• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat hij verschrikt kijkt en hoor de pijn in zijn stem. Echt of niet echt? [HUNGERGAMES <3] 'Ik probeer gewoon redenen te bedenken waarom ik niet goed genoeg ben oké?' Zeg ik dan. 'En dan heb ik nog liever het idee dat het gewoon een spelletje voor je was dan dat ik daadwerkelijk minder ben dan Luna. Wat ook zo is.' En ik snik nog steeds door. We janken beiden en ik vind het verschrikkelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je bent niet minder dan Luna, jij bent stukken liever en doet niet alsof de wereld vergaat omdat ze hulp moet halen voor mijn beste vriend' ik ben nog steeds wat kwaad op Luna daarvoor. 'Ze houd zelfs niet echt van me, daarom snap ik niet waarom ik gevoelens voor haar had.' Ik herpak me even. 'Ehm- heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt het alleen maar om me goed te stemmen. Maar het lukt hem niet. Zijn gespeelde woordjes helpen niet. 'Dan maakt het alsnog niets uit dat ik liever ben,' zeg ik overstuur. 'Je hebt gevoelens voor haar en niet voor mij.' En doordat ik overstuur ben heb ik ook niet gehoord dat hij in eerste instantie zei dat hij gevoelens had, en niet heeft. 'En ik heb gevoelens voor Nick. Hij is gewoon geworteld in mijn verleden en die kan ik niet los laten. Hoe graag ik ook zou willen.' Net zoals ik niet meer van Jake wil houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben verliefd op 2 meisjes ok? En toon ik me daarnet kapot voelde, verlangde ik naar jouw stem niet de hare. Jij houd van Nick en dat respecteer ik ook al staat dat me niet aan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij verliefd is op twee meisjes. Ja sure. Maar dan bedenk ik me dat ik me precies hetzelfde voel. Nick en Jake. 'Wat staat je daar niet van aan?' Vraag ik dan. 'En het is wederzijds want hij snapt ook niet wat ik in jou zie, waarom ik voor jou gevallen ben.' En dan verbreek ik de omhelzing en zet een stap bij Jake vandaan met mijn rug naar hem toe en mijn armen om mezelf heen. Dan draai ik me om en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik blijf zitten. 'Laat maar ik ben gewoon jaloers.' Ik zucht en kijk haar even aan. 'Ik ga naar Vince straks' mijmer ik in mezelf, Vince is die vriend die drugs verkoopt en die een crush op Kate heeft. Ik praat de laatste tijd veel te veel in mezelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Leuk voor je,' mompel ik sarcastisch als hij zegt dat hij naar Vince gaat. Ik snap Jake gewoon niet. Het ene moment dumpt hij me. Dan vraagt hij of ik Luna op de hoogte wil brengen dat hij weg gaat. 'Ze weet trouwens dat je weg bent,' zeg ik dan. 'Ik heb haar gezocht.' En ze maakte ook nog eens een klote opmerking.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht. 'Ik haat liefde.' mompel ik. 'Ze heeft je eerst fleur en breekt je dan.' Ik maak het ook uit met Luna en ga van school af, veel simpelder. Eigenlijk is dat een goed idee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En ik haat mijn leven, maar die duurt nu ook zo ongeveer, wat is het ook alweer? Oja. Voor eeuwig,' zeg ik dan. Ik ben fucking een demon voor hem geworden. En BAM, Jake dumpt me. Die klote pijn. Ik heb nog "geluk" dat de pijn niet drie dagen zou duren. Maar aan de andere kant, dan was ik ook nog niet van plan geweest te veranderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sta recht en ga voor haar staan. 'Sla me, schop me, vermoord me. Als jij je er door beter voelt mag je alles doen.' zeg ik zachtjes. Ik wil liever dat ze me verrot scheld en slaat dan dat ze alles zwijgend ondergaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, 'ik zou je maar al te graag slaan of schoppen, maar het erge is. Ik zal me er niet eens beter door voelen en mezelf waarschijnlijk alleen maar pijn doen. Doordat ik en jou dan pijn doe, en mezelf omdat je veel te sterk bent.' Mijn lip trilt lichtelijk. Ik wil hier gewoon weg, maar het komt even niet in me op om mezelf weg te flitsen. Jake weet toch niet waar ik heen ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht, kus haar op haar wang en knuffel haar terug.
    'Je mag me haten Les, maar mijn gevoelens voor jouw veranderen niet. Ik blijf van je houden.' Ik maak me los, glimlach scheef en draai me dan om. Ik loop terug naar mijn boom van daarnet. Van voor ik Les achterna liep.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik snap Jake niet. Het ene moment maakt hij het uit met me en zegt hij dat hij gevoelens heeft voor een ander. En dan zegt hij dat zijn gevoelens voor mij nooit zullen veranderen. Ik loop hem achterna. 'Dat zou dan toch wel gebeurd moeten zijn. Anders had je het niet uitgemaakt. Zeg het me dan? Dat Luna beter is. Dat je in haar iets vindt wat bij mij ontbreekt. Alsof zij de complete is, en ik maar half compleet ben.' Ik kijk hem triest aan. 'Wacht. Laat maar zitten. Ik wil het niet eens weten.' En ik loop weg. Ik wil nooit meer terug komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ren haar weer achterna, wow veel heen en weer geren vandaag. 'Jij bent beter dan Luna en misschien was ik gewoon tot haar aangetrokken omdat ze geen moer heeft om wat anderen van haar denken maar ... ah laat maar. Ik ga het uitmaken met Luna en vertrekken. Dat is het simpelste.' Ik zucht en fluister nog 'Bye Les' voor ik me laat verdwijnen en verschijnen in mijn kamer. Ik pak mijn koffers en loop naar Luna's kamer. 'Luna, sorry maar ik vertrek. Veel plezier nog verder.' mompel ik en loop terug naar mijn kamer zonder een antwoord af te wachten. Ik pak mijn koffers op en zucht. Ik ga je missen Les. Ik snap echt niet waarom ik het uitgemaakt heb, Luna heeft gewoon mijn gevoelens verwart. denk ik en loop naar buiten. Terug naar New York denk ik en dan naar LA.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En ik jank weer :Y)]

    Leslie Day
    Ik haat hem, haat mijn leven en haat mezelf. Hij is vetrokken, maar dit keer ga ik niet achter hem aan. 'Het is te laat,' fluister ik tegen de bomen en de wind. Dan veeg ik mijn tranen weg en laat me verschijnen in de toiletten bij de paardenren. Ik heb rode ogen en ik sprenkel water in mijn gezicht om die weg te laten trekken. Ik glimlach nep naar mijn eigen spiegelbeeld. En als ik niet meer rood ben en een glimlach kan opbrengen loop ik terug naar waar ik Nick heb achtergelaten. 'Het spijt me dat ik weg ging,' zeg ik dan. 'Maar als ik dat niet had gedaan was Ax nu dood. Hij wilde zelfmoord plegen, een mes in zijn pols zetten.' Ik toon mijn eigen hand. Het is verbonden met een stukje van Jake's shirt. 'Een tip, sla nooit zomaar een mes uit iemands handen. Daar raak je namelijk zelf gewond van.' En ik grinnik zachtjes. 'Heb ik veel gemist?' Vraag ik dan. 'Behalve jou natuurlijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.