• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick staat open loopt weg. Ik check nog een keer of ik zeker ben van de paarden die ik heb gekozen maar ik laat het hier maar bij zitten. Dan geef ik onze invullijsten mee en wacht dan tot Nick terug komt. Ik zie dat hij wee glazen wijn heeft. Hm. Toch iets met alcohol. Ach ja, Nick kon het ook niet weten, en een wijntje op zijn tijd is wel lekker. 'Hm, dank je,' zeg ik dan met een glimlachje en ik neem mijn glas aan en nip er dan van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Alsjeblieft' Andwoord ik en draai zelf het glas wijn rond op de tafel en zie dat de paarden in de startboxen worden geplaatst.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat wordt het cadeautje? ;D]

    Leslie Day
    Ik kijk even naast me naar Nick maar concentreer me dan op de race. Die gaat zo van start. De paarden staan klaar en het startschot klinkt. De paarden rennen echt snel. En tot nu toe gaan ze redelijk gelijk met elkaar op. Ik weet niet wat Nick heeft ingevuld, dus ik heb ook nog geen idee wie beter kan gokken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay snoepjes, verzin eens een erge misdaad :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik kijk naar de paarden om vervolgens te zien dat er één van de paarden die vooraan liepen uit de bocht vliegt en vervolgens weer achteraan beland. Benieuwt wie er wint.

    {Nog even wachten Jaimes, Leslie krijgt het zometeen wel :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben gewoon erg nieuwsgierig :Y)

    overigens, dit is mijn perso tot nu toe:

    Invullen Gevangenen
    Naam: Elisa Hawk
    Leeftijd: 19 jaar, bijna 20
    Misdaad:
    Karakter: Elisa heeft een nogal opvliegend karakter en kan snel boos worden. Ze probeert zich vaak wel in te houden, maar dit lukt gewoon bijna nooit. Dit opvliegende karakter heeft er ook voor gezorgd dat ze zich bezig ging houden met criminele activiteiten. Voor de rest is ze best wel wantrouwend en wil ze gewoon weten waar ze aan toe is. Ze is recht door zee en zegt de dingen ook gewoon recht voor z'n raap. Als het je tegenstaat dan is dat je eigen probleem. Ze leeft simpel, tenminste, voordat ze in de gevangenis terecht kwam, en ziet wel wat de dag haar brengt. Ergens in haar zit wel een lief gebroken meisje, maar dat is ze allang niet meer. Die jaren zijn voorbij. Ze krijgt graag aandacht omdat dat ontbrak bij haar ouders. Ze was slechts een foutje, in hun ogen. Daarom trekt ze graag haar grote mond open. Ze is redelijk impulsief en de enige die ze dus echt vertrouwd is zichzelf.
    Uiterlijk:
    Extra(?):

    Ik ben nog bezig :Y) alleen het karakter is wel al af ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Nice.. Ik vul die van mij zometeen ook maar in}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik grinnik als er een paard uit de bocht vliegt maar dan merk ik dat het mijn nummer drie is. 'Argh, kom op rot paard, ren eens naar de derde plaats,' mompel ik dan. Ja, ik praat weleens tegen mezelf. Hoewel, eigenlijk praat ik tegen dat paard, maar dat paard kan me toch niet horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet alleen een misdaad bedenken x) dat is de reden waarom ik het zo lang uitgesteld heb, omdat ik die niet kan bedenken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Xav was even geschrokken van Rosalis gewicht op zijn rug. Begrijp me niet verkeerd, ze weegt echt niet veel, maar je voelt het verschil. "Oké dan." zei Xav en sloeg zijn armen om Rosalis benen zodat ze wat beter op zijn rug zat. Zij sloeg haar armen om zijn nek. "Iets over mezelf." herhaalde Xav. "O- Kijk, dat ze de technische lokalen." zei hij en wees naar een blok vol lokalen met machines en hout. "Ik ben geboren in North Carolina maar ben op mijn 6de met mijn moeder naar hier verhuisd."

    |ik had dus een heel fucking stuk van Timo en dan poef! Weg. ): |


    kindness is never a burden.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Daar kan ik inderdaad wat mee, dank je." glimlachte ik. Ik trok haar wat dichter naar me toe en concentreerde me.
    Ik sloot mijn ogen en liet mijn hersenen werken als een soort superscanner. Ok, Griekenland, Kreta, verlovingsring...
    En toen had ik het te pakken. Ik bleef me concentreren.
    "Hier gaan we." mompelde ik nog en liet ons toen daar verschijnen.


    Alexi
    Ik ga duizelig op het logeerbed zitten. 'Eten!' hoor ik Eve roepen. Ik kijk naar Axton en denk na. Hoe kunnen we uitleggen dat hij hier is. 'Weet je wat? Kan je langs het raam naar beneden klimmen? Dan kan je buiten 5 minuten wachten en aanbellen en doe je gewoon dat je me achterna bent gereisd of zo.' grinnik ik zachtjes. Eve zou dat zo lief vinden dat ze Axton hier zou laten verblijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik grijns als ze wat mompelt en kijk vervolgens hoe juist het paard dat als een na laatste staat -achter het paart dat net uit de bocht gevlogen is- de andere in haalt en nu al 3de komt te staan, ik kijk naar het nummer om te zien dat dat in iedergeval mijn nummer 3 is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik loop naar de badkamer en houd mijn hoofd onder het ijskoude water. Ik voel me misselijk en slecht. Normaal worden demonen niet snel dronken en hebben geen katers maar als je net als mij, 3 flessen wodka achterovergeslagen hebt... een mens zou dat niet eens overleven. Mijn hoofd blijft bonken dus ik zoek achter pijnstillers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Echt, het loopt helemaal in het honderd. Er klopt niets van mijn top drie. Hm... even het spel saboteren. Ik breng gewoon hitte toe naar de paarden die voorlopen zodat mijn paarden ze inhalen. Soms ben ik wel een echte demon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Gaan we valsspelen?' Vraag ik lachend terwijl ik tegen de leuning van mijn stoel leun, het kon me niet veel schelen of ik won of niet.


    Don't be like the rest of them, darling