• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga slapen. Baaaaayyyyy (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bye]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Het is goed. Alles komt goed.' zeg ik met een verstikte stem en omhels hem stevig. Ik strijk geruststellend door zijn haren. Ik druk een kus op zijn kruin en kijk hem aan. 'Ik was in Griekenland en wist niet of ik terug zou zijn voor de vakantie. Misschien heb ik mijn zin verkeerd geformuleerd.' zeg ik zachtjes.

    Axton
    Ik drukte haar stevig tegen me aan, of eigenlijk was het meer dat ik me aan haar vastklampte. Ik geef toe: ik ben zwak. Altijd geweest en het zal nooit veranderen.
    Mijn pa had gelijk. Ik was geen echte demon, zwakte zat helemaal in me ingedrongen. Ik kon niet zonder Alexi, zonder haar vlak bij mij ging ik dood...
    Mijn tranen waren een bewijs van die zwakte en ik haatte ze, want ik wist dat ik ze NU in moest houden of het was niet meer te stoppen. Ik zou gaan nadenken over anderen hun dood... Over mijn moeder.
    Ik slikte de tranen in, verplichtte mijn ademhaling niet meer in snikken te gaan. Mijn hele lichaam trilde van de inspanning die het koste om geen tranen meer te tonen, om niet zwak, niet mezelf te zijn.
    Het was als de zee zich proberen te laten terugtrekken. Alsof ik een berg wou verschuiven. Mijn hele ik streed tegen mijn emotie's.
    Een titanengevecht, zou je het kunnen noemen. En ik wist dat de schade achteraf groter zou zijn, dan wanneer ik gewoon had gehuild. Mezelf gewoon had laten gaan. Ik miste mijn moeder.
    Ontiegelijk veel. Nog steeds was ik niet over de vraag uit: hoe? Hoe kan ik verder zonder haar?
    Maar net, toen ik dacht dat Alexi ook nog eens van me werd afgenomen... Het werd me gewoon te veel. De pijn die ik toen voelde, had een krater in mijn binnenste geslagen.
    Het was alsof er een komeet in een vijver insloeg. Het water spetst alle kanten uit en even staat de put leeg en zie je alleen de schade die het buitenaardse gesteente heeft aangericht, maar dan komt het water terug. Het bedekt alle bewijs en het duurt niet lang meer voor het hele wateroppervlak weer rustig en glad is, maar daaronder. Onder het oppervlak wordt de schade enkel groter. Want niemand ziet wat er aan de hand is, hoe ver het zit en dus blijft de komeet daar liggen en nog meer pijn doen. Tot alles uiteindelijk ontploft...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 8:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Die vergelijking.... xD
    hoe kom ik erop?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Goodmorning lovesss <3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Helloo *sleepy voice*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach even en we lopen weer terug. 'Op naar huis dan. ' mompel ik en ik weet niet wat me te wachten staat. Al die andere demons zullen me wel verafschuwen..maar oke.
    Als ik ineens een kleine steek voel in mijn buik bijt ik op mijn lip en adem ik even heek diep in en uit. Ik zeg niks en als we bij de auto zijn en hij het portier voor me heeft opengemaakt stap ik in.
    Ik doe de radio iets harder en kijk naar John. 'Je mag nu eindelijk je geweldige zangstem laten horen hoor. ' zei ik toen met een zachte grinnik om mde pijn een beetje te kunnen verdragen.

    Rosali Chevonez

    'Xav!' Roep ik dan als ik helemaal in een deuk ligt. Hoe kon iemand mij zo erg en zo snel aan het lachen maken. 'Niet zo snel gek. ' roep ik wanneer hij sneller begint te lopen met de rondleiding. 'Vertel me nu is. Zijn de kamers apart ingedeeld?' Vroeg ik toen en keek hem aan. 'Of is het een mix van alles en nog wat?'
    Mijn blik gleed over hem en ik grijnsde kort. Hmm, een mens. Dat zou nog eens leuk kunnen worden. 'Ben ik nu al gepromoveerd tot ik mag de verboden ruimte zien?' Zei ik toen met een korte wenkbrauw wiebel maar lachte erna zo snel mogelijk weer.

    Amare Eastwood.

    Ik zuchtte en zocht Timo. Ik was een bitch..ik had Nathan gezoend.. mijn verwarrig was er nog steeds. Alleen snapte ik niet dat Nathan het toeliet dat hij me nog terug zoende ook. Niet dat hij me antwoord had gegeven. Dat echt niet.
    Ik smste Timo èn Nathan. Timothy Rhine :Lief, ik moet met je praten x en naar Nathan Scagotti: Nate, aangezien je me gen uitleg of wat dan ook hebt gegeven..waarom heb je het toegelaten. Ik kan moeilijk tegen Timo zeggen dat je ladderzat was, want dat was je totaal niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Aww, same here. Lekker geslapen uu ?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik wrijf over zijn rug en druk allemaal kusjes op zijn gezicht. 'Alles komt goed Axton, alles komt weer goed.' fluister ik en laat hem zitten zodat ik naast hem neer kan zitten. Ik kijk hem lief aan en strijk over zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hm, ja hoor (: ik was eerst om 9 uur wakker :') ik kwek even op Q. Was niemand van vrienden online, dus ik ging weer slapen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben naar 2012 aant kijken xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( ahaha ken dat xd enne oeh. Die blijft geweldig xd)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik zet mijn koffer in de kamer en ruim het huis wat op voor ik me naar LA flits. Ik zoek Vince en vind hem op zijn vaste plaats, een gekraakt pand. 'Ah, man, ben je terug.' zegt hij en grijnst. 'Ik heb xtc nodig.' mompel ik en zijn grijns word breder. Hij gooit me een zakje met 25 pillen toe en ik hem het geld. 'Thanks.' mompel ik en verstop de handel in de binnenkant van mijn jas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Die film heb ik 1 keer gezien :3

    Maar ik vind een andere film beter: The day after tomorrow.

    Dat is ook een apocalyptisch iets. :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.