• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Marcell is niet aangesproken, toch niet dat ik weet

    en @ Jaimy: okido! :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Het is weer even stil terwijl we rustig over de gangen lopen. Ik hoor alleen onze voetstappen, die gelijk gaan, en af en toe een ademhaling. We lopen behoorlijk snel, dus.. Maar dat moet wel. We moeten Sam gaan helpen, voor hij zelf iets probeert en zijn toestand alleen maar naar beneden helpt. Hoewel ik hem niet eens ken... Ik wil hem gewoon helpen. Ik wil Nala helpen. Want ik merk aan Nala hoeveel ze om hem geeft, en ik zou ook willen dat iemand me zou helpen als Eleadora niet meer overeind zou kunnen komen. En ik wil natuurlijk gewoon helpen.. Helpen waar ik kan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Het lukt me gewoon niet. Ik kan niet de kracht vinden om op te staan, hoe graag ik het ook wil. Ik ben lichtelijk duizelig doordat nu het bloed weer door heel mijn lichaam echt stroomt. Dat is wel anders na meer dan een dag stilgelegen te hebben. Ik vraag me af of Nala niet iets overkomen is ofzo. Maar aan de andere kant, ze doet nu niets fouts ofzo. Nee. Ik hoef me geen zorgen te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    En toen liepen we de ziekenzaal binnen. Ik liep meteen naar Sam en trok een bezorgd gezicht, toen ik hem nog steeds op de grond zag liggen. Meteen hurkte ik naast hem neer, wat me een pijnlijke kreun opleverde en streek wat haar van zijn voorhoofd.
    "Je hebt je toch niet pijn gedaan ondertussen?" vroeg ik zacht, om zeker te zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {sorry dat zo lang duurde
    ik heb mijn story geactiveerd en geperfectioneerd ondertussen :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okee, awesome! Ik ga kijken!]

    Julio Martinéz
    Niet goed wetend wat ik moet doen blijf ik nog even bij het bed staan. Ik schat gewoon de situatie een beetje in, terwijl ik ze weer even bij elkaar laat.. Ik weet hoe het is om weg te zijn bij iemand van wie je heel erg houdt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik hoor voetstappen en dan verschijnt Nala in mijn gezichtsveld. Ze vraagt zacht of ik mezelf pijn heb gedaan. En ik kijk haar aan. 'Niet met opzet,' zeg ik dan. 'alhoewel. Ik had kunnen weten dat het pijn deed als ik zou proberen op te staan.' en ik glimlach onschuldig. 'en ik ben een beetje duizelig. Doordat ik ineens weer bewogen heb. Na meer dan een dag gelegen te hebben.' dan zie ik een jongen staan. 'hoi,' zeg ik dan tegen de jongen. 'dank je dat je me komt helpen.'

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Geen dank" Ik kijk hem even aan en schat de situatie nog eens in. "Dat is wat we hier het beste kunnen doen.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ok, dat klinkt niet... uitzonderlijk slecht." zei ik met een aarzelende glimlach en keek toen naar Julio op.
    Ik bleef naast Sam gehurkt zitten.
    "Euhm, hoe doen we dit nu het best?" ik was niet goed in het regelen van dit soort zaken.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    De tranen zijn verdwenen door de lieve woorden van Josh. Ik besef me dat als hij me ooit zal laten vallen... dan zou ik niet meer helder kunnen nadenken. Verdwijnen in eeuwige stilte en leegte. Hm. Klinkt niet bepaald fijn in mijn oren. Dus ik blijf hier gewoon van genieten zolang Josh er gewoon is. Zijn ogen hebben zich gesloten en er is een glimlach op zijn gezicht. Ik ga als een zachte streling met mijn lippen langs die van hem. 'Ik houd van de glimlach om je lippen.' Dan breng ik mijn lippen naar zijn zwakke plek. 'Ik houd ervan dat ik niet de enige ben met een zwakke plek.' Ik zak met mijn lippen af over zijn shirt naar zijn borstkas. 'Ik houd van je lichaam.' En dan druk ik kort mijn lippen op die van hem. Speels, plagerig. 'Ik houd van je uitdagende gedoe.' En dan druk ik een lief, langer kusje op zijn lippen. 'Ik hou van jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik knik, wat pijn doet, maar ik moet zo toch wel bewegen. 'Ik zag hem al staan ja,' zeg ik dan tegen Nala. 'ik wil trouwens niet dat jullie jezelf pijn doen ofzo.' en ik kijk ze even beiden aan. Dan maar niet plassen. Hoewel. Ik moet nou toch wel nodig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer, OMG dit is echt fucked up, vooral op mijn telefoon, maar ben nu laptop aan het opstarten en dan reageer ik en eens kijken hoe het er daar uitziet. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke door die post wil ik alles teruglezen :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {haha, had al weer veranderd xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    "Het zal wel gaan.. En bij jou niet" Zeg ik beslissend. Dan kijk ik Nala aan. "Wat moet er eigenlijk gebeuren?"XD


    Stop acting normal. It gets bored.