik schud wat afwezig mijn hoofd, nog steeds afgeleid zei dat ik engelachtig lijk. 'Niet zover ik weer,' mompel ik waarna ik hem vragend aan kijk. 'Hoe bedoel je dat ik engelachtig ben?' vraag ik wat verward. Dat is niet bepaald iets voor hem om te zeggen. Maar voordat ik kan antwoorden vouw iemand zijn armen rond mijn middel en voel ik lippen op mijn wang drukken. Dave. 'Hee,' glimlach ik naar hem en ik druk een kus op zijn lippen. 'Zou je ons nog even met rust willen laten?' vraag ik voorzichtig. Dave werpt Charlie een wantrouwende blik toe, drukt nog een kus op mijn wang en bromt: 'Natuurlijk', waarna hij wegloopt.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Charles Johnsen

Ze schud wat met afwezig met haar hoofd. "Niet zover ik weet." mompelt ze waarna ze me vragend aan kijkt, ik kijk alleen maar opgelucht terug. "Hoe bedoel je dat ik engelachtig ben?" vraagt ze wat verward. Ik word gelijk rood en wil stotterend een antwoord liegen, maar dat hoeft al niet meer. Dave vouwt net op dat moment zijn armen rond haar middel en drukt zijn lippen op haar wang. Ik draai mijn rode hoofd weg met een gekwetste uitdrukking in mijn ogen. "Hee." glimlacht ze naar hem en ze drukt een kus op zijn lippen, waar ik jaloers bij toekijk. "Zou je ons nog even met rust willen laten?" vraagt ze voorzichtig. Dave werpt me een wantrouwende blik toe, die ik dodelijk beantwoord, drukt nog een kus op haar wang en bromt: "Natuurlijk." waarna hij wegloopt. Ik schud lichtjes met mijn hoofd en zucht. "Ik snap niet wat zo'n gozer met jou moet, en jij met hem." mompel ik afwezig tegen haar, ook om onder het engelachtige gedoe uit te komen. Ik weet wel bijna zeker dat ze hem daardoor weg stuurde en niet met hem mee ging. Toch wil ik die vraag absoluut niet beantwoorden. "Hé, zijn de Skittles al op?" vraag ik dan.

Your make-up is terrible

{Wat is er allemaal gebeurt? D: Ik had het heel druk :s}

Tijd voor koffie.

Rayn Golddigger
    Ik knikte.Iedereen had vast dat gevoel nu. Het verbaasde me wat dat ze niet wist wie er vermoord was."Kimberly Gams,mijn ex."mompel ik als antwoord op haar vraag.Ik had haar gezien.Dood.

(Topic 2 ! )

Elena Yana Bennett
    Ik sla mijn hand geschrokken voor mijn mond. Ze was dan wel een pestkop... niemand verdient het om vermoord te worden. 'Wat erg voor je.' fluister ik zachtjes. Ik grimas als ik naar de grond kijk. 'Dat verdiende ze niet... vermoord worden. niemand eigenlijk.'

[moet ik op iemand reageren?]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

(@Mermoria ,Arriver heeft nog niet gereacheert op je vorige post volgens mij)
    Rayn Golddigger
    Ik hield me in om geen emotie te tonen, anders zou ik zwak tonen en dat is niet wat ik wil.Ik zuchtte "Waarom worden sommige mensen zoruw uit je leven genomen?"mompelde ik tegen mezelf.Het was ook niet de bedoeling dat ze het hoorde.Kimberly was misschien wel min ex en ze had me gedumt toch was ze een vriendin van me.En nu is ze er niet meer.Mevrouw en Meneer Gams wisten het nieuws vast ook,ze waren hun dochter verloren.Net zoals ik mijn vader verloor.

Elena Yana Bennett
    Ik zeg niets en zucht. Zachtjes wrijf ik over mijn linkerarm. Ik trek mijn trui naar beneden zodat de mooie blauwe plek van LO aan zijn oog ontrokken word. Iedereen weet dat ik lomp ben in sport dus dat is geen nieuws. 'Het leven is wreed.' antwoord ik dan gewoon en kijk even naar het groene gras. 'Eén moment lijkt alles perfect en het andere moment is alles weg.'

Rayn Golddigger
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik haar aan als ze zei dat het leven wreed is. "Ja,het leven kan soms echt een hel zijn."mompel ik .Soms zorg ik zelf ook voor een hel bij andere mensen zonder dat ik het besefte .Ook dat ik nu populair was en vroeger ook een mindere was.Toen ik 8 was met zo'n lompe bril op mijn neus. Dat had ik nu allemaal achter me gelaten.Al die nare gedachten ,maar soms blijven ze me maar achtervolgen.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt