• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga ontbijten (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik lach zachtjes. 'Hmmm...zeker dat je niet kan zingen?' Vroeg ik toen met een grijnsje. Hij reed niet hard en ik schonk hem een dankbare blik.
    Domino van Jessy J kwam op en ik glimlachte terwijl ik mee zong. Ik daarin tegen kon wel iets. Als het goed was weet ik niet, maar ik was muzikaal opgevoed.
    Toen het liedje was afgelopen glimlachte ik even en pakte mijn dode iphone erbij. 'Ik moet een nieuwe simkaart hebben. ' mompelde ik en zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik sluit mijn ogen als ik voel hoe de alcohol alle pijn verdooft. Dit heb ik gemist. Oke misschien verval ik in oude gewoontes maar nu laat ik me niet meer tegenhouden door Kate. Het heeft alleen maar problemen gebracht. Ik steek 2 pilletjes in mijn mond en ga liggen in de zetel. Alles lijkt beter nu. Rooskleuriger. Mijn zicht word wazig en een dwaze glimlach komt op mijn gezicht. Ik verbeeld me dat Leslie hier ook is. Lachend en wel terwijl ze me zit te pesten. Het is slechts een droom want Les is bij Nick en zal daar waarschijnlijk ook blijven.


    [even aangepast]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ontbijtze !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Eastwood.

    Het lag ingewikkeld? Serieus het lag ingewikkeld?! Ik gromde even en keek naar mijn mobiel. Misschien moest ik het laten varen....maar dat was iets waar ik te koppig over was. Lekker dan, meer details mnr. Mysterieus? X verstuurde ik toen en ik kreeg er gewoon koppijn van. Timo had nog niet gereageerd en ik liep regelrecht het eerste muzieklokaal in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    [Cool idee Ellie :3]


    {I know :3
    Oja, hij heeft als teken een tatto van een slang die zijn eigen staart opeet op zijn rechterbovenarm, mischien als Leslie het ziet herkent ze het}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik zie hem naar mijn hand kijken. 'Gelukkig maar,' zeg ik dan glimlachend. 'En zie je wel dat ik gelijk heb.' Ik knipoog naar hem. 'Nee oke, ik vond Blake gewoon een coole naam. Daarom zette ik in op Blake.' En ik druk een kus op zijn lippen. 'Hm... Op wie zal ik dit keer inzetten.'


    Nick
    'Deze keer mag je voor mij inzetten, ik wil ook wel eens iets winnen' Zeg ik grijnzend terwijl ik naar de namen van deze ronde kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben er weeeerrrr (;

    En ik heb medelijden met mijn lieve Jakey ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Okay, die kat is gewoon awesome XD


    Don't be like the rest of them, darling

    ( ahah truee)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik lach zachtjes. 'Hmmm...zeker dat je niet kan zingen?' Vroeg ik toen met een grijnsje. Hij reed niet hard en ik schonk hem een dankbare blik.
    Domino van Jessy J kwam op en ik glimlachte terwijl ik mee zong. Ik daarin tegen kon wel iets. Als het goed was weet ik niet, maar ik was muzikaal opgevoed.
    Toen het liedje was afgelopen glimlachte ik even en pakte mijn dode iphone erbij. 'Ik moet een nieuwe simkaart hebben. ' mompelde ik en zuchtte.


    Jonathan Fields
    'Ja dat weet ik zeker,' zeg ik dan vastbesloten. En ze schenkt me een dankbare blik. Ik glimlach naar haar. Dan zingt Rachelle. Hm, ze kan het wel goed, zingen. Als ze klaar is pakt ze haar iPhone. Ze zegt dat ze een nieuwe sim kaart moet hebben en ik knik. 'Dan kunnen we die het beste gelijk gaan halen,' stel ik voor. Dan duurt het voor haar ook langer voordat er weer op school zijn. Ik rijd naar de boulevard van het strand. Daar parkeer ik de auto en stap dan uit en houd het portier van rAchelle weer open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Deze keer mag je voor mij inzetten, ik wil ook wel eens iets winnen' Zeg ik grijnzend terwijl ik naar de namen van deze ronde kijk.


    Leslie Day
    Ik lach en probeer gewoon Jake te vergeten. 'Maar dan verdwijnt misschien mijn eigen geluk,' zeg ik met een knipoog. 'Maar oke. Ik zal wel wat kiezen. Maar dan mag je niet mij de schuld geven als je verliest.' En ik druk een kus op zijn wang en kijk dan ook naar het lijstje. 'Hm... Galaxy... Die gaat winnen,' zeg ik dan. 'Tweede wordt... Pennywater en drie.. Felix.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik wrijf over zijn rug en druk allemaal kusjes op zijn gezicht. 'Alles komt goed Axton, alles komt weer goed.' fluister ik en laat hem zitten zodat ik naast hem neer kan zitten. Ik kijk hem lief aan en strijk over zijn wang.

    Axton
    "Doe dat nooit meer." antwoordde ik zacht. "Ik kan het niet aan jou ook te verliezen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach en stap uit. Als ik hem weer zou bedanken denk ik dat hij me persoonlijk had afgemaakt en ik hield mijn mond. We lieoen over de boulevard en ik had een vest van de achterbank gevist. Hij was zeker van John en ik had de wat te grote vest ook mrteen aangedaan. 'Welke kant op?' Vroeg ik toen, toen we uiteindelijk bij een T-splitsing aankwamEn.
    Mijn blik volgde de beweging van een vrouw bij wie ik een vreemd en duister geboel bij had. Toen onze blikken kruiste schonk ze me een blik vol afgunst. Ik fronste terwijl ik gewoon had geglimlacht. Ze schudde haar hoofd naar ons en toen ik aan John wou vragen als hij haar ook had gezien was ze ineens verdwenen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik lach en probeer gewoon Jake te vergeten. 'Maar dan verdwijnt misschien mijn eigen geluk,' zeg ik met een knipoog. 'Maar oke. Ik zal wel wat kiezen. Maar dan mag je niet mij de schuld geven als je verliest.' En ik druk een kus op zijn wang en kijk dan ook naar het lijstje. 'Hm... Galaxy... Die gaat winnen,' zeg ik dan. 'Tweede wordt... Pennywater en drie.. Felix.'


    Nick
    'Ik heb genoeg geld om jaren lang te verliezen dus daar kom ik wel overheen' Zeg ik grijnzend waarna ik het aanvink op het lijstje en die vervolgens meegeef mijn jas lag over de stoel aangezien het hier best warm was en ik had een t-shirt met korte mouwen aangetrokken.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 11:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling