• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ik moet straks terug, Eve weet niet waar ik ben anders.' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip. 'Je mag mee als je wil, maar ik weet niet of je wel naar Kreta wil.' zeg ik en kijk weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Ik heb genoeg geld om jaren lang te verliezen dus daar kom ik wel overheen' Zeg ik grijnzend waarna ik het aanvink op het lijstje en die vervolgens meegeef mijn jas lag over de stoel aangezien het hier best warm was en ik had een t-shirt met korte mouwen aangetrokken.


    {Ik moet duits even leren.. Ben in een halfuurtje terug. :3 Tot later}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Baaayy Ell)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Tot straakkssss Elvish :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij vinkt het aan op het lijstje maar ik vul voor mezelf anderen in. Ik heb Macy aangevinkt als winnaar. Dan Flower en als derde Pennywater. Ik kijk naar Nick zijn gespierde armen. Ik weet dat daar heel veel kracht in zit. Dat heb ik namelijk zelf gevoeld... En de blauwe plekken waren het bewijs. Oke, dat is voorbij Les. Dan valt mijn oog op zijn tattoo. Ik ga er met mijn hand langs. 'Sinds wanneer heb jij een tattoo?' Vraag ik dan glimlachend. En ik doe zijn mouw iets omhoog zodat ik het beter kan bekijken. Dan pas zie ik echt de tattoo. Wacht eens even. Dat herken ik. Is dat niet... Nee. Dat kan niet.. Is dat een tattoo van de meest slechte demonen? Die bende of hoe je het ook wilt noemen. Nee. Dat kan toch niet...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Rachelle heeft een vest van me aan die overduidelijk te groot voor haar is maar het staat haar wel charmant. Zij kan dat soort dingen gewoon hebben. Ze vraagt welke kant we op moeten, we komen namelijk bij een splitsing uit. 'Ik stel voor naar links,' zeg ik dan. Ik kies altijd voor links als die mogelijkheid er is. Misschien wel omdat ik zelf linkshandig ben. En ik het woord zelf leuk vind. Ik kijk naast me naar Rachelle en zie dan dat ze fronst. 'Wat is er?' Vraag ik dan aan haar. Ik volg haar blik maar zie niets waarvan ik zou kunnen fronsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Zag jij..' begin ik dan maar herpak mezelf al gauw. 'Zag jij die oude vrouw van dasrnet ook?' Vroeg ik en keek hem vragend aan. 'Het was een hele oude vrouw, in de 90 en toen ze me zag gaf ze me een hele afkeurende blik..ik snap niet wat ik haar had aangedaan. ' zeg ik verward.
    'Zeg alsjeblieft dat je haar zag en niet dat ik gek ben. ' ik draai me even om. 'Ze was zo oud, ik en ik keek even nasr jou en plotseling was ze verdwenen. ' mompel ik dan.
    Ik kon het zweren..ik had haar gezien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik keek haar aan. Ze had dat van 'jou ook' gelukkig niet opgemerkt. Nog een bewijs dat ik zwak was, ik kon echt niets voor mezelf houden.
    "Ik wil wel mee, maar... wil jij me mee hebben? Je had toch tijd nodig?"
    Of dat dacht ik toch verstaan te hebben uit die brief. Ik wist er niet veel meer van. Ik had me te veel op het ene geconcentreerd.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Axton ik heb veel liever dat je mee gaat maar ik- ik ben in de war ok?' zucht ik en leun wat tegen hem aan. 'Ik wilde je niet uit je omgeving halen. Van je vrienden weg.'


    [ff douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en putte troost uit haar aanwezigheid.
    "O-ok... Dus breng ik je dan gewoon terug en ga dan weer of blijf ik? Jouw keuze, zolang je me beloofd om niets stoms te doen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vinkt het aan op het lijstje maar ik vul voor mezelf anderen in. Ik heb Macy aangevinkt als winnaar. Dan Flower en als derde Pennywater. Ik kijk naar Nick zijn gespierde armen. Ik weet dat daar heel veel kracht in zit. Dat heb ik namelijk zelf gevoeld... En de blauwe plekken waren het bewijs. Oke, dat is voorbij Les. Dan valt mijn oog op zijn tattoo. Ik ga er met mijn hand langs. 'Sinds wanneer heb jij een tattoo?' Vraag ik dan glimlachend. En ik doe zijn mouw iets omhoog zodat ik het beter kan bekijken. Dan pas zie ik echt de tattoo. Wacht eens even. Dat herken ik. Is dat niet... Nee. Dat kan niet.. Is dat een tattoo van de meest slechte demonen? Die bende of hoe je het ook wilt noemen. Nee. Dat kan toch niet...


    Nick
    'Een tijdje' Andwoord ik en ik was te langzaam toen ze mijn mouw omhoog deed zodat ze het kon bekijken en ik trok het vervolgens naar beneden. Fijn, dit was niet goed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij trekt zijn mouw naar beneden. En dan kijk ik op naar hem in zijn ogen. Er is waarschijnlijk ongeloof in te lezen. 'Zeg me alsjeblieft dat ik de tattoo voor iets anders aanzie dan dat het daadwerkelijk voor staat...' Zeg ik dan. Dit kan toch niet..?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hangt er vanaf waarvoor je het aanziet' Andwoord ik ik zie de ongeloof in haar ogen en wend mijn blik af, nee dit ging inderdaad niet goed aflopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Zag jij..' begin ik dan maar herpak mezelf al gauw. 'Zag jij die oude vrouw van dasrnet ook?' Vroeg ik en keek hem vragend aan. 'Het was een hele oude vrouw, in de 90 en toen ze me zag gaf ze me een hele afkeurende blik..ik snap niet wat ik haar had aangedaan. ' zeg ik verward.
    'Zeg alsjeblieft dat je haar zag en niet dat ik gek ben. ' ik draai me even om. 'Ze was zo oud, ik en ik keek even nasr jou en plotseling was ze verdwenen. ' mompel ik dan.
    Ik kon het zweren..ik had haar gezien.


    Jonathan Fields
    Ze kijkt me vragend aan en zegt dat ze een oude vrouw zag. En ze spreekt verward. Zou het misschien iets zijn als een bijwerking van de zwangerschap? Zou makkelijk kunnen. Ik heb namelijk heel die vrouw niet gezien. Ze vraagt of ik alsjeblieft wil zeggen dat ik die vrouw ook zeg en dat ze niet gek is. Ik leg mijn handen op haar schouders. Ik kijk haar aan. 'Ik heb die vrouw niet gezien, maar dat betekent niet dat jij haar niet gezien kan hebben.' Zo stel ik mezelf ook veilig. Weet ik veel of ze misschien een bijwerking van de zwangerschap heeft. 'En misschien keek ze wel zo omdat je een veel te groot vest aan hebt en ze dat niet vindt kunnen? Dat de "jeugd van tegenwoordig" zich niet behoorlijk kleed?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Al die tijd als demon heb ik eigenlijk aan de goede kant gestaan. Ik heb nooit mensen hun leven tot een hel gemaakt. Simpelweg omdat mijn leven een hel was en ik dat anderen niet aan wilde doen. 'Je weet best waarvoor ik het aan zie,' zeg ik dan. 'Hoor je er nog steeds bij?' En den bedoel ik bij die groep. Of hij nog steeds een echt slechte slechte engel is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.